Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sve OTP ekspoziture sada su „Pet Friendly“: Kakav je ovo BIZNIS KORAK?

    Vodeća banka u Srbiji, OTP Banka objavila je da su od sada sve njene ekspoziture u Srbiji „pet friendly“. Ovo znači da će svaki korisnik koji bude došao u banku da uplati novac, podigne karticu ili reši neki bankarski problem, moći da uvede u banku i svog ljubimca.

    „Dobrodošli su svi ljubimci koji imaju do 8kg i na povodcu su ili u transporteru, torbi, u akvarijumu ili kavezu“, navodi se u objavi banke.

    Ovaj korak pozdravili su mnogi vlasnici životinja, a razlog tome je što u današnje vreme, ljubimci nisu samo članovi porodice, već i neizostavan deo naših života.

    Svesni ove promene u društvu, kompanije i lokali su sve više prepoznaju potrebu da postanu „pet friendly“ kako bi privukli veći broj korisnika i kupaca.

    U ovom tekstu ćemo istražiti kako ova odluka utiče na poslovanje kompanije i zašto je to danas od velikog značaja.

    Trend pet friendly okruženja

    U poslednjim decenijama, trend „pet friendly“ lokala i institucija je doživeo značajan rast. Vlasnici kućnih ljubimaca sve češće traže usluge i proizvode koji omogućavaju njihovim četvoronožnim prijateljima da uživaju u aktivnostima zajedno sa njima.

    Od kafića, restorana, hotela, do trgovina i finansijskih institucija, sve veći broj kompanija u svetu prepoznaje ovu potrebu i prilagođava svoje usluge da bi pružile prijateljsko okruženje za ljubimce.

    Privlačnije za klijente

    Ako neka kompanija odluči da postane „pet friendly“, to se može protumačiti i kao snažan marketinški alat za privlačenje novih klijenata.

    Mnogi vlasnici kućnih ljubimaca smatraju svoje četvoronožne prijatelje neodvojivim delom života, i zato su skloni da biraju usluge i proizvode koji omogućavaju njihovu inkluziju.

    Društvena odgovornost i brendiranje

    Osim privlačenja novih klijenata, pet friendly pristup takođe pomaže kompaniji da izgradi pozitivnu sliku o sebi u očima javnosti.

    Pokazivanje brige prema životinjama i podršku njihovim vlasnicima može se tumačiti kao društveno odgovorno ponašanje, što može poboljšati reputaciju kompanije i brendiranje.

    Konkurentska prednost

    Na današnjem tržištu, gde se kompanije neprestano takmiče za pažnju klijenata, „pet friendly“ pristup može predstavljati konkurentsku prednost.

    OTP banka se, na primer, ističe u odnosu na druge slične institucije svojom odlukom da bude otvorena za ljubimce, pružajući jedinstveno iskustvo korisnicima. Ova inicijativa može privući klijente koji su svesni mogućnosti koje OTP banka pruža i koji su spremni da podrže kompaniju koja deli njihove vrednosti i interese.

    Izvor: BIZLife/JJ

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE