Pruga, rekonstrukcija

Brza pruga uveliko radi, a pola miliona ljudi „odsečeno“ od Beograda

Oko 500.000 stanovnika dela Srema i Mačvanskog regiona, zbog odluke železnica, odsečeno je od prestonice, bez direktne vozne linije od Šida, Sremske Mitrovice i Rume, Loznice i Šapca, do Beograda.

Zbog toga, građani ova dva srpska regiona, kako navodi Mitrovica.info, pitaju zbog čega je to tako, iako postoje svi tehnički i saobraćajni preduslovi za bar desetak vozova dnevno, u oba pravca.

Kinezi i Rusi su izgradili brzu prugu preko istočnog dela Srema dok je zapadni deo Srema, na kojem postoji dvokolosečna pruga još iz vremena Austrougarske, odsečen.

Vozovi od Šida putuju do Golubinaca i tu se okreću, iako postoji tehnička mogućnost da nastave ka Beogradu. Štaviše, u redu vožnje od decembra prošle godine predviđeno je dnevno osam polazaka od Šida do Beograd Centra i nazad.

U međuvremenu, zbog kašnjenja izgradnje brze pruge, ovaj vozni red je privremeno redukovan na šest polazaka i to do Batajnice, gde bi se prelazilo na BG voz, navodi portal Mitrovica.info.

U stvarnosti, iako je brza pruga odavno startovala, i dalje se vožnja završava u Golubincima, a jednom dnevno se putnici od Golubinaca iznajmljenim autobusima prebacuju do Batajnice, što srpske železnice, inače budžetski korisnici, plaćaju privatnicima.

Kad nema vozova, građani su prinuđeni da plaćaju, u međuvremenu, enormno poskupele autobuske karte, da bi se prevezli do Beograda ili obrnuto, do mitrovačke bolnice čija se nadležnost pruža i do opština Inđija i Stara Pazova.

Izvor: 021

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE