HIT reklama o kiselinama za negu lica: Slažu se kao Milica Pavlović i Ana Nikolić (FOTO)
Dobrim marketingom može se nazvati sve što javnosti upadne u oko, ocenjuju mnogi marketing stručnjaci, a reklama jednog kozmetičkog brenda osvojila je društvene mreže.
Naime, brend pod nazivom Nip + Fab koji se bavi negom kože kreirao je reklamu koristeći likove nekih poznatih ličnosti da bi objasnio kako se slažu aktivni sastojci u rutini nege kože. Njihova „genijalna ideja“, kako su je mnogi nazvali na Tviteru, izazvala je brojne reakcije ljudi na društvenim mrežama.
U nekoliko storija prikazali su kako deluju kiseline, od kojih svaku predstavlja pevač ili pevačica sa domaće estradne scene.
Komentari o tome kako se slažu dve kiseline u skladu su sa odnosima između dve osobe sa estrade, koji su, kako je mnogima poznato, vrlo često burni.
Kombinaciju salicilne i glikolne kiseline predstavljaju Ana Nikolić i Milica Pavlović. Između njih je nedavno izbio tzv. estradni rat zbog pesme „Provereno“, koja je izašla u sklopu Miličinog albuma, a kasnije se pojavio demo snimak iste numere koju izvodu Nikolićeva. Njih dve su, stoga, u poslednje vreme bile u vrlo zategnutim odnosima, a nisu se libile toga da to pokažu u javnosti.
Kombinacija ove dve kiseline objašnjena je ovako: „To gori, to peče“, aludirajući na loš odnos između dve pevačice, ali i lošu kombinaciju kiselina za negu lica.
Ludiiiim 😂 ovo je najbolja reklama i objašnjenje kompatibilnosti kiselina ikad, ahhahah 👏 pic.twitter.com/fbGMSmZ2IS
— Sivaeminencija (@Sivaeminencija2) August 13, 2022
Posle Ane i Milice, slede fotografije muzičkog dvojca Relje Popovića i Nikolije Jovanović. Pevačici su dodelili niacinamid, a Popoviću vitamin C.
Kako su naveli u objašnjenju njihove kompatibilnosti, „svi su sumnjali u njih, ali se u stvari mnogo vole“, što je ukazivanje na njihovu skladnu vezu i brak koji traju već godinama, a u koju su svi na početku sumnjali. Ovo takođe i ukazuje na bezbedno korišćenje ove dve kiseline, iako je postojala sumnja.
I na kraju je bivši estradni par Rasta i Ana Nikolić. Iznad reperove fotografije stoji natpis „vitamin C“, a kod pevačicine „salicilna kiselina“.
„U kombinaciji mogu biti agresivni za kožu“, upozorili su jasno svoje pratioce na njihovom zvaničnom Instagram profilu.
Tviteraši su reagovali na originalnost i inovativnost kretora reklame, koja je privukla ogromnu pažnju, ali i pokrenula brojne komentare, ali i pohvale na račun onog ko ju je smislio za brend.
„Ovo je najbolja reklama i objašnjenje kompatibilnosti kiselina ikad“, naveo je jedan korisnik.
„Da unaprede osobu koja je ovo smislila jer je genijalno“, napisao je drugi.
Da unaprede osobu koja je ovo smislila jer je GENIJALNO! 🙌😂
— Sivaeminencija (@Sivaeminencija2) August 13, 2022
„To gori, to peče, vrisak“, poručio je treći.
To gori to pece😂 vrisak
— Nano (@Nano19777) August 13, 2022
Izvor: BIZLife
Foto: Screenshot YT