Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je toalet papir postao simbol masovne panike?

    Prodaja konzervirane hrane, sapuna i sredstava za čišćenje i dezinfekciju beleži porast svuda u svetu od početka epidemije korona virusa, ali potrošači su počeli da gomilaju još jedan proizvod – toalet papir.

    Zašto toalet papir?

    Psiholozi tvrde da je toalet papir postao „ikona“ masovne panike.

    „U doba nesigurnosti, ljudi ulaze u zonu panike koja ih čini iracionalnim i potpuno neurotičnim“, smatra Dimitrios Civrikos, koji predaje potrošačku i poslovnu psihologiju na Univerzitetskom koledžu u Londonu.

    „Kada uđu u supermarket, ljudi traže vrednost i veliku količinu, i privuku ih velika pakovanja toalet papira kojima žele da povrate osećaj kontrole“, rekao je Civrikos, govoreći o potrošačkoj panici koja prati epidemiju.

    Stručnjaci se slažu i da su sistem i vlast odgovorni za ovakve situacije zbog toga što nema jasnih uputstava šta građani treba da čine.

    Suočeni sa širenjem korona virusa, panični Japanci počeli su da stvaraju zalihe predmeta poput toalet papira, a kada je nastala nestašica u marketima počeli su da ih kradu iz javnih WC-a. Vlasnica jedne prodavnice kojoj je toalet papir nestajao iz toaleta počela je protiv lopova da se bori „urocima“.

    „Japanci su dosta sujeverni. One koji su pomišljali na krađu htela sam da šokiram mišlju da će na njih biti bačena kletva“, rekla je.

    https://www.bizlife.rs/aktuelno/vesti-dana/beogradjani-prazne-markete-nadlezni-tvrde-nema-potrebe/

    https://www.bizlife.rs/aktuelno/vesti-dana/drzava-i-trgovci-uveravaju-svega-ima-dovoljno/

    Izvor: Beta

    Foto: Beta AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE