Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Suosnivač kompanije „Apple“ ima jednostavnu formulu za sreću

    Kada je suosnivač kompanije „Apple“, Stiv Voznijak (Steve Wozniak), bio mlađi, definisao je za sebe šta je to uspešan život. I od tada, uprkos tome što je formula vrlo jednostavna, za njega važi i dan-danas, što je skoro 50 godina (Voznijak sada ima 67 godina).

    „Pronašao sam svoju filozofiju kada sam imao oko 20 godina… Kako bi trebalo da mi bude u životu? Kako se postaje dobra osoba?“ objašnjavao je Voznijak na događaju „Nordic Business Forum“, 24. januara u Stokholmu.

    Govorio je o tome kako „bogatstvo i jahte ne mogu čoveka da učine srećnim, ne mogu da učine da se smeje. Ali šale i sve te zabavne stvari koje sam radio, i muzika, čine da se već smešim. I to je moja formula srećnog života.“

    „Možda uspeh koji dolazi u kombinaciji sa novcem čini mnoge srećnima – ali za mene je to i dalje glasan smeh ili osmehivanje. Zato sam smislio formulu: Sreća jednako osmesi minus mrštenje,“ rekao je Voznijak. „S = O-M.“

    Lako je Voznijaku da to govori, nakon toliko godina uspeha koje ima iza sebe. Ali, tek je na „vrhu“ situacija veoma oštra, klimava i teško je držati sve pod kontrolom, biti srećan i usrećivati bliske. Kako je Voznijak uspevao da održi balans? Kaže da se trudio da ne sudi drugima.

    I nemojte se svađati. Čak i kada vaš argument „pobedi“ retko kada odlazite istinski srećni,“ kaže Voznijak i dodaje da uvek treba da ubedimo jednu osobu, a to smo mi sami.

    Nikad nisam toliko grizao za bogatstvom i novcem, na bilo koji finansijski način. Do dana današnjeg nikada nisam koristio Eplove (Apple) akcijske deonice, ne kupujem i prodajem deonice,“ kaže Voznijak.

    Tačnije, Voznijak je prodao sve svoje bitkoine kada je cena skočila, tako da ne mora da brine o smanjivanju ili padu cena. Naravno, Voznijak vredi milione, pa je razumljivo da opušteno govori o svim tim stvarima.

    Ipak, postoji jedna stvar koja ga ljuti, a to je, po njegovim rečima: nelogično korisničko iskustvo koje vam daje mašina, bez intuitivnog osećaja.

    Izvor: BIZLife/CNBC

    Foto: Youtube/Printscreen

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE