Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Aco Tomašević, direktor Neoplanta

    „Zeleni projekti“ kao pravilo poslovanja

    Kada kompanija nosi titulu „jedine mesne industrije u Srbiji koja poseduje IPPC dozvolu”, onda je i više nego očigledno da i te kako ima čime da se pohvali. Pored zaista širokog portfolija, društveno odgovornog poslovanja i brojnih „zelenih projekata”, u mesecu za nama se posebno istakla još jedna potvrda uspeha kompanije Neoplanta, članice Nelt grupe, koja dokazuje da se posvećenost uvek isplati. O svemu ovome više nam je ispričao direktor kompanije Neoplanta, Aco Tomašević.

    Pre svega, šta je to IPPC dozvola?

    IPPC dozvola predstavlja integrisanu dozvolu za prevenciju i kontrolu zagađenja životne sredine‚ a najviši je evropski ekološki standard. Ova dozvola predstavlja potvrdu strateškog opredeljenja naše kompanije da investira u očuvanje prirode.

    Koji je bio put do dobijanja ovako važnog priznanja?

    Moram da priznam da put do IPPC dozvole nije bio nimalo lak. Tokom poslednjih 12 godina imali smo velika ulaganja, od preko 30 miliona evra, a jedno od značajnijih predstavlja i savremeno postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda koje sprečava uništavanje biodiverziteta u kanalu Dunav‒Tisa‒Dunav, kao i ulaganje u smanjenje emisije ugljen-dioksida, gde je uloženo 2,5 miliona evra. Na taj način smo, korak po korak, došli i do ove dozvole, koja predstavlja krunu svih naših dosadašnjih projekata i ulaganja u zaštitu životne sredine.

    Da li je zahtevno poslovati kao ekološki osvešćena kompanija i istrajati na tom putu?

    Šta god da radimo, kvalitet nam je primaran i tu nema mesta za kompromise. Zbog toga nam je, pored kvaliteta proizvoda, podjednako važno i racionalno upravljanje resursima, poštovanje najviših standarda očuvanja prirodnih dobara, reciklaža otpada i smanjenje štetnih emisija, što smo ovom dozvolom još jednom potvrdili. Zajedno sa Nelt grupom, naša Neoplanta teži održivim rešenjima, a s obzirom na to da smo ovakvom poslovanju privrženi dugi niz godina, cilj nam je da podsetimo i pozovemo i druge kompanije da im „zeleni projekti” postanu pravilo, a ne izuzetak.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE