Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Xiaomi: Emotivno povezivanje s potrošačima kroz priče koje naglašavaju inovacije

    Xiaomi izdvaja kontinuirano pomeranje granica i uvođenje inovacija koje donose stvarnu vrednost korisnicima, ističe u razgovoru za BIZLife Đorđe Jovanović, direktor marketinga kompanije Xiaomi Balkan.

    Kako kaže, oni zadržavaju lojalnost kupaca stalnim unapređenjem proizvoda, a nove korisnike privlače autentičnim brendiranjem i jasnim komuniciranjem o vrednostima koje donose. Između ostalog, on napominje da Xiaomi planira da lansira proizvode koji će promeniti igru i da ostane inovativan i drugačiji u komunikaciji.

    • Kako biste sumirali poslovnu 2023. godinu kompanije Xiaomi Balkan? Koja su bila ključna postignuća, a koji izazovi u proteklom periodu?

    Poslovna 2023. godina za Xiaomi Balkan predstavlja temelj za uzbudljivu budućnost. Postigli smo značajne korake lansirajući telefone višeg srednjeg segmenta sa spektakularnim kamerama Leica, postavljajući nove standarde u IoT uređajima i zakoračujući hrabro ka tržištu električnih automobila. Uprkos izazovima, svaki od njih je bio prilika za inovaciju, postavljajući scenario za ono što dolazi.

    • Možete li nam otkriti ključne marketinške strategije koje su doprinele uspehu kompanije na Balkanu tokom prethodne godine?

    Naš uspeh na Balkanu proizilazi iz marketinških strategija koje nisu svojevrsne za ovu industriju. Fokusirali smo se na emotivno povezivanje s potrošačima kroz priče koje naglašavaju inovacije i stvarne prednosti proizvoda. Ključne taktike uključuju distinkciju kroz kreativu i komunikaciju. Ove strategije su nas značajno odvojile od konkurencije, pa tako znamo i da je svaki tekst u čijem se naslovu pominje Xiaomi tri puta čitaniji nego tekst o nekim drugim brendovima. Jednostavno, postali smo sinonim za inovaciju i revoluciju. Koliko je Xiaomi atraktivan, svedoči i činjenica da ritejleri privlače kupce tako što u svojoj komunikaciji ističu isključivo Xiaomi IoT uređaje.

    Đorđe Jovanović (Boogie)

    • Koliku ulogu marketing igra u poslovanju kompanije Xiaomi na Balkanu? Kako planirate da iskoristite marketinške strategije kako biste ojačali brend i povećali prodaju proizvoda?

    Marketing je ključna komponenta našeg poslovanja. On igra ključnu ulogu u jačanju svesti o brendu i povećanju prodaje. Posao marketinga je da izgradi brend i kreira tražnju za našim proizvodima. Koristimo bihejvioralne marketinške strategije kako bismo produbili emotivnu vezu s potrošačima, naglašavajući jedinstvenost Xiaomi iskustva na način na koji bi potrošači najlakše razumeli. Nastavljamo prilagodljiv pristup prateći ciljanu distinkciju i kreiramo revoluciju, kako na polju inovacija uređaja tako i u marketinškoj komunikaciji.

    Xiaomi je porastao na rešavanju nelagodnosti potrošača – kako kroz specifične uređaje tako i kroz marketinšku komunikaciju koja to rešava.

    • S obzirom na brz razvoj tehnologije, koliku važnost pridajete tehnološkim inovacijama u proizvodnji uređaja Xiaomi?

    Xiaomi je na globalnom tržištu jedan od glavnih predvodnika tehnoloških inovacija, koje utiču na konkurenciju i oblikuju korisničko iskustvo. Naš fokus na najnovijim tehnologijama postavlja nas na mesto lidera i u industriji pametnih uređaja, gde smo na globalnom nivou apsolutni lideri.

    Xiaomi Cyber Dog, a ponajviše Xiaomijev humanoidni robot CyberOne – dokaz su da smo na ozbiljnom putu da postanemo i veliki igrač u industriji robotskog inžinjeringa. Operativni sistem koji će doći već sledeće godine i u Evropu – HyperOS – osmišljen je tako da omogući veoma jednostavnu sinhronizaciju između vašeg pametnog telefona, pametnih kućnih uređaja i vašeg pametnog automobila Xiaomi.

    • Šta, prema vašem mišljenju, izdvaja Xiaomi od konkurencije na tržištu? Da li i kako uspevate da zadržite lojalnost kupaca, ali i da privučete nove korisnike?

    Ono što nas izdvaja jeste kontinuirano pomeranje granica i uvođenje inovacija koje donose stvarnu vrednost korisnicima. Zadržavamo lojalnost kupaca stalnim unapređenjem proizvoda, a privlačimo nove korisnike autentičnim brendiranjem i jasnim komuniciranjem o vrednostima koje donosimo. Xiaomi se izdvaja i svojim portfoliom proizvoda, pa je izdvajanje od konkurencije, jednim delom, od početka olakšano.

    BALKAN PREDSTAVLJA TEMELJ UZBUDLJIVE BUDUĆNOSTI ZA XIAOMI

    • Kako kompanija Xiaomi planira da se prilagodi promenama u potrebama potrošača i trendovima u tehnološkoj industriji u budućnosti?

    Xiaomi planira ostati relevantan predviđajući trendove i potrebe potrošača. Prilagodljivost i brza implementacija inovacija u kombinaciji sa konstantnim praćenjem povratnih informacija ključni su za održavanje konkurentske prednosti. Ostajemo pri svom revolucionarnom i inovativnom duhu kako bismo dodatno podstakli interes i znatiželju potrošača, jer naša je misija da omogućimo svima da koriste inovativnu tehnologiju.

    • Koji su vaši glavni planovi za narednu poslovnu godinu? Koje inovacije ili marketinške kampanje planirate kako biste dodatno unapredili prisutnost brenda Xiaomi na tržištu Balkana?

    U narednoj poslovnoj godini nastavljamo revolucionarni put. Planiramo lansirati proizvode koji će promeniti igru i ostajemo inovativni i drugačiji u komunikaciji. Naša marketinška strategija usredsređena je na stvaranje uzbuđenja i želje za onim što dolazi, a partnerstva, inovacije i revolucija ostaju ključne komponente vizije Xiaomija. Ostajemo Prometeji koji inovaciju donose svima.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Wannabe Magazine/Boogie

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE