Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ušće

    Rekonstrukcija Ušće Shopping Centra: Šta će biti KLJUČNE PROMENE?

    Kompanija MPC Properties priprema projekat rekonstrukcije Ušće Šoping centra, koji će, kako za BIZLife Portal navodi Nemanja Bućinac iz MPC-a, doživeti potpuno osveženje, kako kroz sam izgled, tako i kroz dodatni sadržaj, odnosno proširenje podnude.

    Kako ističe Bućinac, rekonstrukcija se radi u cilju da potrošačima pruži više dinamičnosti kao i više zanimljivijih, aktuelnih sadržaja prilikom procesa kupovine i zabave.

    O tome šta će se najviše promeniti, koliko novca će biti uloženo ali i generalno o industriji šoping centara razgovarali smo sa Nemanjom Bućincem, Retail Leasing Director MPC Properties.

    Ušće shoppinc centar unutrašnjost (render)

    Ušće shoppinc centar unutrašnjost (render)

    • Šta je cilj ove rekonstrukcije i na šta će biti najveći fokus?

    Cilj rekonstrukcije  je poboljšanje ponude, gde će nam najveći fokus biti na „food & beverage“ segmentu, kao i unapređenje, odnosno modernizacija enterijera. Moderniji enterijer centra omogućiće bolju povezanost spratova i kao i preglednost lokala tako da će našim posetiocima odnosno kupcima omogućiti znatno lakše i brže kretanje kroz sam objekat.

    • Šta ljubitelji Ušće Šoping centra mogu da očekuju, pta će se najviše promeniti prilikom procesa rekonstrukcije?

    Najveća promena u celom procesu rekonstrukcije jeste potpuno novi, moderniji „Food-court“, na novoj lokaciji, koji će značajno doprineti unapređenju ponude brze hrane, a naravno i novom, jedinstvenom iskustvu svih naših gostiju. Dodatno, unapređenje ponude modnih brendova je takođe ono na čemu trenutno intenzivno radimo. Kreiraćemo posebna mesta za zabavu i opuštanje sa porodicom, kolegama, i prijateljima. Naš cilj je da svaki potrošač što češće posećuje naš centar i da nakon toga bude apsolutno zadovoljan.

    Novi izgled Ušća (render)

    Novi izgled Ušća (render)

    Posebno treba istaći rekonstruisanu fasadu objekta, koja će omogućiti potpuno otvaranje prizemlja ka jednom od najlepsih pogleda- ušću dvaju reka i Kalemegdanu.

    Do sada potpuno zatvoren objekat dobiće niz uslužnih lokala sa baštama u prizemlju, čime će se plato koji okružuje UŠĆE Shopping Center osvežiti,  dobiti novu funkciju i dinamiku. Akcenat je na značajnijoj integraciji i interakciji sa okolinom, što je za ovu lokaciju odnosno objekat važno kvalitativno unapređenje. Novi koncept stvoriće i potpuno novi izraz fasade koja gleda ka Brankovom mostu, sa transparentnom staklenom fasadom gde su planirani restorani sa atraktivnim pogledom na grad. Pored ovoga, integrisan LED ekran površine od oko 500 m2 će značajno doprineti boljoj vidljivosti odnosno promociji kako samog centra tako i svih brendova u njemu.

    • Sudeći po Vašim rečima, u pitanju je velika investicija. O kojoj cifri govorimo i koliko će rekonstrukcija trajati?

    U ovaj investicioni ciklus UŠĆE Shopping Centera, biće uloženo oko 17 miliona evra, okvirno će trajati godinu i po dana jer će se radovi izvoditi fazno a biće započeti nakon završetka procesa dobijanja svih potrebnih odobrenja od nadležnih organa. Veoma je bitno napomenuti da će centar sve vreme biti otvoren za javnost, odnosno kupce dok ćemo se mi, kao odgovorna kompanija, truditi da održimo neometano redovno poslovanje centra.

    Ušće shopping centar unutrašnjost (render)

    Ušće shopping centar unutrašnjost (render)

    • Koliko je izazovno ostati na samom vrhu u industriji šoping centara kada je konkurencija tako velika?

    Kao lider na tržištu UŠĆE Shopping Center prati sve svetske trendove i konstantno poboljšava i unapređuje sadržaj za svoje potrošače. Kao i do sada UŠĆE Shopping Center donosi nove trendove i uvodi inovacije.  Industrija šoping centara se često menja. Na to najviše utiču sami kupci koji su veoma zahtevni, što je očekivano. U današnje vreme, svaki kupac, prilikom posete šoping centra očekuje da vidi i doživi nešto novo. Sa tim u vezi, na nama je da, zajedno sa brendovima, intezivno radimo na doživljaju same kupovine kao i na tome da svakom kupcu omogućimo da doživi neko novo iskustvo prilikom kupovine. Šoping centri, kao i brendovi u njima ne smeju se više oslanjati na tradicionalni način prodaje već se moraju fokusirati na inovativna rešenja koja će krajnjim korisnicima biti zabavnija.

     

    Izvor: BIZlife

    Foto: MPC Properties

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE