Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nikola Đukić, UNIQA

    UNIQA osiguranje uvek prati potrebe klijenata

    Oslonjena na tradiciju dužu od dva veka, UNIQA danas nastoji da menja svet polazeći od sebe.

    Kada se osiguranje predstavi kao način upravljanja rizicima i predupređivanja finansijskih izdataka, onda se i brzo uvidi da osiguranje nije trošak, nego investicija u sigurnost, kvalitetniji i bezbrižniji život, poručuje predsednik Izvršnog odbora UNIQA neživotnog osiguranja u Srbiji Nikola Đukić. U razgovoru za magazin BIZLife on ističe da osiguranje mora da prati potrebe klijenata, da u skladu sa njima prilagođava svoje usluge i da je, zbog toga, zadovoljstvo klijenata jedan od prioriteta UNIQA osiguranja.

    Prosečan stanovnik Srbije radije se uzda u sreću i božiju volju nego u polisu osiguranja. Imajući to u vidu, koliko je teško edukovati građane o važnosti osiguranja uopšte?

    ‒ Naši građani vrlo dobro razumeju potrebu za osiguranjem u momentima kada uspemo da dopremo do njih i objasnimo im koliku podršku im može pružiti u svakodnevnom životu.

    Zbog toga je edukacija posao koji zahteva veliku energiju i ulaganja osiguravača u projekte koji podstiču razgovore o značaju osiguranja.

    Kada se osiguranje predstavi kao način upravljanja rizicima i predupređivanja finansijskih izdataka, jer se kupovinom polise troškovi potencijalnog gubitka prenose na osiguravajuće društvo u zamenu za naknadu – premiju osiguranja, onda se i brzo uvidi da osiguranje nije trošak, nego investicija u sigurnost, kvalitetniji i bezbrižniji život.

    Koje biste usluge građanstvu posebno istakli, gde ne bismo smeli biti bez polise osiguranja?

    ‒ Savremeno društvo je izloženo brojnim izazovima i rizicima koji se često ne mogu predvideti. Zbog toga je uloga osiguravajućih društava izuzetno važna. Osiguranje mora da prati potrebe klijenata i da, u skladu sa njima, prilagođava svoje usluge. Ovde bih posebno istakao dve vrste osiguranja koje bi, prema našem iskustvu, trebalo da ima svaki građanin.

    U poslednjih nekoliko godina veliki broj snažnih vremenskih nepogoda naneo je ozbiljnu materijalnu štetu stanovništvu i privredi. Zbog toga je osiguranje domaćinstva sve popularniji proizvod, jer je prilično povoljno, a pokriva brojne rizike, od kojih će se bar neki, vrlo verovatno, dogoditi. Zbog toga je UNIQA ove godine uvela brojne dodatne rizike, prateći upravo klimatske promene, koje su uveliko naša realnost. Jedan od njih je prokišnjavanje, koje se može desiti kao posledica velikih kiša ili otapanja snega, kao i pokriće za štete na osiguranoj imovini nastale usled požara koji se desio izvan osiguranog objekta. Prateći UNIQA strategiju upravljanja životnom sredinom i podsticaja korišćenju alternativnih izvora energije, uveli smo i osiguranje solarnih panela.

    Sa druge strane, privatno zdravstveno osiguranje postaje uobičajen benefit koji kompanije ugovaraju za svoje zaposlene. Sve je veći i broj građana koji se odlučuju za ovo osiguranje, birajući različite pakete koji su kreirani u skladu sa njihovim potrebama i mogućnostima, uz saznanje da MedUNIQA privatno zdravstveno osiguranje tokom cele godine omogućava organizaciju i pokriće troškova lečenja u više od 1000 zdravstvenih ustanova na teritoriji cele Srbije, bez čekanja.

    Nikola Đukić, UNIQA

    Nikola Đukić, UNIQA

    Često ističete važnost monitoringa zadovoljstva klijenata s ciljem unapređenja servisa UNIQA osiguranja. Na koji način to sprovodite i kako merite uspeh?

    ‒ Zadovoljstvo klijenata je jedan od prioriteta UNIQA osiguranja i konstantno osmišljavamo načine da zadovoljimo njihove potrebe i da u najkraćem roku odgovorimo na sve pristigle zahteve, u čemu imamo značajnu podršku naših kompanija u regionu jugoistočne Evrope.

    U pružanju podrške klijentima umnogome nam pomaže i savremena tehnologija koja omogućava različite vidove komunikacije sa klijentima i alate za rešavanje upita.

    Praćenje zadovoljstva korisnika naših usluga sprovodimo u realnom vremenu uz pomoć aplikacije koja svakodnevno meri i prati zadovoljstvo klijenata u osam različitih dodirnih tačaka. Ovo nam omogućava da adekvatno i pravovremeno reagujemo na eventualna odstupanja ili da, na osnovu konkretnih povratnih informacija, vršimo korekciju naših usluga i servisa.

    Radi ostvarivanja direktnog kontakta sa klijentima, uveli smo i dobru poslovnu praksu, u koju sam, kao predsednik Izvršnog odbora, direktno uključen pozivanjem klijenata koji su izrazili nezadovoljstvo našim servisima. Mislim da sve navedeno predstavlja dobitnu formulu za dugoročno partnerstvo, nakon čega odlična ocena korisničkog iskustva ne može da izostane.

    ESG je trenutno vodeća tema u poslovnom svetu Srbije. Kako se UNIQA osiguranje prilagođava tom opštem trendu?

    ‒ Upravljanje životnom sredinom, društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj predstavljaju osnovu poslovne strategije UNIQA 3.0.

    UNIQA grupa je 2020. godine bila prva osiguravajuća kompanija u Austriji koja je plasirala „zelene” akcije vredne 200 miliona evra. Ove desetogodišnje akcije biće uložene u projekte zaštite klime i životne sredine u Evropi i zemljama OECD-a.

    UNIQA je ujedno i prva osiguravajuća kompanija u Austriji koja je postala član globalnih investitora u sektoru bankarstva i osiguranja „Net Zero Asset Owner Alliance”, koju su pokrenule Ujedinjene nacije. Članovi ove alijanse su posvećeni tranziciji svojih investicionih portfelja ka nultoj neto emisiji do 2050. godine, u skladu sa maksimalnim porastom temperature od 1,5 °C.

    Ponudom održivih i „zelenih” proizvoda UNIQA grupa konstantno radi na proširenju portfolija zdravstvenim, životnim i imovinskim osiguranjima koja ispunjavaju najviše ekološke i društvene kriterijume. Takođe, fokusiraćemo se na savetovanje o upravljanju domaćinstvom uz nisku emisiju ugljen-dioksida, ali i stimulisati korišćenje alternativnih, održivih izvora energije svojim aktivnim učešćem na tržištu.

    Pomenuo bih nekoliko lokalnih inicijativa koje smo sproveli kao podršku inicijativama UNIQA grupe i dali svoj mali doprinos zajednici. Zaposleni UNIQA osiguranja u Srbiji i ostalim zemljama SEE regiona, u zajedničkoj inicijativi za očuvanje sredine, posadili su više od 4500 sadnica. Odgovorno ponašanje pokazujemo i kad je u pitanju poslovni prostor. U zajedničkim prostorijama u upravnoj zgradi u Srbiji odavno je postavljena LED rasveta, a unapredili smo i grejno-rashladne uređaje implementacijom sistema oporavka (rekuperacije), kako bismo bili energetski efikasni i zaštitili životnu sredinu.

    Kao konkretnu akciju za bolji život celokupne zajednice – naveo bih još jednu zanimljivu inicijativu koja se tiče očuvanja pčelinje zajednice u urbanim sredinama. Pridružili smo se projektu očuvanja ove važne vrste i, u saradnji sa našim partnerima iz BeeCentera, postavili UNIQA košnice na krov naše upravne zgrade, koje predstavljaju dom za oko 200.000 pčela. Osim toga, zajedno smo sproveli i različite aktivnosti koje, osim što pomažu očuvanju i zaštiti pčelinje zajednice, imaju cilj da decu i odrasle uvedu u svet pčela, kako bi se dodatno upoznali sa ovim važnim bićima i sami doprineli njihovoj zaštiti.

    UNIQA krovni marketinški slogan glasi „Živimo bolje zajedno”. Šta želite time da nam poručite?

    ‒ Svedoci smo toga koliko se svet ubrzano menja. Globalna transformacija donela je promene i u industriji osiguranja, a strategija UNIQA 3.0 je naš odgovor svakodnevnim izazovima. Oslonjena na temelje postavljene 1811. godine i iskustvo duže od dva veka, UNIQA danas nastoji da menja svet polazeći od sebe.

    Širimo korporativnu dobrobit i dobrobit pojedinaca kreirajući zajednicu za održivost i bolji život za generacije koje dolaze. Mi smo njihov saputnik koji svojim novim pogledom na svet želi da bude više od osiguravajuće kompanije. Fokusirana na klijente, UNIQA digitalizacijom, upravljanjem podacima, inovativnim proizvodima i širenjem poslovanja neguje seme budućnosti sa ciljem da bude vodeći pružalac usluga osiguranja, i to konkretnim akcijama za poboljšanje uslova života zajednice.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: UNIQA osiguranje

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE