Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Letnji Vivaldi forum, Digital Element

    Digital Element organizovao TikTok takmičenje na letnjem Vivaldi forumu

    Agencija za Digitalnu analitiku i konsalting, Digital Element, proširila je svoje poslovanje i na kreiranje vertikalnog video formata koji se primenjuje na različitim platformama, od kojih je jedna TikTok.

    U skladu sa tim, cilj Digital Element-a jeste da podstakne biznise da se pozicioniraju na ovoj mreži i da im u tome pomogne. Kao jedan korak u tome, na ovogodišnjem Letnjem Vivaldi Forumu, organizovali su neobično takmičenje u kreiranju ovakvog tipa sadržaja za sve učesnike!

    Kada razmišljamo o TikTok-u, u određenoj meri se još uvek javljaju sumnje i mišljenja kako je to platforma za decu i mlade, a na odgovor da li se TikTok može koristiti za biznis, odgovori bi u većini slučajeva bili ne. Međutim, uz ubrzani rast broja onih koji prepoznaju vrednost ove mreže, sebi smo zadali zadatak da promenimo mišljenja, doskočimo izazovu i uspešno pozicioniramo domaće brendove na TikTok-u.

    Najskoriji poduhvat u ovoj oblasti ticao se nečega zaista nesvakidašnjeg; u partnerstvu sa Mokrogorskom školom menadžmenta smo realizovali TikTok takmičenje na Letnjem Vivaldi Forumu. Kako je ovaj forum posvećen marketingu, smatrali smo da je pravi trenutak da pokažemo kako se TikTok može iskoristiti za različite ciljeve koje određeni brend želi da postigne – a najbolji način za to jeste upravo da sami to vide i iskuse iz prve ruke čari ove platforme.

    Letnji Vivaldi forum

    Letnji Vivaldi forum

    Nekolicina hrabrih sponzora je prepoznala vrednost i potencijal ove aktivnosti, te su u skladu sa tim bili voljni da i oni učestvuju i pomognu, tako što su sebe i svoje usluge/proizvode postavili kao teme za snimanje, a najbolje učesnike su čekale sjajne nagrade. Sponzori su ovo uvideli kao sjajnu priliku da se na potpuno nov, kreativan i jednostavan način promovišu i pokažu tržištu da su u korak sa savremenim trendovima i zahtevima koji se javljaju uz rast TikTok-a. Obezbeđujući brief, teme i kratka uputstva za realizaciju videa, obezbedili su sebi veliku vidljivost, učesnicima mogućnost da osvoje vredne nagrade, a nama pomoć pri realizaciji samog takmičenja.

    Ideja nam je bila da na interesantan način aktiviramo učesnike i pokažemo njima, ostalim sponzorima i svima na tržištu kako kreiranje TikTok-ova može biti zabavno, a u isto vreme prilagođeno poslovnim parametrima. Učesnici su bili u mogućnosti da snime po jedan klip za svakog od sponzora, nakon čega je stručni žiri birao po jedan pobednički video. U izboru smo se vodili kvalitetom, idejom, kreativnošću klipa i naravno, koliko je u skladu sa temom. Na naše zadovoljstvo, aktivnost učesnika je bila velika, te sam izbor nije uopšte bio lak. Svaki video je bio unikatan i zanimljiv na svoj način.

    Članovi našeg tima su sve vreme bili dostupni za svu pomoć, tehničku, idejnu i kreativnu, a odziv je bio veliki. To nam je omogućilo da upoznamo sjajne nove ljude, stvorimo kontakte i naravno i da mi budemo kreativni.

    Digital Element

    Digital Element

    Samo proglašenje pobednika je izazvalo reakcije kojima nismo mogli da se nadamo, svaki pobednički klip je izazvao aplauz, smeh i čestitke, a ono što je najvažnije – sponzori su bili zadovoljni. Kada sumiramo sve utiske, zadatak smo obavili i više nego uspešno i ispunili smo glavni cilj, a to je da pokažemo kako kreiranje sadržaja za TikTok može biti zanimljivo, a u isto vreme da odgovara poslovnom svetu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Digital Element

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE