Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Disney

    Disney kupuje preostalih 33% udela u striming servisu Hulu

    Disney je najavio da će kupiti preostali udeo u servisu za striming Hulu, što je bio očekivani potez. Ovo bi dalo Disney-u potpuno vlasništvo nad striming servisom i mogućnost da ga integriše u svoju Disney+ platformu.

    Disney je već bio u borbi sa drugim servisima za strimovanje jer je njegov profit bio u padu. Završetak preuzimanja Hulua se očekuje da će koštati oko 8,6 milijardi dolara, kako je navedeno u saopštenju kompanije.

    Takođe je istaknuto da će ovaj potez ,,dodatno unaprediti Disney-jeve ciljeve u oblasti strimovanja“. U isto vreme gigant se trudi da poveća broj pretplatnika.

    U SAD, kompanija već prodaje Hulu kao deo paketa sa svojim Disney+ i ESPN+ platformama. U Velikoj Britaniji, neki sadržaj Hulua je već dostupan za gledanje putem Disney+ aplikacije, kao što su The Kardashians i The Bear.

    Disney

    Disney (Unsplash)

    Hulu kao vredan resurs

    Cena odražava ,,zagarantovanu minimalnu vrednost“ striming servisa koja je postavljena kada je Disney iz Kalifornije preuzeo ,,21st Century Fox“ od Ruperta Murdoča u velikom poslu 2019. godine, zajedno sa većinskim udelom u Hulu.

    Prema dogovoru između Disney-a i Comcast-a te godine, obe kompanije su imale pravo da forisiraju prodaju Comcast-ovog udela u Hulu-u. Rukovodstva su bila glasna u želji da se dogovore.

    Ali na konferenciji ove godine, izvršni direktor Comcast-a, Brijan Roberts, opisao je Hulu kao ,,dragocen resurs koji kroji sudbinu“, koji je ,,danas mnogo vredniji“ zbog hitova kao što je serija ,,Only Murders in the Building“.

    Disney je u sredu saopštio da se nada da će sporazum biti zaključen do 1. decembra, iako su pregovori sa Comcast-om, matičnom kompanijom NBC Universal, i dalje u toku.

    Disney

    Disney (YouTube)

    Disney i Hulu pretplatnici

    Trenutno, Hulu ima oko 48,3 miliona pretplatnika, u poređenju sa Disney-jem koji ima 146,1 milion pretplatnika širom sveta.

    Šef kompanije Disney, Bob Iger, u avgustu je rekao investitorima da kompanija ide ka tome da ima jednu aplikaciju u SAD, gde može da kombinuje sadržaj svojih različitih brendova.

    Otkako su se ekonomije oporavile od pandemijskih zatvaranja, konkurencija za pažnju publike bila je žestoka.

    Profit

    Disney je u avgustu izvestio da profit i dalje pada, suočavajući se sa nizom problema, uključujući slabu izvedbu filmova i oštar pad prihoda od reklamiranja u tradicionalnoj televizijskoj industriji.

    Ukupni prihod kompanije je porastao za 4 odsto u odnosu na prethodnu godinu u periodu od tri meseca zaključno sa 1. julom, ali je objavila gubitak od 460 miliona dolara, u poređenju sa profitom od 1,4 milijarde dolara u istom periodu prošle godine.

    Pored Disney-ja, i drugi servisi za strimovanje su razmatrali kako da generišu prihod i suzbijaju deljenje lozinki.

    Industrija filma i televizije takođe je videla da su neke produkcije zaustavljene štrajkovima u SAD, što je usporilo proces kreiranja novog sadržaja potrebnog da privuče publiku.

    Senior kreator Disney-ja, odgovoran za filmove kao što su Frozen, nedavno je rekao za BBC da bi štrajk glumaca mogao das zaustavi produkciju animacije kasnije ove godine.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash, Youtube

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE