Zorana Mihajlović seli u Grdelicu
Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je da će iduće sedmice „preseliti“ ministarstvo u Gredličku klisuru, gde se završava deonica autoputa na Koridoru 10.
„Završetak Koridora 10, odnosno autoputa kroz Gdeličku klisuru, najznačniji je infrastrukturni projekat Srbije u poslednjih nekoliko decenija. Srbija će sa završenim Koridorom 10 biti mnogo drugačija od ove koja je danas. I za mene kao resornu ministarku nema prirodnijeg mesta od mesta na kom se ovaj projekat trenutno završava.“
Čitave naredne nedelje moji saradnici, državni sekretari, pomoćnici ministra i ja bićemo u Grdeličkoj klisuri, tamo ćemo biti i smešteni i čitavo ministarstvo biće izmešteno na Koridor 10, jer za nas nema važnijeg posla od tog, izjavila je ministarka.
Ona je za Radio-televiziju Srbije kazala da svojim 24-časovnim prisustvom na Koridoru želi da pokaže koliko je Vladi Srbije značajan završetak ovog projekta.
„Činimo ogromne, nadljudske napore da do kraja godine pustimo za putnički saobraćaj autoput kroz Grdelicu. I nije lako, ima problema, ne želim da krijem, ali baš zato želim i da, koliko god mogu, svu svoju snagu uložim u njihovo rešavanje kako bismo završili ovaj istorijski posao. Želim i da svi vide koliko je građevinski teška ova trasa, ali i kako impresivno izgleda sve što je do sada urađeno“, rekla je Zorana Mihajlović.
Ona je navela da želi da se lično uveri u bezbednost tog autoputa.
„Baš zato što je reč o jednom od najtežih gradilišta u ovom delu Evrope, za mene je bezbednost svih koji budu koristili ovaj auto-put od najveće značaja. Zato želim da sa stručnjacima obiđem sve deonice u Grdelici kako bih se i lično uverila u bezbednost ove deonice. Nijedan metar autoputa neće biti otvoren ukoliko nije 100 odsto bezbedan“, rekla je Zorana Mihajlović.
Izvor: Beta
Foto: screenshot
What's your reaction?
Komentari
-
Dr Miggyy
Министарка Михајловић сели своје министарство у Грделичку клисуру, ваљани разлог може бити: толико су она и њен вођа секли траке и пустали километре и метре на Коридору 10, а с обзиром да најављују коначни завршетак аутопута, а више пута и више година је најављиван завршетак тог пута, при томе нису објављивали пролонгирање. Због тога и сада нисам сигуран да ће возила пролазити, а аутопут биће помпезно пуштен у саобраћај, ко бајаги. Да не доживи судбину пре пар година, када је са Сашом Мирковићем секли врпце на једном мосту на Тимоку У Зајечару, још незавршен, те су их напали и најурили са мостаграђани и тако мост званично није ни дан данас пуштен. Министарство сада ће постављати траке и бројати пукотине на аутопуту, можда прорадила Мркина глина. Министарство друге радње нити зна нити може да обавља са купљеним дипломама, са партијским запошљењем ујачке и друге везе, а тек обрушавање подграда прети сваки час. Желим им да најзад Зока и ΛV се успешно сликају на церемонији, а путницима како буде, навикли су. Да је којим случајем Тома Диплома почео да гради пловни канал Дунав-Морава-Вардар, већ би га завршио, па би аутопут био грађен на тенане, а не као сада 30 година. Међувремену можда би кренули и ваздуплохови са брзином од једне “свемирске” године, како пропагира Зоран Бабић, директор Коридора
-
Dr Miggyy
Ako su naše plate i penzije veće no ikad, privreda ima vodeći rast u Evropi, maltene nema nezapošljenih, a sve je obrnuto u stvarnosti, sa prosečnom platom od 404 evra na nivou smo Saharske Afrike, mladi napustiše zemlju i nema na biroima rada ko da se prijavi. Ako su uspesi države nikad bolji, zaslužuju ministri da imaju okrečene i stilizovane kabinete sa novim persijskim ćilimima i stilizovane po ugledu samih ministara. Tamo ulazi svetska elita i ona ne mora da vidi našu bedu i jadi. Za to vreme preuređenja ministarstva treba ljude iseliti, a najpogodnije je da postave trake za presecanje i pustanja autoputa, ne Brozovog, nego njihovog, u neprekidni saobraćaj. Neka služi kako je služio autoput “Bratstvo i jedinstvo”, ako ih ima, dovoljno je?
-
Bor Boranin
Ako su naše plate i penzije veće no ikad, privreda ima vodeći rast u Evropi, maltene nema nezapošljenih, a sve je obrnuto u stvarnosti, sa prosečnom platom od 404 evra na nivou smo Saharske Afrike, mladi napustiše zemlju i nema na biroima rada ko da se prijavi. Ako su uspesi države nikad bolji, zaslužuju ministri da imaju okrečene i stilizovane kabinete sa novim persijskim ćilimima i stilizovane po ugledu samih ministara. Tamo ulazi svetska elita i ona ne mora da vidi našu bedu i jadi. Za to vreme preuređenja ministarstva treba ljude iseliti, a najpogodnije je da postave trake za presecanje i pustanja autoputa, ne Brozovog, nego njihovog, u neprekidni saobraćaj. Neka služi kako je služio autoput “Bratstvo i jedinstvo”, ako ih ima, dovoljno je?
Petar
"se seli", a ne "seli"