Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    sastanak, kompanija

    HVALITE ZAPOSLENE na ove načine: Vratiće vam se višestruko

    Poslovni svet se često doživljava proračunatim i nezainteresovanim za bilo šta drugo, osim za postignute rezultate. Ali postoje i oni poslodavci koji su svesni da su zaposleni, a ne brojke, temelj svake kompanije, a da njihovoj produktivnosti i lojalnosti prema kompaniji doprinosi zdrava radna atmosfera u kojoj je zarada kompenzacija, a ne pohvala za rad.

    Ali kako napraviti ovakvo okruženje? Uspostavljajući takozvanu ’kulturu pohvala’ kompanije svojim zaposlenima šalju poruku da im je stalo do njih i njihovih rezultata. Po savetu portala Inc.com, najbolje je hvaliti:

    Javno

    Ljudima prija da budu pohvaljeni i javno izdvojeni zbog svojih dostignuća pred kolegama. U isto vreme ostali zaposleni uviđaju da vredan rad neće proći neopaženo.

    Iskreno

    Neiskrenost se uvek oseti, a pohvale koje ne dolaze iz srca neće proizvesti dobar efekat. Zaposleni će početi da preispituju motive koji se nalaze iza lažnih reči hvale, dajući im mahom negativne konotacije.

    Konkretno

    Ponašanje koje se nagrađuje je ponašanje koje se dobija. Stoga je bolje pohvaliti konkretna dostignuća, nego rad u celini.

    Pravovremeno

    Vrlo je važno radnika pohvaliti odmah po završenom poslu. Na taj način poslodavac svojim zaposlenima šalje poruku da  pomno prati njihov rad, da je u toku sa svim što se u kompaniji dešava i da mu je stalo. Sa druge strane to je vreme kada i sam zaposleni očekuje pohvalu i kada će mu ona najviše goditi.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE