Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Džeremi Alen Vajt, Calvin Klein

    Džeremi Alen Vajt doneo milionski uspeh Calvin Klein kampanji za proleće 2024.

    Kampanja Džeremija Alena Vajta za donji veš, objavljena 4. januara, generisala je 12,7 miliona dolara u medijskoj vrednosti za Calvina Kleina za 48 sati, prema Launchmetrics.

    Brend je, sam po sebi, generisao 3 miliona dolara u medijskom uticaju, pri čemu je njegov najbolji plasman bio na Instagramu, vredan 859.000 dolara. Objava sada ima više od 1,4 miliona lajkova.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

    Kampanja koju je uradio Mert Alas i stilizovala Emanuela Alt, brzo je postala viralna na društvenim mrežama nakon objavljivanja. Vajtovo ime je bilo jedna od tema o kojima se najviše govori na X-u, ranije poznatom kao Twitter. Prvi video brenda, koji ima kampanju na TikTok-u, sada ima više od 4,5 miliona pregleda, prenosi WWD.

    Strategija Calvina Kleina

    U kampanji se pojavljuje Vajt koji nosi kolekciju donjeg rublja brenda za proleće 2024. godine, koja dolazi s novim izgledom logotipa i materijalima za svakodnevnu udobnost, uključujući stilove poput New Intense Power, Micro Stretch i Micro Mesh. Snimak je napravljen na Menhetnu kako bi prikazao vezu glumca sa Njujorkom, mestom gde je rođen.

    U nedelju, Vajt je prisustvovao dodeli Zlatnog globusa 2024. Bio je nominovan za najboljeg glumca u mjuziklu ili komedijskoj TV seriji „The Bear“.

    Skims se u novembru kladio na sličnu strategiju pozivanja muških poznatih ličnosti da promovišu lansiranje kolekcije muške odeće. Kampanja donjeg veša u kojoj su Nik Bosa, Šaj Gildžos-Aleksander i Nejmar donela je 4,5 miliona dolara medijskog uticaja za brend.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot YT Calvin Klein

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE