Zašto je elitni KPMG odlučio da treba više zaposlenih iz - RADNIČKE KLASE?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zašto je elitni KPMG odlučio da treba više zaposlenih iz – RADNIČKE KLASE?

    Revizorska kuća KPMG saopštila je da je postala jedna od prvih britanskih kompanija koja je za cilj postavila zapošljavanje određenog broja radnika koji potiču iz radničke klase kako bi pomogla u smanjenju razlike u platama i diverzifikaciji radne snage.

    Pod pripadnicima radničke klase KPMG podrazumeva zaposlene čiji roditelji obavljaju “rutinske i manuelne” poslove, poput vozača, čistačica i radnika na farmi.

    Kompanije već preduzimaju korake za diverzifikaciju radne snage povećanjem broja žena i pripadnika etničkih manjina među zaposlenima, posebno na višim pozicijama.

    Međutim, socio-ekonomsko poreklo nije toliko zastupljeno kada je reč o ciljevima koji se tiču korporativne raznolikosti.

    “Po prvi put postavljamo kao cilj predstavljanje društveno-ekonomske pozadine, zajedno sa ostalim ciljevima za povećanje raznolikosti. Naš cilj je da do 2030. godine 29% naših partnera i direktora budu iz radničke klase“, navodi se u saopštenju KPMG-a.

    Revizorska kuća u Velikoj Britaniji ima 582 partnera i oko 1.300 direktora.

    Trenutno 23% partnera KPMG-a i 20% direktora su poreklom iz radničke klase, sa zastupljenošću radničke klase u upravnom odboru KPMG-a na 22%, koja je u izvršnom odboru pala na 14%.

    U odnosu na zaposlene koji su poreklom iz drugih društveno-ekonomskih grupa, zaposleni iz radničke klase plaćeni su 8,6% manje, što KPMG definiše kao roditeljsko zanimanje, poput recepcionera, električara, vodoinstalatera, mesara i vozača kombija.

    “Obučavamo sve naše kolege o društveno-ekonomskom poreklu, uključujući nevidljive prepreke koje postoje”, navodi KPMG.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE