Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Uvodnik, Stefan Tošović

    Tim za ,,Bum“

    Piše: Glavni i odgovorni urednik Stefan Tošović

    Kada kompanija ima ambicioznu agendu, kao što Ananas, između ostalog, nastoji da bude najveći digitalni šoping mol u Srbiji, koji radi 24 časa svaki dan i prodaje sve što postoji na tržištu, neću otkriti toplu vodu ako kažem da je za ispunjenje takvog cilja neophodno okupiti tim s internacionalnim iskustvom i znanjem.

    Tim koji ne samo da ima impresivnu profesionalnu biografiju nego poseduje i značajne sklopove ispod vidljivog sklopa – nove veštine, nove načine razmišljanja, strast ka tome da se stvari pomere sa nepomične tačke. Tim koji živi „can do” kulturu i neguje gotovo vitešku ličnu odgovornost za svaki korak i postupak. Tim čiji su sledbenici svesni toga da radno vreme od 40 sati nedeljno nije dovoljno za kreiranje ekosistema koji će da proširi i transformiše skučeni regionalni prostor u digitalnoj trgovini. Tim koji misli dok radi i radi dok misli.

    Međutim, kako, kada i gde pronaći takav tim? Na koji način ga sastaviti i uigrati sve njegove članove?

    Odgovor na ovo pitanje počinje da liči na toplu vodu, ali nije proziran i neuhvatljiv. Za potrebe novog BIZLifea – hvatamo ga u Delta Holdingu, kompaniji za koju važi pravilo da je finansijski disciplinovan sistem u kom žene drže novac u rukama. Na tom tragu dolazimo do rukovodećih dama Ananasa, koje nam govore odakle početi kada nešto radiš prvi put, a tendencija pravljenja „Amazona regije Balkana” to, definitivno, jeste.

    Kretati nešto prvi, raditi premijerno, s jedne strane, kreira atmosferu u kojoj su greške dozvoljene i očekivane, prvi put je, a s druge strane, pravi omotač krupnih očekivanja. Ne baš lak ugao za početak borbe. Ipak, nijedna pobeda nije konačna, kao što nije konačan ni poraz.

    Očito je baš to bilo potrebno Beli Klašnji, Nataši Kažić, Mariji Popović, Mariji Stojanović Ribar i Nini Angelovskoj, glavnim junakinjama naše priče sa naslovne, koje nam verodostojno prenose svoja iskustva.

    Čelnice Ananasa saživele su se sa ambicioznim, krupnim, dinamičnim i fakat rizičnim izazovom. Eto jednog od odgovora na pitanje o pravljenju tima koji može da načini bum i tras: krupan zalogaj. Krupan zalogaj magnetski privlači snažne aktere. Sličan se sličnom raduje. Iz većih izazova se više nauči.

    Njihova priča, reklo bi se bez preterivanja, na smislen i sadržajan način otvara i opravdava temu ovog broja: Žene u biznisu. Pored njih, okupili smo predstavnice iz najrazličitijih industrija, kompanija i timova, kao i istaknute „solo igračice”, kako bismo se biznisom bavili celovito, s holističkim pristupom, koji otkriva da je način na koji radimo jedno – način na koji radimo sve. Dame znaju. 

    Izvor: BIZLife Magazin/Stefan Tošović

    Foto: Nebojša Babić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE