Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    wizz air

    „Vidimo potencijal na srpskom tržištu“: Direktorka mreže u Wizz Air-u za BIZLife

    Druga najveća avio-kompanija u Srbiji, Wizz Air, najavila je širenje poslovanja svoje baze u Beogradu, kojoj dodaje avion tipa „erbas A321ceo”. Novi avion, kako je navedeno, omogućiće uvođenje pet novih linija, kao i veći broj letova iz Beograda.

    Ovim proširenjem će baza Wizz Aira u Beogradu imati ukupno četiri aviona. Tim povodom razgovarali smo sa Evelin Džekel, direktorkom mreže u Wizz Airu. Kako je navela za BIZLife, ovo je bio pravi pogodak, jer je odmah primećena povećana frekventnost na ovim linijama.

    • Kako biste rezimirali 2022. godinu kada je reč o poslovanju?

    ‒ Bila je to veoma interesantna, ali i teška godina. Izašli smo iz kovida, bili smo pogođeni geopolitičkim tenzijama, ratom u Ukrajini, ali rekla bih da sam zaista ponosna što smo povećali flotu, i to za 32 aviona. Ono što je posebno dobro za ovaj region jeste to što smo se proširili u Beogradu, pa smo generalno vrlo zadovoljni razvojem.

    • Koliko je značajno globalno prisustvo Wizz Aira na srpskom tržištu i kako merite taj značaj?

    ‒ Mislim da smo, kada pogledate tržišni udeo, druga najveća avio-kompanija u Srbiji. Smatram da je naša prednost to što možemo da povežemo toliko tačaka u Evropi i šire zahvaljujući tome što ovde imamo bazu. To je tržište na kome poslujemo od 2010. godine – dakle, skoro 13 godina, tako da smo veoma zadovoljni. U pitanju je stabilno tržište, na kome vidimo potencijal, na kome rastemo, očigledno, inače ne bismo povećavali broj aviona.

    wizz air

    • Godine za nama bile su veoma turbulentne. Kako su pandemija i svetska kriza uticale na poslovanje Wizz Aira?

    ‒ Mislim da je pandemija imala veoma dubok uticaj na avijaciju. U načelu je za avijaciju to bilo veoma teško vreme, koje smo mi, zapravo, iskoristili kao priliku. Način na koji smo se nosili sa tim bio je, na neki način, kontraintuitivan. Zahvaljujući viziji našeg generalnog direktora, drugačije smo pristupili toj situaciji od drugih avio-kompanija.

    Lično sam bila veoma motivisana tom vizijom, jer nismo rekli: „U redu, sve je veoma loše, tako da ćemo samo čekati da se završi”, već smo se širili na različita tržišta.

    Dakle, u vreme kada potražnja nije bila tako velika kao što je sada – odlučili smo da je to prilika za ulazak u baze kao što su Italija, gde sada imamo 26 aviona, Albanija, gde sada imamo 10 aviona, kao i Abu Dabi, gde imamo osam aviona. Mislim da bih ova tri tržišta izdvojila kao ona na kojima smo napravili zaista veliki potez. Na postojećim tržištima održavali smo veze i pokušavali smo da pomognemo ljudima da stignu od tačke A do tačke B.

    Mislim da nije postojao nijedan dan kada nismo leteli i pokušavali smo da zaista ispunimo potražnju, koliko god da je nje tada bilo, ali i da iskoristimo situaciju kao priliku. Mislim da je celokupna situacija u vezi sa kovidom, očigledno, još uvek teška za ljude, kao i za kompanije, ali smo uspeli da je veoma dobro prevaziđemo.

    • Nedavno ste najavili da proširujete svoju poslovnu mrežu u Srbiji. Kako su putnici iz Srbije reagovali na najavu proširenja?

    ‒ Prilično dobro. Primetili smo dosta novih rezervacija na novim linijama. Mislim da je to bio pravi pogodak, jer smo videli i da je naš glavni konkurent Air Serbia odmah najavio povećanje frekventnosti na tim linijama. Iz tog razloga smatram da smo izabrali prave linije i da su ljudi zadovoljni jer smo doprineli dobrom spoju turističkih putovanja i putovanja iz potrebe. Možete otići u Berlin da posetite prijatelje ili porodicu, ali i da vidite grad.

    • Kakvi su planovi za budućnost Wizz Aira, pre svega kada govorimo o prisustvu na Balkanu?

    ‒ Ne želim da spekulišem o tome šta ćemo ovde raditi, tek počinjemo naše zimsko planiranje. Imamo baze u vašem susedstvu, kao što je Tuzla, prisutni smo u Nišu, očigledno smo prisutni u Beogradu, tako da postoji dobro, zapravo, veoma solidno prisustvo.

    Ne postoji ništa novo što mogu da vam otkrijem u ovom trenutku, osim novih linija koje smo upravo najavili, ali intenzivno ćemo se fokusirati na ovo tržište da bismo videli da li možemo da rastemo i, budući da nam je cilj da imamo 500 aviona, sigurna sam da će nekoliko njih doći u ovaj region.

    Izvor: BIZLife Magazin/JJ

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE