Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    bide, nestašica toalet papira

    Za procvat OVOG proizvoda „kriva“ je nestašica toalet papira tokom pandemije

    Da ste prosečnom Amerikancu pre pandemije predložili da u svoje kupatilo stavi i bide, verovato bi bez razmišljanjaodbalici tu ideju. Ipak, nekada strani koncept za mnoge u SAD, doživeo je ogroman procvat tokom pandemije, kada su se kupci borili sa nestašicom toalet papira. Dok se prodaja nekih proizvoda koji su doživeli procvat tokom Covid-a vratila u normalu, bidei su napravili veliki proboj i uspeli su da održe rast prodaje. 

    Bidei i njihovi „rođaci“ – umivaonici i slične alternative toalet papiru na bazi vode, normalne su u većini delova sveta. Ljubitelji bidea pominju kako su uređaji održiviji, čistiji i manje abrazivni. Nekima je bio potreban nedostatak toalet papira da bi otkrili izum iz 18. veka.

    Tokom pandemije, svaki pojedinačni bide se rasprodao na bidetking.com, a posao je eksponencijalno rastao, rekao je osnivač bidetking.com Džejms Lin.

    Prema nekim procenama, celokupno tržište bidea je poraslo dva do tri puta tokom 2020. godine. Tushi, koji proizvodi moderan dodatak za sedište za bide, ostvario je prihod od 40 miliona dolara u 2020. godini u odnosu na 8 miliona dolara u 2019, rekao je osnivač Miki Agraval za CNN.

    Amerikanci su i dalje zaintrigirani bideom. Bidetking.com izveštava da je prodaja rasla najmanje 20 odsto svake godine od pandemije, a 2023. godine bliže 30 odsto.

    https://bizlife.rs/kako-je-toalet-papir-postao-simbol-masovne-panik

    Luksuzni bidei

    Ogromna potražnja za bideima vlada u SAD, pa se na tržištu nalaze i luksuzne opcije koje ovom porcelanskom tronu daju kraljevski tretman. Japanski proizvođač elektronskih bide sedišta Toto prodaje „washlet“ za čak 1.420 dolara na bidetking.com, opremljen sistemom za grejanje vode koji zagreva dasku toaleta i mlaznim mlazovima vode koji čiste leđa korisnika, bežičnim daljinskim upravljačem sa višestrukim podešavanjima raspršivanja i sušač bez upotrebe ruku.

    Neki kupci koji su počeli sa osnovnijim priključcima za pranje sada nadograđuju elektronske modele koji imaju različite postavke temperature i pritiska. Najpopularniji tip bidea u SAD, rekao je Lin, je neelektrični dodatak koji prska samo hladnu vodu, a koji se može naći za manje od 50 dolara na sajtovima kao što je Amazon.

    Otkriće koje će promeniti istoriju umetnosti: Dišan ideju sa čuvenim pisoarom ukrao od baronice?

    Bide kao deo bordela

    Ideja da se za čišćenje koristi tekuća voda umesto tvrđih predmeta, bilo lišća ili papira stara je koliko i ljudsko postojanje.

    Bide je nastao u Francuskoj, koristili su ga aristokrate kao poseban komad nameštaja pored komornog lonca. Varijacije bidea su sveprisutne u velikom delu Evrope do Bliskog istoka, istočne Azije i nekih zemalja Južne Amerike.

    Čest razlog zašto se bidei ne koriste u SAD je taj što su tokom Drugog svetskog rata američki vojnici videli da su se koristili u javnim kućama. Kada su se vratili u SAD, izbegavali su bide zbog tih konotacija. Osim toga, građevinski bum koji se dogodio u posleratnim godinama izgradio je vodovodne sisteme bez bidea.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE