Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    brend

    HIT reklama o kiselinama za negu lica: Slažu se kao Milica Pavlović i Ana Nikolić (FOTO)

    Dobrim marketingom može se nazvati sve što javnosti upadne u oko, ocenjuju mnogi marketing stručnjaci, a reklama jednog kozmetičkog brenda osvojila je društvene mreže.

    Naime, brend pod nazivom Nip + Fab koji se bavi negom kože kreirao je reklamu koristeći likove nekih poznatih ličnosti da bi objasnio kako se slažu aktivni sastojci u rutini nege kože. Njihova „genijalna ideja“, kako su je mnogi nazvali na Tviteru, izazvala je brojne reakcije ljudi na društvenim mrežama.

    U nekoliko storija prikazali su kako deluju kiseline, od kojih svaku predstavlja pevač ili pevačica sa domaće estradne scene.

    Komentari o tome kako se slažu dve kiseline u skladu su sa odnosima između dve osobe sa estrade, koji su, kako je mnogima poznato, vrlo često burni.

    Kombinaciju salicilne i glikolne kiseline predstavljaju Ana Nikolić i Milica Pavlović. Između njih je nedavno izbio tzv. estradni rat zbog pesme „Provereno“, koja je izašla u sklopu Miličinog albuma, a kasnije se pojavio demo snimak iste numere koju izvodu Nikolićeva. Njih dve su, stoga, u poslednje vreme bile u vrlo zategnutim odnosima, a nisu se libile toga da to pokažu u javnosti.

    Kombinacija ove dve kiseline objašnjena je ovako: „To gori, to peče“, aludirajući na loš odnos između dve pevačice, ali i lošu kombinaciju kiselina za negu lica.

    Posle Ane i Milice, slede fotografije muzičkog dvojca Relje Popovića i Nikolije Jovanović. Pevačici su dodelili niacinamid, a Popoviću vitamin C.

    Kako su naveli u objašnjenju njihove kompatibilnosti, „svi su sumnjali u njih, ali se u stvari mnogo vole“, što je ukazivanje na njihovu skladnu vezu i brak koji traju već godinama, a u koju su svi na početku sumnjali. Ovo takođe i ukazuje na bezbedno korišćenje ove dve kiseline, iako je postojala sumnja.

    I na kraju je bivši estradni par Rasta i Ana Nikolić. Iznad reperove fotografije stoji natpis „vitamin C“, a kod pevačicine „salicilna kiselina“.

    „U kombinaciji mogu biti agresivni za kožu“, upozorili su jasno svoje pratioce na njihovom zvaničnom Instagram profilu.

    Tviteraši su reagovali na originalnost i inovativnost kretora reklame, koja je privukla ogromnu pažnju, ali i pokrenula brojne komentare, ali i pohvale na račun onog ko ju je smislio za brend.

    „Ovo je najbolja reklama i objašnjenje kompatibilnosti kiselina ikad“, naveo je jedan korisnik.

    „Da unaprede osobu koja je ovo smislila jer je genijalno“, napisao je drugi.

    „To gori, to peče, vrisak“, poručio je treći.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot YT

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE