VW menja logo i imidž
Nemački Folksvagen (Volkswagen – VW) će u 2019. godini promeniti logo, a novi znak kompanije trebalo bi da bude potpuno drugačiji od svih dosadašnjih.
Kompanija bi novi logo trebalo da dobije već sledeće godine, ističući da će biti savremeniji u odnosu na stare, kao i onaj koji se trenutno koristi.
Iz VW dodaju da će se kompanija novim logom odmaći od slova „V“ i „W“ koja su bila standard svih dosadašnjih oznaka od osnivanja tridesetih godina prošlog veka.
Razlog ovih promena sigurno je afera Dizelgejt, najveća u istoriji Folksvagena, ali i jedna od najvećih u autoindustriji.
Kako bi sve bilo spremno, VW je spreman na sve, pa i na promenu imidža. Prvi čovek VW marketinga Jochen Sengpiehl rekao je da će VW popraviti svoj imidž tako što će biti „manje nemački“.
„Marka nije u dobrom stanju ako je uporedimo s prethodnim godinama“, a jedan od razloga je što želi da bude „previše nemački“, a to je modele VW učinilo manje privlačnim, tvrdi on.
U svojoj misiji da se približi potrošačima VW će biti aktivniji na društvenim mrežama i u digitalnoj promociji. A upravo će marketing biti presudan u budućnosti, jer će VW morati da opravda nešto višu cenu svojih proizvoda, ali i da nagovori potrošače da pređu na struju i izaberu neki od I.D. modela.
Prema informacijama koje je objavio Blumberg, u VW još uvek nemaju konačan oblik i dizajn novog loga.
Iako su promene kod velikih brendova normalne, odluka o promeni poznatog VW loga na nešto potpuno novo i drugačije mogla bi biti svojevrsno kockanje, piše auto.ndtv. Očekuju da će se proizvođač automobila ipak odlučiti na manje promene kao i za toplije boje u izradi dizajna novog loga.
Izvor: Index
Foto: Pixabay