Xiaomi telefon

Veoma. Dobra. Kampanja. Kako promovisati telefon, a ne otkriti specifikacije? Xiaomi je našao način

Pustiti na tržište nov telefon je velika stvar, ali kako ga izreklamirati, a ne otkriti konkurenciji detalje samog proizvoda? Iako zvuči nemoguće, lokalna Xiaomi kancelarija i marketinška agencija Žiška su uspeli i ne samo uspeli nego verovatno ušli u anale reklamnih kampanja.

„Dobrodošli na sajt za naš novi telefon, koji još uvek ne možemo da vam pokažemo, iako lako možete da pretpostavite koji je. Pa da, taj, šta drugo lansiramo u januaru?“

„Ovde će biti velika slika našeg telefona u velikoj rezoluciji. Biće ih nekoliko. Između njih će prolaziti šarena traka“.

Ove reči bile su ispisane na beloj pozadini, slike telefona nije bilo nigde, a opet – svi su upijali sadržaj i tragali za daljim „specifikacijama“ koje ništa ne otkrivaju. A onda je usledio nastavak:

xiaomi kampanja

xiaomi kampanja

„U ovom delu ćemo vam prikazati kaakteristike našeg novog telefona koje će u odnosu na njegovu cenu boto veoma dobre. Naravno, biće tu i detaljne specifikacije, za one koji se razumeju u to. Za ostale, bitno je da znate da će ovaj telefon, pored odličnog odnosa cene i kvaliteta, sigurno da ima – super kameru, jaku bateriju, otposrnost na sve i svašta, nešto što prethodni telefon nije imao“.

I tu nije bio kraj, budućim kupcima novog misterioznog telefona dati su i „linkovi“ mesta gde isti može da se kupi: „tvoj operater, tvoj bivši operater, treći operater, prodavnica tehnike, isto prodavnica tehnike, isto, isto, isto“.

xiaomi kampanja

xiaomi kampanja

 

U čemu je čar ove kampanje?

Zašto je kampanja za Redmi Note 13 seriju, kampanja u kojoj ništa nije rečeno, generisala toliko pažnje i prodala rekordni broj telefona već prvog dana prodaje?

Iz kompanije daju objašnjenje:

„Zbog specifičnosti industrije i velike konkurencije, zabranjeno je objaviti specifikaciju telefona pre lansiranja. A opet, jako bitno generisati i privući pažnju u okruženju prezasićenom brendovima i modelima pametnih telefona“, objasnili su u kompaniji Xiaomi.

Odlučili su da predstave telefon baš kao što većina nas radi kada nas neko od prijatelja pita za preporuku. Ne govorimo im specifikacije, jer ih ne znamo, a i nisu razumljive velikoj većini.

xiaomi kampanja

xiaomi kampanja

I zato se reklama svela na tri reči koje najbolje oslikavaju telefon Xiaomi Redmi Note 13, na tri reči koje će svako od nas da izgovori kada ga uzme u ruke:
Veoma.
Dobar.
Telefon.

 

Sada je reklamiranje lakše

Telefon je izašao, pa je prihvatljivo istaći da Redmi Note 13 seriju odlikuju značajne nadogradnje sistema kamere, dizajna, ekrana i procesora, čime nastavlja da smanjuje razliku između pametnih telefona srednjeg ranga i vodećih modela i obezbeđuje vrhunsku izdržljivost, sjajno iskustvo i fascinantne mogućnosti snimanja – i sve to po razumnim cenama.

Redmi Note 13 serija ima moderan, elegantan dizajn sa izuzetno tankim ramovima koji obezbeđuju prvoklasan izgled i osećaj, ali i visokokvalitetan ekran za poboljšano korisničko iskustvo i imerzivno pregledanje.

xiaomi kampanja

xiaomi kampanja

Skrolovanje je lako, bez zastajkivanja, na svakom Redmi Note 13 uređajuzahvaljujući 120 Hz AdaptiveSync brzini osvežavanja, zbog čega je pregledanje čistije, jasnije i prijatnije.

Uz nadogradnje u inženjeringu i dizajnu, Redmi Note 13 serija obezbeđuje izdržljivost i čvrstinu za dodatnu sigurnost u otežanim vremenskim uslovima.

Izvor: BIZLife

Foto: Xiaomi

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE