Kako su kompanije odgovorile na Barbie opsesiju? (FOTO)
Brojne kompanije širom sveta iskoristile su popularnost filma ,,Barbie“ koji je iznedrio veoma kreativne marketinške kampanje.
Fokus kampanja nije na deci, već na odraslima koji su detinjstvo proveli igrajući se sa Barbie lutkom. Kompanije iz različitih delatnosti, od mode, kozmetike, organizacije odmora do tehnoloških giganta, predstavile su svoje kolaboracije, zaštićene od strane Mattela.
Barbie je poznata kao Mattel-ov najprodavaniji brend koji čini kompaniju vrednom 1,5 milijardi dolara godišnje.
Budući da se legendarna lutka iz 1959. vratila na velika vrata emitovanjem filma, Airbnb, Crocs, Nyxcosmetics, GAP, Zara, Samsung, Hainekein, Google i mnogi drugi brendovi odgovorili su na Barbie opsesiju na originalan i zanimljiv način.
Feministička utopija i odličan marketing: Gledali smo Barbi da biste i vi morali (FOTO)
Crocs
Crocs je predstavio Barbie papuče u roze boji, po kojoj je lutka poznata.
View this post on Instagram
Zara
Zara, članica španske grupacije Inditex, najavila je Zara x Barbie kolekciju. Komadi garderobe, obuća i aksesoari, koji su dostupni od 17. jula, napravljeni su za žene i muškarce.
Kalifornijski modni gigant GAP, čija se odeća bazira na udobnosti, napravio je ograničenu seriju odevnih komada: duksere, košulje, suknje i majice u stilu Barbie. Sudeći po videu iz prodavnice, Barbie odeću mogu da nose i deca.
View this post on Instagram
Nyxcosmetics
Američka kozmetička kompanija Nyxcosmetics, podružnica L’Oreal-a, u svoju ponudu je uvrstila nove Barbie proizvode za ulepšavanje. Među njima su senke za oči, sjajevi za usne i veštačke trepavice u roze ambalaži.
View this post on Instagram
Airbnb
Barbina kuća se pojavila na sajtu kompanije za odmore Airbnb. Airbnb se udružio sa filmom ,,Barbie“ kako bi poklonio besplatan boravak u Barbie kući iz snova u pravoj ljudskoj veličini, saopštila je ranije kompanija.
Kuća se nalazi u blizini državne plaže El Peskador u zapadnom Malibuu, na plaži poznatoj po bogatim stanovnicima i luksuznim kućama.
Rezervacije za boravak u Barbinoj kući na Airbnb-u počele su 17. jula.
— non aesthetic things (@PicturesFoIder) June 27, 2023
Google je maksimalno iskoristio Barbie estetiku. Kako biste videli kako to izgleda, potražite rediteljku filma ,,Barbie“ Gretu Gervig ili nekog od glavnih glumaca, Margot Robi i Rajana Goslinga, i prikazaće vam se roze zvezdice na Google-u sa rezultatima, dok će pozadina biti u suptilnoj nijansi ružičaste.
Samsung
Kompanija Samsung Electronics objavila je svoje partnerstvo sa kompanijom Warner Bros Pictures, uoči premijere filma Barbie.
Ekskluzivna saradnja sastoji se od globalne maloprodajne aktivacije i evropske digitalne aktivacije: Barbie SmartThings „DreamHouse“ (kuća iz snova).
Kampanja je lansirana kroz više kanala u dve faze ovog leta, počevši od globalne maloprodajne aktivacije u prodavnicama širom sveta.
Kupci u prodavnicama širom sveta mogu uživati u zvaničnom trejleru za film Barbie u veličanstvenom 8K formatu na TV uređajima u Samsung prodavnicama koji ističu impresivne vizuelne elemente samog filma.
Barbie SmartThings „DreamHouse“ na Samsung.com uvedena je širom Evrope od 10. jula 2023. godine sa ciljem da kroz scene iz svakodnevnog života oživi živopisan Barbie svet uz pomoć platforme Samsung SmartThings. Platforma SmartThings savršeno povezuje uređaje i aparate u domu i jedan je od najvećih otvorenih ekosistema povezanih uređaja, sa preko 150 miliona korisnika širom sveta.
Heineken
Heineken je takođe bio veoma kreativan po pitanju odgovora na Barbie opsesiju. Međutim, tim kompanije nije stavio nju u fokus, već Kena. Na bilbordu su ispisana poslednja tri slova holandske kompanije u sektoru piva ,,ken“.
Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski
Foto: Beta/AP