Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Ubrzavaju se procesi transformacije u energetskom sektoru“

    Grupa HELLENiQ ENERGY, u okviru koje posluju i EKO Serbia benzinske stanice, u prethodne dve godine postavila je temelje za energetsku transformaciju koja vodi ka čistijim oblicima energije i obezbeđuje finansijski pristupačna rešenja za sve.

    Nataša Vukšić, komercijalna direktorka kompanije EKO Serbia, za BIZLife govori o ideji strateškog plana „Vision 2025”, ali i o EKO Smile klubu i njegovom širokom spektru pogodnosti koje korisnici mogu da iskoriste.

    • Kako se vaša kompanija prilagođava promenama u energetskom sektoru u periodu krize?

    ‒ EKO Serbia je članica Grupe HELLENiQ ENERGY, koja je u prethodne dve godine postavila temelje za energetsku transformaciju i implementaciju strateškog plana „Vision 2025”, jednog od najambicioznijih ciljanih investicionih programa, u vrednosti od gotovo četiri milijarde evra. Od tog iznosa polovina je namenjena za energetsku tranziciju, sa naglaskom na obnovljive izvore energije i smanjenje emisije ugljen-dioksida. Revidiranje poslovne strategije rezultiralo je nedavnom promenom korporativnog identiteta, što doprinosi tome da HELLENiQ ENERGY postigne poslovne ciljeve na dugoročnom nivou, da vodi tranziciju ka čistijim oblicima energije, dok istovremeno nastavlja da bude čvrst stub za energetsku stabilnost zemalja u kojima posluje. U skladu sa poslovnom strategijom Grupe i energetskom tranzicijom, EKO Serbia je već preduzela niz konkretnih inicijativa. Reč je o postavljanju malih fotonaponskih panela na benzinskim stanicama EKO mreže u 2023. godini, a istovremeno će početi i instalacija punjača za električne automobile.

    • Šta uključuje vaša maloprodajna mreža i na koji način radite na njenom razvoju?

    ‒ EKO Serbia je ovu godinu započela otvaranjem benzinske stanice u Čačku, koja je 57. u našoj maloprodajnoj mreži. Sve EKO benzinske stanice su u skladu sa najsavremenijim tehnološkim, bezbednosnim i ekološkim standardima i u potpunosti su prilagođene zahtevima i očekivanjima vozača. Naša maloprodajna mreža pokriva sve veće gradove, glavne i tranzitne puteve u Srbiji, ali istražujemo mogućnosti za proširenje, u skladu sa našim poslovnim planovima. Pored novih lokacija, fokus nam je i na proširenju ponude proizvoda i usluga na osnovu zahteva nove generacije vozača.

    • Kakve sve inovacije primenjujete u poslovanju, tj. na koji način radite na razvoju novih usluga?

    ‒ Inovacije su sastavni deo našeg poslovanja. Kroz digitalizaciju je započet proces unapređenja platforme za komunikaciju sa kupcima, kako bismo odgovorili na njihove potrebe i ponudili im najbolje korisničko iskustvo. Digitalizacija omogućava i lakšu komunikaciju između EKO Serbia i korisnika. Praćenjem promena navika korisnika koje su nastale usled brzog tehnološkog razvoja i ekološke osvešćenosti omogućava kompaniji da u skladu sa tim menja i koncept benzinskih stanica. Kroz proces digitalne transformacije inovacije i nove tehnologije biće primenjene u svim segmentima poslovanja.

    • Koje sve pogodnosti nudite korisnicima?

    ‒ EKO benzinske stanice su otvorene 24 sata, a pored goriva vrhunskog kvaliteta, potrošačima je na raspolaganju potpuno modernizovani mini-market Kalypso, kao i pažljivo odabrani asortiman robe široke potrošnje, auto-kozmetike i EKO motornih ulja. Zatim, tu su promotivne ponude i dodatne usluge. Vozači mogu da uživaju u vrhunskoj kafi u posebno opremljenim Coffee cornerima i na taj način se napune energijom za nastavak putovanja.

    • Recite nam nešto više o primeni digitalizacije u poslovanju i personalizaciji iskustva korisnika Smile programa lojalnosti.

    ‒ EKO Smile klub – program nagrađivanja naših vernih kupaca – lansiran je pre 10 godina i veoma smo ponosni što ćemo taj jubilej obeležiti zajedno sa gotovo pola miliona članova.

    Svi vozači mogu na jednostavan način da postanu deo našeg programa lojalnosti – dovoljno je samo da odvoje malo vremena da se prijave na benzinskoj stanici ili preko mobilne aplikacije i otvara im se širok spektar pogodnosti koje mogu da iskoriste. Za svaku kupovinu potrošači se nagrađuju bodovima, koji se mogu zameniti za korisne i vredne poklone. Korišćenjem digitalnih tehnologija moguće je kreirati personalizovanu ponudu i unaprediti Smile program lojalnosti, kao i zadovoljstvo kupaca, što je neosporan prioritet u našem poslovanju.

    • Koja je vaša vizija budućnosti energetskog sektora?

    ‒ Procesi transformacije u energetskom sektoru ubrzavaju se na međunarodnom nivou, kao posledica aktuelne energetske krize, ali i promena u navikama potrošača. HELLENiQ ENERGY je postavio cilj da do 2030. godine smanji potrošnju energije za 10 odsto i emisiju gasova za 50 odsto, a takođe, brzo napreduje u svojoj digitalnoj transformaciji, kroz koju će moći da uštedi 50 miliona evra godišnje. EKO Serbia istražuje sve mogućnosti da se investiciona strategija za Srbiju uskladi sa strateškim planom „Vision 2025”EKO Serbia, kao i sve kompanije koje posluju u okviru Grupe, ubrzava svoju transformaciju kako bi obezbedila finansijski pristupačna rešenja za sve, kao i značajne benefite za svoje kupce.

    • Da li ste nekada imali osećaj da radite u „muškoj industriji” i na koji način je vi doživljavate?

    ‒ Iako se kompanije u našoj industriji, po svojoj delatnosti, mogu svrstati u sektore u kojima dominiraju „muški” poslovi, mogu da kažem da se u kompaniji EKO Serbia žene nalaze na više od polovine radnih mesta, a neke od njih se nalaze i na veoma važnim pozicijama. Imam sreću da sam u komercijalnom odeljenju okružena izuzetnim ženama i saradnicama, koje su uspešne u svom poslu i nosioci značajnih projekata. Šef maloprodajnog tima je Marija, dok Ivana vodi trening maloprodaje, Violeta je zadužena za marketing, Danijela za korisnički servis. Dok radimo na projektima, dolaze do izražaja njihove jedinstvene perspektive, veštine i iskustva, što doprinosi poboljšanju produktivnosti i profitabilnosti. EKO Serbia svojim zaposlenima pruža jednake mogućnosti za razvoj karijere i nastoji da obezbedi inkluzivno i podsticajno radno okruženje. Verujemo da su zaposleni najbolji promoteri kompanije i da kroz promene koje unosimo u poslovanje zajedno radimo na stvaranju prosperitetnije budućnosti za sve.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE