Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    After Life i „nova normalnost“

    (Iz uvodnika za majski broj BIZLife magazina)

    Piše: Milovan Miličković, glavni urednik BIZLife magazina

    Uprkos šansi da u karantinskim uslovima naučimo nešto novo, izađemo bolji, spremniji i napredniji, čini mi se da je najveći iskorak svih nas bio u tome što smo se, eto, malo izveštili u konferencijskim pozivima, onlajn sastancima i što sada znamo kako funkcionišu platforme kao što su Zoom ili Microsoft Teams.

    Jedan deo ljudi je ovaj višak slobodnog vremena iskoristio da pročita neku knjigu, dok je većina gledala novu seriju ili pratila nove filmove. Striming servisi radili su kao ludi, serije se izbacivale i pre vremena, popunjavala se ponuda nekih filmskih klasika kako korisnici ne bi slučajno isključili internet i rešili da provedu veče uz neku finu muziku i čašu vina.

    Jedan od noviteta koji se pojavio u ovom periodu jeste i druga sezona serije „After Life”. Fenomenalni komičar, glumac, scenarista i reditelj Riki Džervejz još jednom nas je vodio kroz život Tonija, sredovečnog muškarca koji se bori sa životom nakon smrti supruge od raka. U izmišljenom gradiću Tanburiju, Toni je zaposlen kao novinar lokalnog lista „Tanbury Gazzete”, govori i radi praktično šta hoće, ne obraćajući pažnju kako to utiče na ljude oko njega, depresivan je i suicidalan. Prvi put ga u pokušaju samoubistva sprečava njegov pas, u prvoj epizodi serije, a zatim… pa neću da „spojlujem”. I u drugoj sezoni ove serije pune crnog humora gledamo Tonija kako pokušava da bude „normalan”, da živi život dan po dan, da ponovo ostvari pravu vezu sa jednim ljudskim bićem. Sudeći po tome šta smo gledali u drugoj sezoni, gledaćemo i treću, a to je i sâm Džervejz najavio na društvenim mrežama.

    Od kada je počela cela ova priča sa koronavirusom, čitamo i slušamo kako će, kada se sve završi, nastupiti vreme, kako kažu, „nove normalnosti”. Promeniće se naše navike, ponašanje, pogled prema životu. Više ćemo pažnje obratiti na stvari koje smo ranije radili a bile su nam trivijalne, na primer, sa kim ćemo se rukovati, koga ćemo poljubiti u obraz, a koga zagrliti, pored koga ćemo sedeti u autobusu. Promenićemo način rada. Možda neće biti neophodno da svaki dan idemo u kancelariju. Nećemo, verovatno, kasniti na sastanke, jer sastanci više neće biti u jednom prostoru, biće onlajn, a jedino strašno što će tada moći da nam se desi jeste da zaboravimo da se presvučemo iz pidžame u nešto prikladnije. Neće se, možda, raditi od 9 do 17 – jer zašto biste radili tako kada možete da budete 24 sata kod kuće „always available”! Poslovna putovanja, kažu, biće moguća samo ako ste zdravi. A i u zavisnosti od destinacije na koju idete.

    Znamo da je sve samo privremena „nova normalnost”. Ljude je teško menjati, pitanje je vremena kada ćemo skakati jedni drugima u zagrljaje, ćaskati u kancelariji, rukovati se sa poslovnim partnerima iz raznih delova sveta, provoditi vreme u kafanama i na koncertima na (ne)propisnoj distanci.

    Jedini vaš zadatak je da od „nove normalnosti” ne postanete nenormalni. Toni to rešava alkoholom, a vi probajte da pronađete neki drugi način ili, makar, budite umereni.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Netflix/Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE