Sve OTP ekspoziture sada su „Pet Friendly“: Kakav je ovo BIZNIS KORAK?
Vodeća banka u Srbiji, OTP Banka objavila je da su od sada sve njene ekspoziture u Srbiji „pet friendly“. Ovo znači da će svaki korisnik koji bude došao u banku da uplati novac, podigne karticu ili reši neki bankarski problem, moći da uvede u banku i svog ljubimca.
Ovaj korak pozdravili su mnogi vlasnici životinja, a razlog tome je što u današnje vreme, ljubimci nisu samo članovi porodice, već i neizostavan deo naših života.
Svesni ove promene u društvu, kompanije i lokali su sve više prepoznaju potrebu da postanu „pet friendly“ kako bi privukli veći broj korisnika i kupaca.
U ovom tekstu ćemo istražiti kako ova odluka utiče na poslovanje kompanije i zašto je to danas od velikog značaja.
Trend pet friendly okruženja
U poslednjim decenijama, trend „pet friendly“ lokala i institucija je doživeo značajan rast. Vlasnici kućnih ljubimaca sve češće traže usluge i proizvode koji omogućavaju njihovim četvoronožnim prijateljima da uživaju u aktivnostima zajedno sa njima.
Od kafića, restorana, hotela, do trgovina i finansijskih institucija, sve veći broj kompanija u svetu prepoznaje ovu potrebu i prilagođava svoje usluge da bi pružile prijateljsko okruženje za ljubimce.
Privlačnije za klijente
Ako neka kompanija odluči da postane „pet friendly“, to se može protumačiti i kao snažan marketinški alat za privlačenje novih klijenata.
Mnogi vlasnici kućnih ljubimaca smatraju svoje četvoronožne prijatelje neodvojivim delom života, i zato su skloni da biraju usluge i proizvode koji omogućavaju njihovu inkluziju.
Društvena odgovornost i brendiranje
Osim privlačenja novih klijenata, pet friendly pristup takođe pomaže kompaniji da izgradi pozitivnu sliku o sebi u očima javnosti.
Pokazivanje brige prema životinjama i podršku njihovim vlasnicima može se tumačiti kao društveno odgovorno ponašanje, što može poboljšati reputaciju kompanije i brendiranje.
Konkurentska prednost
Na današnjem tržištu, gde se kompanije neprestano takmiče za pažnju klijenata, „pet friendly“ pristup može predstavljati konkurentsku prednost.
OTP banka se, na primer, ističe u odnosu na druge slične institucije svojom odlukom da bude otvorena za ljubimce, pružajući jedinstveno iskustvo korisnicima. Ova inicijativa može privući klijente koji su svesni mogućnosti koje OTP banka pruža i koji su spremni da podrže kompaniju koja deli njihove vrednosti i interese.
Izvor: BIZLife/JJ
Foto: Unsplash