Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

[contact-form-7 id="375525"]

„30 ispod 30“, Katarina Minić: Sve je rešivo, važno je samo fokusirati se na cilj

Katarina Minić je pre sedam godina svoju poslovnu karijeru započela kroz Delta Holdingov program za talente „Mladi lideri” u kompaniji Delta DMD.

Nakon završenog programa, postaje Off Trade Marketing Manager, zatim nakratko Key Account Manager za brendove „Diageo” i vino „Tikveš”, a poslednjih pet godina nalazi se na poziciji Head Of Marketing za tržišta Srbije i Crne Gore za najveće svetske brendove, poput viskija „Johnnie Walker”, tekile „Don Julio”, džina „Tanqueray”, votke „Smirnoff”, likera „Baileys”. Takođe, treća je generacija Delta Holdingovog programa za talente „Deltina budućnost”.

  • Zašto ste odlučili da ostanete i radite u Srbiji?

Kada vrlo mlad uđeš u profesionalni svet i dobiješ podršku od svoje kompanije, priliku za lični i profesionalni napredak, mogućnost da rasteš i razvijaš se uz svoje kolege u profesionalnom timu punom pozitivne energije i podrške, da radiš sa najrenomiranijim svetskim brendovima, a pored toga voliš svoj grad, prijatelje i porodicu – shvatiš da se sve što ti je potrebno nalazi na jednom mestu. Inače, obožavam da putujem i da upoznajem druge kulture, što mi moj posao, sa jedne strane, i omogućava. Ali moja zemlja je moja zemlja, a Beograd je za mene najlepši grad na svetu.

 

  • Koji su najveći izazovi sa kojima ste se suočavali na svom putu do uspeha?

Bilo ih je, zaista, mnogo, sigurna sam da ne bih mogla poimence da ih izdvojim. Ali ono najvažnije što sam kroz godine naučila jeste da je sve rešivo, na ovaj ili na onaj način, i da je samo važno fokusirati se na rešenje i ne dozvoliti da vas bilo šta poremeti na vašem putu do cilja. Izazovi su neizostavan deo života, ali važno je iz njih izvući korisne lekcije koje će nas oblikovati za budućnost.

  • Kako nalazite ravnotežu između profesionalnog i privatnog života?

Često sam isticala da je danas granica između privatnog i poslovnog života postala vrlo tanka. Za sebe bih rekla da ja svoj posao živim, što smatram ključem svog poslovnog uspeha.

  • Koji je bio prelomni trenutak u vašoj karijeri?

Istakla bih 2019. godinu kao ključnu, kada sam sa samo 25 godina dobila priliku da vodim marketinški tim za brendove „Diageo” u Srbiji i Crnoj Gori. Vrlo je važno da kompanije podržavaju mlade kadrove, a ja sam svojoj neizmerno zahvalna jer je prepoznala moj potencijal na samom početku karijere i dala mi punu podršku u daljem profesionalnom rastu i razvoju.

  • Kako održavate motivaciju i energiju u svom svakodnevnom radu?

Ljubav je ono što nas pokreće u svim sferama života, a u mojoj poslovnoj svakodnevici to je ljubav prema brendovima sa kojima radim. Takođe, uz podršku svojih kolega sa kojima delim iste ciljeve i gde smo jedni drugima najveća motivacija i energija.

TEMELJ DOBRE SARADNJE JE I KVALITETAN PARTNERSKI ODNOS

  • Koje su najvažnije lekcije koje ste naučili iz neuspeha?

Za prosutim mlekom ne treba plakati, to je gotovo i u prošlosti je. Prihvatanje odgovornosti, učenje iz grešaka i nastavak napredovanja ključni su koraci. Neuspesi su deo životnog iskustva i prilika za lični rast i razvoj.

  • Kako se nosite sa stresom i pritiskom u poslu?

U određenim trenucima neophodno je isključiti se, udahnuti, porazgovarati sa nekim i nastaviti dalje. Muzika je vrlo važan faktor u trenutnom olakšanju, meni dosta pomaže da se opustim kada mi je to najpotrebnije.

  • Koji su vaši hobiji i kako provodite slobodno vreme?

Trening, druženje sa prijateljima i porodicom, putovanja.

  • Koji su najvažniji faktori uspeha u vašoj industriji?

Efikasno upravljanje brendovima, kreativne marketinške strategije, pouzdana distribucija, vrhunski kvalitet proizvoda, brza adaptacija na tržišne trendove i odgovorno poslovanje.

  • Koje društvene mreže koristite?

Instagram, Fejsbuk, Linkedin.

  • Šta vas inspiriše i pokreće u poslu?

Ta dinamika i raznovrsnost u našoj industriji, konstantno podizanje aktivacija na viši nivo i postizanje sjajnih rezultata, koji ostaju kao deo istorije jednih od najboljih brendova na svetu.

 

  • Koje biste knjige, podkaste ili druge resurse preporučili za lični i profesionalni razvoj?

Za mene knjiga Viktora Frankla „Zašto se niste ubili” predstavlja nezaobilazno štivo koje bi trebalo svako da pročita. „Kada više nismo u stanju da promenimo situaciju, izazvani smo da promenimo sebe” – jedan je od mojih omiljenih citata. Budite hrabri – promenite sebe!

  • Kada biste mogli da se vratite, šta biste promenili u svom poslovnom putu?

Kada bih se mogla vratiti, verovatno bih promenila svoj pristup i reakcije na određene situacije. Razvijanje boljeg razumevanja i samosvesti obično dolazi s vremenom i iskustvom.

  • Kako definišete uspeh i šta on za vas znači?

Strast prema inovacijama i zadovoljstvo stvaranja uspešnih marketinških strategija za globalne brendove. Rad s talentovanim ljudima i vidljivi uspesi/rezultati našeg truda najbolja su nagrada i izvor stalne inspiracije.

  • Koja je najvažnija stvar koju ste naučili od mentora?

Najvažnija stvar koju sam naučila od mentora jeste važnost upornosti i neprestanog učenja. Naučila sam da svaki izazov može biti prilika za rast i da je kontinuiran razvoj ključan za postizanje uspeha u karijeri.

  • Koje su ključne veštine koje smatrate neophodnim za uspeh u vašoj oblasti?

Strateško razmišljanje, kreativnost, analitičke sposobnosti, dobra komunikacija, liderske veštine, adaptabilnost, sposobnost upravljanja situacijom i duboko razumevanje industrije.

  • Kako održavate svoju mrežu kontakata i odnose sa klijentima/saradnicima?

Temelj dobre saradnje je i kvalitetan partnerski odnos i to je ono što me je oduvek vodilo kroz život i kroz karijeru. Transparentnost, poštovanje i ulaganje u zajedničku saradnju tu mrežu drži na okupu, širi je i konstantno unapređuje.

  • Koje su vaše najvažnije životne vrednosti i kako one utiču na vaše poslovne odluke?

Pripadnost, poštovanje, integritet, sloboda i ljubav. Ove vrednosti osnova su mog načina razmišljanja i delovanja – kako u privatnom tako i u poslovnom životu. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

 

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE