Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tom Ford

    Tom Ford postao MILIJARDER prodajom svoje kompanije za 2,8 milijardi USD

    Američki modni kreator i filmski reditelj Tom Ford, koji je pokrenuo brend Tom Ford 2005. koji je prerastao u modnu kuću luksuzne odeće i modnih dodataka, prodao je svoju kompaniju u utorak Estee Lauder Companies (EL) i sklopio ugovor vredan 2,8 milijardi dolara.

    Očekuje se da će kupovina Tom Ford Brands da bude završena u prvoj polovini sledeće godine, dok se ne dobiju regulatorna odobrenja. Ugovor će u potpunosti integrisati Tom Ford Brands, koji već ima tekuće partnerstvo sa gigantom za kozmetiku i negu kože, u raznolik portfolio Estee Lauder.

    Dve kompanije su partneri više od 15 godina nakon što su zajedno lansirali brend Tom Ford Beauty 2006. godine.

    Nakon prodaje Ford se pridružuje redovima globalnih milijardera, prema Forbsu, koji procenjuje da će dizajner, koji je bio vlasnik skoro 64 odsto ​​svoje kompanije, dobiti oko 1,1 milijardu dolara u gotovini od prodaje nakon odbijanja procenjenih poreza. Fordov postojeći portfolio takođe uključuje najmanje dve kuće, jednu u Los Anđelesu i drugu u Njujorku, ukupne vrednosti 65 miliona dolara, navodi se u publikaciji.

    Tom Ford

    Tom Ford (Screenshot Youtube)

    Da li će doći do promena u kompaniji?

    Ford će ostati „kreativni vizionar“ brenda nakon zaključenja ugovora i imaće tu ulogu do kraja 2023. godine, navodi se u saopštenju, piše CNN.

    Domeniko De Sole, predsednik Fordovog brenda koji je prethodno bio na čelu Gučija, takođe će ostati konsultant tokom istog perioda.

    Dogovor, koji će da bude rešen kombinacijom gotovine, duga i odloženih plaćanja koja će dospeti 2025. godine, omogućiće dvojici trenutnih partnera Toma Forda, Ermenegildo Zegna i Marcolin, da produže svoje postojeće ugovore o licenciranju, saopštile su kompanije.

    Novac, iznos, štednja

    Novac, ugovor (Pixabay)

    Zegna, luksuzna italijanska modna kuća, proširiće svoj trenutni aranžman „kako bi uključio dugoročnu licencu za svu mušku i žensku modu, dodatke i donji veš“, saopštila je kompanija.

    Marcolin će nastaviti da proizvodi naočare za sunce i optičke okvire pod brendom Ford.

    Kompanije Estee Lauder, koje su dom nekoliko svetskih brendova lepote, uključujući Clinique i Bobbi Brown, saopštile su da očekuju da će godišnja prodaja kozmetike Tom Forda dostići milijardu dolara „u narednih nekoliko godina“.

    „Ova strateška akvizicija će otvoriti nove mogućnosti i ojačaće naše planove rasta za Tom Ford Beauty“, rekao je predsednik i izvršni direktor Estee Lauder Companies Fabrizio Freda.

    Ko je Tom Ford?

    Rođen je u Ostinu u Teksasu 1961. godine. Ford je studirao istoriju umetnosti na Univerzitetu u Njujorku, a kasnije arhitekturu u Parsonsovoj školi za dizajn u Njujorku i Parizu. Preselio se u Milano 1990. godine gde je započeo svoju karijeru u modi kao dizajner ženske odeće za Gucci. Nekoliko godina kasnije, imenovan je za kreativnog direktora i bio je odgovoran za sve Gučijeve linije proizvoda, od odeće do parfema.

    Tokom 10 godina, koliko je Ford bio na toj poziciji, Gučijeva prodaja je porasla sa 230 miliona dolara na više od 3 milijarde dolara. Ford je 2005. krenuo samostalno i pokrenuo sopstvenu kompaniju.

    Ford je rekao da „ne može da bude srećniji sa ovom akvizicijom jer je Estee Lauder Companies idealan dom za brend“.

    „Oni su bili izvanredan partner od prvog dana mog stvaranja kompanije i oduševljen sam što ih vidim kako postaju luksuzni upravnici u ovom sledećem poglavlju“, rekao je on.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot Youtube, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE