Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Uz Promobi, uvek ste u sigurnim rukama“

    Danas je mobilni telefon uređaj bez koga je gotovo teško zamisliti jedan dan. Kada nešto nije kako treba, traži se brz popravak kako bi se i poslovni i privatni život nastavio u istom ritmu. Razgovarali smo sa Markom Milićevićem iz kompanije ProMobi, koji je menadžer poslovnog razvoja i koji usaglašava sve elemente potrebne da korisnik bude zadovoljan.

    • Kompanija je usmerena na dijagnostikovanje, servisiranje i popravku telekomunikacionih uređaja i opreme. S obzirom da je potrebno pratiti sve noviteta iz sveta i primeniti ih kod nas, koliko je kompleksno raditi na kontinuiranom razvoju kompanije?

    Raditi na kontinuiranom razvoju kompanije koja posluje u vrlo dinamičnoj industriji, kao što je TelCo, je svakako složen, ali i izuzetno zanimljiv zadatak. Osnovna naša odgovornost je da ostanemo u toku sa tehnološkim inovacijama i da te inovacije primenimo na naše poslovanje. To zahteva stalnu obuku našeg osoblja, investiranje u najnovije alate i opremu, kao i uspostavljanje bliskih veza sa našim dobavljačima i partnerima, poput Samsunga, Applea, Huaweia, Xiaomia, Motorole i drugih. Vrlo je izazovno, ali smo posvećeni da održimo svoj standard kao lider u industriji.

    • Svi vole nove mobilne telefone, ali je tržište vrlo aktuelno i u segmentu polovnih telefona. Koji je odnos?

    Postoji značajna potražnja za oba segmenta – novim i polovnim telefonima. Novi telefoni nude najnovije funkcionalnosti i inovacije, dok polovni telefoni pružaju korisnicima pristupačniji način da koriste visokokvalitetne uređaje. Takođe, ekološka svest je sveprisutna, pa mnogi ljudi biraju polovne telefone kako bi doprineli smanjenju e-otpada. U našem slučaju, iako smo ovlašćeni servis za mnoge brendove, takođe se bavimo prodajom polovnih uređaja koje smo detaljno pregledali i obezbedili garanciju kako bismo pružili sigurnu opciju za naše korisnike. Odnos između prodaje novih i polovnih uređaja zavisi od mnogih faktora, ali obe opcije su popularne među korisnicima. ProMobi nastoji da održi ravnotežu između ovih segmenata, nudeći široku paletu opcija koje odgovaraju potrebama i budžetu naših korisnika.

    • Na mesečnom nivou uradite preko 10.000 servisa mobilnih uređaja. Da li se to odnosi samo na Srbiju, ili i šire?

    Da, brojka od preko 10.000 servisiranih uređaja mesečno obuhvata rad u Srbiji, ali i u susednim zemljama, kao i na tržištima Evrope, posebno u Skandinaviji. Naša posvećenost kvalitetu i efikasnosti je ono što nas izdvaja i omogućava nam da uspešno širimo naš uticaj.

    Servisiranje

    Servisiranje

    • Pored servisa, ProMobi radi i prodaju novih uređaja. Šta sve korisnik može da kupi kod vas?

    ProMobi pored servisa, korisnicima može da ponudi sve što im je potrebno za svoje mobilne uređaje. Nudimo širok asortiman novih i polovnih telefona od vodećih proizvođača, kao što su Samsung, Apple, Huawei, Xiaomi, Nokia i Motorola, kao i dodatne opreme poput zaštitnih maski, futrola, punjača, slušalica i još mnogo toga. Kao ovlašćeni distributer za Huawei, imamo i ekskluzivne ponude za sve njihove proizvode.

    • Uskoro slavite 14 godina uspešnog rada. Da li pripremate iznenađenje za kupce u vašim radnjama?

    Tako je. Obeležavamo 14 godina poverenja i podrške. Za sve naše korisnike pripremili smo 26. juna poklone i iznenađenja koje ne bih otkrivao u ovom trenutku. Očekujemo korisnike da dođu i da zajedno proslavimo naš rodjendan na lokacijama naših poslovnica i to Terazije 31, Endija Vorhola 9, Samsung brand store TC Galerija.

    ProMobi radnja

    ProMobi radnja

    Ostajemo dosledni našem sloganu Uz ProMobi, uvek ste u sigurnim rukama, uz najkvalitetniju uslugu, brz i efikasan servis i stalno unapređenje poslovanja.

    • Za one koji ne znaju, vi ste prvi Zeleni servis u Srbiji. Šta to podrazumeva?

    Kroz saradnju sa Samsungom, uspeli smo da primenimo standarde koji nas čine odgovornim za upravljanje otpadom nastalim tokom servisiranja uređaja. Ovo uključuje pravilno rukovanje baterijama, elektronskim komponentama i drugim materijalima koji se koriste u mobilnim telefonima. Takođe, nastojimo da primenjujemo metode recikliranja i ponovne upotrebe gde god je to moguće, kao i da koristimo ekološke proizvode u svim našim procesima.

    • Promobi je porodična kompanija. Da li imate zajedničku vizuju razvoja kompanije?

    Da, ProMobi je porodična kompanija i ponosni smo na tu činjenicu. Naša prednost je u tome što smo fokusirani na dugoročni uspeh, što podrazumeva rad na kontinuiranom unapređenju kvaliteta naših usluga. Svi članovi porodice aktivno učestvuju u vođenju kompanije, donošenju strateških odluka i stvaranju planova za budući razvoj.

    Naša zajednička vizija je da ProMobi postane vodeći servisni centar u Evropi, zadržavajući visokim standardima kvaliteta i pružajući izuzetno korisničko iskustvo.

    Izvor: BIZLife

    Foto: ProMobi

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE