Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Walterov ćevap: Idealan spoj tradicionalnog ukusa i modernih gastronomskih trendova

    „Ako bismo tragali za onim što bi bio prvi, do kraja prepoznatljiv zalogaj u našem regionu, mislim da bi ćevap bio personifikacija te misije”, ističe u intervjuu za BIZLife Danilo Mrdak, generalni direktor kompanije Walter.

    Simbioza tradicionalnih ukusa sa modernim gastronomskim trendovima zahteva pažljivo balansiranje, smatra naš sagovornik i dodaje da Walter koristi autentične recepte i sastojke kako bi zadržao prepoznatljiv kvalitet i standard proizvoda.

    • Kako ste došli na ideju da se fokusirate na proizvodnju ćevapa, kao omiljenog jela u regionu?

    Svako veliko jelo na svetu, sve što ima univerzalno prepoznatljiv oblik i ukus – za sobom vuče vekovnu tradiciju, tajanstveni način pripreme u koji je utkano generacijsko iskustvo, koje se prenosi godinama. Sva vanvremenska jela koja oblikuju gastronomski identitet neke regije nastaju na isti način. Ljubav, tradicija, posvećenost… Ako bismo tragali za onim što bi bio prvi, do kraja prepoznatljiv zalogaj u našem regionu, mislim da bi ćevap bio personifikacija ove misije, a Walter je posebno poznat po svojim, već čuvenim ćevapima. Ono što Walterove ćevape izdvaja od drugih jeste posvećenost očuvanju tradicionalnog ukusa, uz istovremeno usvajanje modernih standarda proizvodnje. Ovo je prava kombinacija starih vrednosti i savremenih tehnologija, koja čini naše ćevape nezamenljivim delikatesima gde god da se nalazite.

    • Walter je poznat po spajanju tradicionalnih ukusa sa modernim gastronomskim iskustvom. Kako ste uspeli da uskladite te elemente u svojim proizvodima i kako to utiče na zadovoljstvo potrošača?

    Simbioza tradicionalnih ukusa sa modernim gastronomskim trendovima zahteva pažljivo balansiranje. Mi koristimo autentične recepte i sastojke kako bismo zadržali prepoznatljivi kvalitet i standard naših proizvoda. Asortiman naših proizvoda koje nudimo gostima ne ostavlja prostora da eksperimentišemo sa modernim tehnikama i dodacima, a da pritom sačuvamo prepoznatljivi kvalitet i originalnost. Našu posvećenost u ovom delu potrošači veoma cene, čime povećavamo njihovo zadovoljstvo i lojalnost prema brendu.

    • Kako ste se nosili s izazovima pri proširenju poslovanja na regionalnom nivou? Koje strategije ste primenili kako biste održali uspeh kompanije na različitim lokalnim tržištima?

    Region nosi izazove, ali poslovni rezultati koje smo ostvarili govore da smo uspešno odgovorili svim zadacima koji su postavljeni ispred nas. Prilagođavanje svakom tržištu kako bismo razumeli potrebe, navike, kulturu i zakonske regulative strategija je koja nam je omogućila da se uspešno širimo na regionalnom nivou. Svakako, partnerstva sa lokalnim dobavljačima i distributerima neophodna su zbog resursa koje oni pružaju na nivou zajednice.

    • Kako vaša kompanija podržava lokalnu zajednicu i poljoprivredne proizvođače u regionu kroz svoje poslovanje, posebno s obzirom na ekspanziju na regionalnom nivou?

    Podrška lokalnoj zajednici i svim dobavljačima i distributerima zaista je bitan deo našeg poslovanja. Aktivno sarađujemo sa lokalnim proizvođačima kako bismo koristili sveže i kvalitetne sastojke u pripremi naših proizvoda, izuzev proizvodnje mesa, koja je centralizovana na nivou kompanije. Posvećeni smo poslovnoj etici i društvenoj odgovornosti u svim aspektima poslovanja. Poštujemo lokalne propise i standarde, te se trudimo da budemo dobar korporativni pripadnik u svakoj zajednici gde poslujemo. Mislimo da je Walter prepoznatljiv ambasador poslovne i društvene odgovornosti u celom regionu.

    KONTINUIRANO PRATIMO TRENDOVE U ISHRANI I BRZO REAGUJEMO NA PROMENE U POTRAŽNJI POTROŠAČA

    • Kako Walter pristupa razvoju svojih timova i zadržavanju talentovanih i dobrih radnika, posebno u industriji koja je poznata po visokom prometu zaposlenih?

    Sa bogatom tradicijom, koja seže unazad 20 godina, Walter BBQ je postao sinonim za kvalitet i inovaciju u prehrambenoj industriji. Naše društvo očigledno postaje sve zrelije, a ljudski kapital sve traženiji. I pored modernizacije procedura i automatizacije procesa, kvalitetni kadrovi su daleko najznačajnija karika u sferi poslovanja, kojoj treba kontinuirano posvećivati posebnu pažnju. Kompanija Walter BBQ trenutno broji preko 650 zaposlenih na pet tržišta na kojima posluje i ima jasan cilj za dalje širenje. Da bismo to ostvarili, jedan od fokusa u ovoj godini jeste da dodatno osnažimo naš tim, prvenstveno unapređenjem postojećih kadrova, a zatim i širenjem i zapošljavanjem novih. Svesni smo da je to veoma dugotrajan proces, koji smo već započeli, sa ciljem da kreiramo stimulativno radno okruženje u kojem će svaki zaposleni osećati zajedništvo i pripadnost sistemu.

    • Kako vaša kompanija prilagođava tradicionalne recepture kako bi odgovarale različitim ukusima i navikama potrošača u različitim delovima regiona?

    Naša kompanija shvata važnost prilagođavanja tradicionalnih receptura kako bi odgovarale različitim ukusima i navikama potrošača u različitim delovima regiona. Da bismo postigli ovaj cilj, sprovodimo kontinuirana istraživanja tržišta putem anketa ciljnih grupa i analiza tržišta, kako bismo razumeli preferencije potrošača u različitim regionima. Ove informacije koristimo kao smernice za prilagođavanje naših recepata. Pored toga, redovno testiramo nove recepte i varijacije proizvoda na manjim tržištima ili putem ograničenih serija kako bismo dobili povratne informacije potrošača pre nego što ih širimo na veća tržišta. Naš krajnji cilj je da ostanemo verni tradicionalnim recepturama, ali da istovremeno budemo otvoreni za prilagođavanje kako bismo zadovoljili širok spektar ukusa i navika potrošača u različitim delovima Evrope.

    • U kojoj meri inovacije igraju ulogu u vašem poslovanju, posebno kada je reč o očuvanju tradicionalnih ukusa, ali i prilagođavanju modernim trendovima u ishrani?

    Inovacije su ključni faktor u našem poslovanju, jer nam omogućavaju da ostanemo relevantni i konkurentni na tržištu, istovremeno poštujući i čuvajući tradicionalne ukuse i vrednosti našeg brenda. Neprestano radimo na razvoju novih proizvoda koji su inspirisani tradicionalnim receptima, ali imaju modernu notu, kako bi privukli savremene potrošače. To može uključivati eksperimentisanje sa novim sastojcima, načinima pripreme ili prezentacijom proizvoda. Pored tradicionalnih metoda pripreme, istražujemo i uvodimo inovativne tehnike koje mogu unaprediti ukus i kvalitet naših proizvoda. Kontinuirano pratimo trendove u ishrani i brzo reagujemo na promene u potražnji potrošača. Takođe, redovno sarađujemo sa stručnjacima iz oblasti ishrane, kulinarstva i gastronomije, kako bismo dobili nove ideje i perspektive koje nam pomažu da unapredimo naše proizvode i procese.

    • Kako ste reagovali na promene u potražnji potrošača i trendovima u ishrani tokom vremena i kako su te promene uticale na strategiju proizvodnje u kompaniji Walter?

    U kompaniji Walter reagovanje na promene u potražnji potrošača i trendovima u ishrani predstavlja ključni deo naše strategije poslovanja. Kroz kontinuirano praćenje tržišta i analizu potrošačkih preferencija aktivno se angažujemo u prilagođavanju naše ponude proizvoda. Ovo može uključivati brzu reakciju na rastuće trendove, kao i razvoj novih proizvoda koji odgovaraju promenljivim potrebama potrošača. Uz to, uspostavljamo otvorenu komunikaciju sa potrošačima kako bismo bolje razumeli njihove želje i potrebe, što nam omogućava da kontinuirano optimizujemo našu strategiju proizvodnje i ostanemo relevantni na tržištu. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Walter

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE