Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    YouTube

    YouTube nema konkurenciju? Mogao bi da vredi 400 milijardi USD, više nego Disney i Comcast zajedno

    YouTube je najveća svetska video platforma. To je drugi najveći pretraživač na svetu i igra veliku ulogu u kulturi. I velika većina ne obraća ni približno dovoljno pažnje na nju. Ali Wall Street to čini. Analitičar Majkl Nejtanson ima novu belešku u kojoj procenjuje da bi YouTube mogao da vredi čak 400 milijardi dolara kao samostalna kompanija.

    Nejtanson misli da je 2023. YouTube ostvario operativni profit od 5,5 milijardi dolara uz prihod od 45 milijardi dolara. On takođe smatra da će njegov budući rast biti podstaknut uslugama pretplate kao što je YouTube TV, jer se rast oglašavanja usporava.

    Ali budimo iskreni. Ovi brojevi neće pasti, smatra on. Baš kao što se čini da se ogroman broj korisnika YouTube-a ne registruje poput političara u pravosudnom komitetu američkog Senata, koji je u januaru bio domaćin velikog saslušanja na temu „Velika tehnologija i kriza seksualne eksploatacije dece na internetu“ i naljutio izvršne direktore kompanije Meta, Snapchat, TikTok i drugih platformi.

    reklame na youtube

    YouTube (Freepik)

    YouTube bez konkurencije?

    Kada se YouTube postavi pored svih velikih igrača, smešno je voditi razgovor o ratu striming servisa bez pominjanja YouTube-a, piše Business Insider.

    Na primer: ako uzmete Netflix (tržišna kapitalizacija od 261 milijardu dolara) i dodate Paramount (8 milijardi dolara), Warner Bros Discovery (21 milijardu dolara) i Fox (14 milijardi dolara), imali biste kompaniju sa kombinovanom vrednošću od 300 milijardi dolara. Ako se u obzir uzme i Roku (10 milijardi dolara), još uvek se ne približavate vrednosti od 375 do 400 milijardi dolara o kojoj Majkl govori.

    Ili, naizmenično: mogli biste da kombinujete Comcast (172 milijarde dolara) i Disney (224 milijarde dolara, nakon velikog povećanja ove godine) i završite sa kompanijom od 396 milijardi dolara.

    Ali te dve kompanije se ne oslanjaju samo na medije da bi zaradile svoj novac. Disney takođe prodaje krstarenja i propusnice za tematske parkove. Comcast je jedan od najvećih provajdera širokopojasnog pristupa u SAD.

    Dakle, ako govorite o video-snimcima, internetu, oglašavanju, publici i vrednosti, a ne govorite o YouTube-u? Radite pogrešno, zaključio je Majkl Nejtanson.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Freepik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE