Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    mc donalds pixabay

    Kako je McDonald’s prevario naciju sa „TRI POMFRITA“ i podstakao preuzimanje aplikacije?

    U januaru je McDonald’s u Velikoj Britaniji došao u PR agenciju Ready10 sa izazovom: kako podstaći konzumente ove brze hrane da koriste njihovu aplikaciju?

    Njegovi glavni ciljevi bili su povećanje angažovanja i razgovora na svim glavnim društvenim kanalima i generisanje zahteva za ponude.

    Ready10 je identifikovao teme oko onoga što naziva „istinama o brendu“. Većina kupaca ima stvari koje vole kod McDonald’sa i iskustva koja dobijaju od brenda se razlikuju, bilo da je umakanje pomfrita u milkšejk ili njihov omiljeni Chicken McNugget.

    Mekdonalds, restorani

    Mekdonalds, restorani (Pixabay)

    Agencija je razvila strategiju zasnovanu na ideji da kada naručimo pomfrit u McDonald’su, svi imamo „onog druga“ koji voli da ukrade nekoliko. Ready10 je znao da će ovo biti relevantno za kupce i zato je želeo da stvori ideju za okončanje ove „nevolje“.

    Strategija je bila da se stvori ideja koja se može povezati, deliti i privlačna je, jasno komunicirati i povezati ideju sa ponudom dostupnom isključivo preko aplikacije My McDonald’s, i navesti ljude na aplikaciju da iskoriste ponudu.

    McDonald’s je promovisao novu kutiju za pomfrit koja je sadržavala samo tri pojedinačna pomfrita i koju su kupci mogli da daju saputniku u restoranu kako bi sprečili „krađu“ njihovog pomfrita. Dostupan isključivo preko aplikacije My McDonald’s, „Tri pomfrita“ se mogu naručiti besplatno uz porudžbinu McDonald’s pomfrita.

    Nakon što je tog jutra zavarao mnoge ljude najavom „lansiranja novog proizvoda“, Ready10 je morao da učini nešto da ublaži udarac. U 12:01 sati objavio je ponudu — 50 odsto popusta na srednji pomfrit do kraja dana, dostupno isključivo za narudžbine u aplikaciji My McDonald’s.

    Ready10 je dizajnirao, razvio i odštampao pakovanje „Tri pomfrita“ i obezbedio fotografa i modela za fotografisanje.

    McDonald’s ostvario zavidne rezultate

    Nije bilo plaćene medijske podrške za ideju. Organski društveni uticaj, zajedno sa rezultatima PR-a, generisao je desetine hiljada kupovina u prva četiri sata od objavljivanja.

    MC Donald's (Unplash)

    MC Donald’s (Unplash)

    Prvoaprilska ideja izazvala je više od 3 miliona organskih utisaka na McDonald’s društvenim mrežama, uključujući i najveći organski doseg na Facebook-u ove godine. Sadržaj je takođe postigao prosečnu stopu angažovanja od 13 odsto, što je najveća stopa koju je brend ikada video – značajna stopa s obzirom na samu veličinu publike.

    Dobijena medijska pokrivenost se kretala oko dva ključna momenta; ‘lansiranje’ proizvoda i povezano otkrivanje ugovora, sa preuzimanjem u tri zemlje i regionalnom pokrivenošću.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/Unplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE