Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Wizz Air nastavlja da ulaže u jednu od najodrživijih flota u Evropi

    Dok se vlade i lideri sektora okupljaju na konferenciji COP26, današnji dan predstavlja još jednu veliku prekretnicu za Wizz Air, jer nastavllja da ulaže u najmodernije i najodrživije avio-flote u Evropi, saopšteno je iz kompanije.

    Ova avio-kompanija od sada ima celokupnu flotu sastavljenu od aviona tipa Airbus A321neo koji će leteti iz baze u Beču – čime još jednom potvrđuje prednosti ove najsavremenije tehnologije za uštedu goriva.

    Ovo je treće po redu tržište na kom Wizz Air prelazi na flotu sastavljenu isključivo od aviona tipa Airbus A320neo, nakon prethodnih tehnoloških ulaganja u Italiji i Abu Dabiju.

    Održivost važan segment poslovanja

    Održivost je za Wizz Air oduvek važan elemenat poslovnog modela, što se ogleda u svakodnevnom poslovanju i planiranom održivom rastu ovog avio-prevoznika. Avioni tipa Airbus A320neo nude nenadmašivu efikasnost potrošnje goriva i odličnu aerodinamiku i opremljeni su šarklet uređajima za dodatno smanjenje otpora pri kovitlanju vazduha na krilima.

    Ovi avioni stvaraju 43 odsto manje buke i 50 odsto manje emisija oksida azota u poređenju sa prethodnom generacijom ovih letelica.

    Prosečna starost trenutne flote iznosi 5,1 godinu, što je čini jednom od najmlađih i najefikasnijih flota na svetu.

    U kombinaciji sa mrežom koja izbegava nepotrebne povezane letove i koristi lakše materijale u kabini, to je ono što poslovanje Wizz Aira čini tako efikasnim.

    Najniže emisije CO2

    Pored toga, Wizz Air i dalje ima najniže emisije CO₂ po putniku na svaki pređeni kilometar od 57,3 g/km po putniku među svim evropskim avio-kompanijama.

    Ovo je još jedan dokaz da kompanija nastavlja da smanjuje emisije CO₂ i da je posvećena smanjenju uticaja svog poslovanja na životnu sredinu, što Wizz Air čini jednom od najodrživijih avio-kompanija u Evropi, navodi se u saopštenju.

    Kad bi svaki avio-prevoznik u Evropi koristio istu modernu i efikasnu flotu kao Wizz Air i upravljao njome na način na koji Wizz Air upravlja svojim avionima, ovaj sektor bi za rekordno vreme smanjio emisije za 34 odsto.

    Wizz Air je takođe fokusiran na promovisanje brojnih drugih inicijativa za rešavanje pitanja ugljeničnih emisija u okviru svoje tekuće obaveze da dodatno smanji ove emisije za 25 odsto do 2030. godine.

    Među njima su desetine inicijativa za uštedu goriva, kao što je razvoj modela za procenu težine praznog aviona bez goriva, eliminisanje nepotrebnog dodatnog goriva zahvaljujući optimizaciji sistema planiranja letova i uvođenje preciznijih faktora za tačniju procenu potrošnje goriva, kao i uvođenje hardvera Elektronska letačka torba.

    „Ako pogledamo u budućnost, drago nam je što ATI Fly Zero program pokazuje da je budućnost aviona na vodonik sa nultom emisijom na vidiku i da Airbus smatra da je vodonik pravi izbor za ostvarenje cilja uvođenja komercijalnih putničkih aviona sa nultom emisijom na tržište u narednoj deceniji. Nastavićemo da ulažemo u najnovije vazduhoplovne tehnologije, naročito u avione na vodonični pogon, što će obezbediti dugoročno rešenje koje će ovom sektoru pomoći da ostvari ciljeve vezane za neto nultu emisiju“, navodi se u saopštenju ove aviokompanije.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Wizz Air

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE