GUGL izgubio krunu: Nije više najposećeniji sajt na planeti

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tiktok najposećeniji sajt

    GUGL izgubio krunu: Nije više najposećeniji sajt na planeti

    TikTok je najposećeniji sajt na internetu u 2021. godini

    Veliki deo poslednje decenije Gugl je bio prvom mestu. Poslednji put kada je drugi sajt predstavljao izazov, to je bilo pre deceniju, i u pitanju je bio Jahu.

    Ovo nije veliko iznenađenje, s obzirom na to koliko ljudi dnevno poseti Gugl u potrazi za informacija. Gugl je najpopularniji pretraživač na svetu, i baš od njega kreće velika većina ljudi kada želi da pronađe nešto na internetu.

    Kako je pokazalo istraživanje, blizu polovine celokupnog internet saobraćaja potiče od Gugl pretrage. Ta dominacija je učinila Gugl najvećom svetskom platformom za oglašavanje, a da ne spominjemo profit.

    Gugl skinut s trona

    Ipak, ove godine se to promenilo. Prema podacima američke tehnološke kompanije Cloudflare Radar, TikTok je pretekao Gugl kao najposećeniji domen na svetu u 2021. godini.

    Iako se čini kao iznenađenje, posebno jer se velikom broju ljudi čini da je u pitanju mreža samo za mlade, to ipak nije tako. Prema podacima, TikTok je najbrže rastuća društvena mreža ikada. Podsetimo, tokom 2020. godine, ovo je bila najviše puta preuzimana aplikacija. Sada ona ima više od milijardu korisnika.

    Na drugom mestu nakon TikToku je Gugl.

    Treće mesto na listi najposećenijih domena, uključujući veb-sajtove i aplikacije, u godini na izmaku je zauzela društvena mreža Fejsbuk, četvrto – Majkrosoft, a peto – Epl.

    U prvih 10 su i Amazon, Netfliks, Jutjub, Tviter i Vocap.

    Tehnološke promene

    Uspon ove mreže definitivno je posledica tehnoloških promena. Iako je većina ljudi na svetu prva saznanja o internetu dobila koristeći Gugl, Jutjub, Fejsbuk itd, to je danas sve ređe slučaj. TikTok je mreža koja je najpopularnija kod mladih, popularnija čak i od Instagrama i Snepčeta.

    Ipak, ovo nije mreža samo za smešne video snimke, već se u poslednje vreme masovno koristi za deljenje najrazličitijih saveta o različitim sferama života.

    To znači da se TikTok, ipak, ne koristi samo za zabavu, već i za informacije i edukacije. To je ogroman pomak, kako mnogi tvrde, i ima realne tendencije da bude zamena za sve druge platforme.

    TikTok ima ogroman prostor za rast, tvrdi se

    Kada je u pitanju prihod, TikTok je još uvek mali u poređenju sa konkurencijom.

    S obzirom na kinesko poreklo kompanije, skoro pa da je nemoguće utvrditi tačno koliki prihod donosi. Ipak, analitičari misle da je TikTok imao oko 2 milijarde dolara prihoda u 2020. godini, što je cifra koja je nebrojano puta manja u odnosu na Gugl (181 milijarda dolara) ili čak na Fejsbuk (86 milijardi dolara).

    To, međutim, kako mnogi tvrde, znači da TikTok ima ogroman prostor za rast.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE