Zašto osećate KONSTANTAN UMOR i kako to da REŠITE?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zašto osećate KONSTANTAN UMOR i kako to da REŠITE?

    Otkrijte zašto ste stalno umorni i kako da prilagodite način života da biste ostvarili više ciljeva

    Nekada ste se budili puni energije, željni da maksimalno iskoristite dan. Odlazili biste na posao, vežbali nakon radnog vremena, viđali se sa prijateljima, izlazili… Bili ste neumorni. Međutim, nešto se promenilo.

    Sada ste veoma iscrpljeni kada stignete kući. Ponekad vam je teško da ujutru ustanete iz kreveta, vaši treninzi su dosta slabijeg intenziteta, a najprivlačnija stvar na svetu za vas je vaš krevet.

    Šta se desilo? Kako to da smo stalno umorni?

    Svakako, jedan od razloga jeste biološki sat. Iako neki ljudi mogu ostati aktivni i do šezdesetih, a neki i sedamdesetih, u pitanju je samo biološka činjenica da ne možemo biti toliko energični kao u ranim dvadesetim i tinejdžerskim godinama.

    Ali ne krivite biologiju za sve.

    Velike su šanse da mnoge stvari koje radite, ili ne radite, dovode do smanjenja energije. Bilo da pijete previše kofeina, ili se nezdravo hranite, postoje načini da vratite malo energije u svoj „energetski rezervoar“.

    5 razloga zbog kojih nemate energije i šta učiniti da biste je vratili

    1. Konstantno ste izloženi stresu

    Hronični osećaj preopterećenosti može biti veliki krivac za stalni umor. Previše obaveza na poslu, ili kod kuće može vam uništiti vitalnost, pogotovo ako nemate priliku da se isključite i pobegnete od svega.

    Srećom, postoje dokazani načini za upravljanje stresom kao što su joga i meditacija, kao i traženje saveta od psihoterapeuta. Takođe nije na odmet razmotriti da li je trenutni posao koji obavljate, ili moža trenutna veza u kojoj ste, zapravo nešto iz čega biste želeli da pobegnete kako biste unapredili svoje zdravlje. Kućni ljubimac takože može pomoći u otklanjanju stresa.

    2. Previše kofeina

    Kratkoročno, mala doza kofeina – poput maksimalnih 20 do 200 miligrama – će vam dati nalet energije, ali hronična konzumacija koja dnevno prelazi 300 – 400 miligrama može poremetiti vašu rutinu spavanja i ometati vašu sposobnost da utonete u duboki san. Krajnji rezultat: budite se iscrpljeni.

    Zapitajte se da li je vreme da možda smanjite dnevni unos kofeina. Spokojnije noći koje ćete na kraju dobiti i potencijalno smanjenje uznemirenosti koje ćete osetiti, ako ne budete pili previše kafe, rezultat je na kojem će vam vaše telo na kraju biti zahvalno.

    3. Nedostaje vam vitamin D

    Kada niste izloženi dovoljnoj sunčevoj svetlosti, telo ne generiše toliko vitamina D, zbog čega se osećate tromo bez obzira na to koliko dugo spavate. Stoga je vrlo važno unostiti namirnice bogate ovim vitaminom tokom čitave godine.

    4. Vaša rutina spavanja je loša

    Spavanje u trajanju od sedam do osam sati svake noći jednako je važno za vaše blagostanje kao i zdrava ishrana i redovno vežbanje. Ipak, veliki broj ljudi spava manje od sedam sati, a ogroman faktor u smanjenju vremena provedenog spavajući su naše večernje rutine.

    Ono što radite u satima pre odlaska na spavanje može u velikoj meri promeniti osećaj odmora kada se probudite.

    Ako držite uređaje koji emituju plavu svetlost van svoje spavaće sobe, ne koristite telefon bar sat vremena pre nego što legnete u krevet i ne konzumirate kofein kasno uveče, pa čak i kasno popodne, sve to vam može pomoći da učvrstite svoj san.

    Idealno bi bilo i da je vaša soba ujutru izložena velikoj količini svetlosti kako biste se što pre razbudili, a stručnjaci takođe preporučuje da svoju spavaću sobu držite na hladnijoj temperaturi.

    5. Nedostaje vam magnezijum

    Magnezijum pomaže u pretvaranju hrane u energiju, regulaciji nervnog sistema i stvaranju novih proteina. Ali šta se dešava ako ga nemate dovoljno? Jedan od prvih znakova nedostatka magnezijuma jeste učestali umor. Takođe možete primetiti grčeve mišića, slabost ili ukočenost.

    Odrasloj osobi je potrebno oko 400 mg magnezijuma dnevno, stoga je vlo važno unositi potrebne količine.

    Hrana poput spanaća, ili drugog zelenila, orašastih plodova bogata je magnezijumom i drugim važnim hranljivim sastojcima.

    Većina ljudi ipak ne uspeva da putem ishrane unese dovoljne količine ovog minerala, što je umnogome posledica ne samo životnih navika već i nametnutog tempa savremenog života.

    Upravo iz tog razloga na domaćem tržištu pronašao se napitak sa visokim sadržajem minerala. Samo jedna flašica Aquariusa Water+ zadovoljava čak 30 odsto dnevnih potreba za cinkom, odnosno magnezijumom, ne sadrži veštačke arome i sa svega 14 kcal na 100 ml proizvoda spada u niskokalorijske napitke što ga čini pogodnim i za one koji vode računa o ishrani.

    Dolazi u dve varijante i dva ukusa, cink sa ukusom limuna i magnezijumom sa ukusom crvene pomorandže.

     

    Osiguravajući da vaše telo unosi dovoljno magnezijuma ne samo da ćete održavati dobro zdravlje generalno, već vam može pomoći i da upravljate stresom, migrenom, ili bolovima u mišićima i tako otklonite osećaj osećaj umora ili slabosti.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE