Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Starbaks ima plan kako do bolje organizacije posla i brže usluge

    Starbaks pokreće sveobuhvatan plan za podsticanje rasta u naredne tri godine, od bržih frapućina do više digitalnih nagrada.

    Uvešće novu opremu koja baristima olakšava pripremu komplikovanih pića za nekoliko sekundi.

    Otvoriće hiljade novih prodavnica u SAD. Predstaviće pouzdaniju mobilnu aplikaciju sa novim nagradama, i dovoljno novih pogodnosti i beneficija da možda odvrate zaposlene da se pridruže sindikatu.

    Vest je stigla u utorak tokom dana investitora kompanije, kada su čelnici Starbaksa proveli sate navodeći kako će izgledati poslovanje narednih nekoliko godina.

    „Ne menjamo ono što radimo. Samo ponovo izmišljamo kako to obavljamo“, rekao je privremeni izvršni direktor Hauard Šulc.

    Šulc će ostati na svojoj poziciji sve dok novi izvršni direktor Laksman Narasimhan zvanično ne preuzme nadležnost u aprilu.

    Šulc je predstavio široku verziju novog plana u julu putem otvorenog pisma zaposlenima, rekavši da „Starbaksov posao kakav je danas izgrađen nije postavljen da u potpunosti zadovolji  ponašanje, potrebe i očekivanja zaposlenih ili kupaca“. Kako je naveo, nije dizajniran za budućnost kojoj teže za sebe i zajednice u kojima služe.

    Starbaks mora da uhvati korak sa svojim kupcima da bi ubrzao rast. Tokom godina, „posao se dramatično promenio“, primetio je Šulc.

    Kako kupci menjaju potrošačke navike?

    Kupci sve više naručuju preko mobilne aplikacije kompanije i putem dostave. Opredeljuju se za hladne napitke, koji sada čine većinu porudžbina pića. Ponekad naručuju i izmišljotine inspirisane TikTokom.

    Ove nove potrošačke navike stvaraju složenost za zaposlene koji imaju zadatak da pripremaju dugotrajne recepte.To znači duže vreme čekanja za kupce ako uopšte odluče da čekaju u redu.

    „Jedan od naših izazova danas je to što nismo u mogućnosti da zadovoljimo kapacitet potražnje koja dolazi kroz naše prodavnice“, rekao je Brejdi Bruer, direktor marketinga u Starbaksu.

    Efikasnije kuhinje i nova tehnologija mogu pomoći baristima da rade brže, ublažavajući ta uska grla.

    Jedno od ovih poboljšanja se zove sistem siren, koji je dizajniran da smanji količinu vremena potrebnog za pravljenje hladnih napitaka. Brži blenderi i novi dozatori za sastojke kao što su mleko i led su postavljeni u niz, tako da baristi mogu da pripreme napitak bez saginjanja da bi uzeli mleko ili šlag koji se nalazi ispod pulta.

    Baristi troše oko 36 sekundi praveći frapućino sa sirenom, što je manje oko 87 sekundi u proseku nego kod tradicionalnog sistema. Siren takođe koristi pećnice koje mogu da zagrevaju hranu u serijama, a ne pojedinačno, kako bi brže dostavili hranu kupcima. Neke prodavnice već koriste sistem kao deo testa, ali Starbaks planira da počne da ga širi dalje u 2024. godini.

    Kompanija je u utorak razgovarala i o novom aparatu za kafu, koji pravi sveže mlevenu i kuvanu kafu bez kofeina ili obične kafe za oko 30 sekundi bez papirnih filtera. Mašine bi trebalo da budu na svim lokacijama u SAD u naredne tri godine.

    Pored poboljšanja svojih trenutnih lokacija, Starbaks planira da otvori 2.000  novih prodavnica u SAD do 2025. godine sa ciljem stvaranja širokog portfelja koji uključuje lokacije samo za isporuku.

    Više nagrada i bolja usluga

    Tehnološka poboljšanja neće prestati u kuhinji. Ona se takođe odnose na mobilnu aplikaciju. Mobilne porudžbine postale su važan deo poslovanja Starbaksa. Kompanija je imala oko 27,4 miliona aktivnih članova u kvartalu koji se završava u julu, što je porast od 13 odsto u odnosu na prošlu godinu. To je sjajno – kada aplikacija radi.

    „Kao što mnogi od vas znaju, naša mobilna aplikacija je imala nekoliko kratkih prekida u proteklih nekoliko meseci“, rekla je u šef tehnologije Starbaksa Deb Hal Lefevr.

    Otprilike četvrtina prodaje u SAD dolazi preko digitalnih kanala, primetila je Lefevr.

    „Čak i nekoliko minuta zastoja može značiti konfuziju u našim prodavnicama i, naravno, izgubljene poslovne prilike“, rekla je ona.

    Prvi prioritet kompanije je da aplikacija pouzdano funkcioniše.

    Druga poboljšanja usluge

    Starbaks planira i druga poboljšanja, kao što je omogućavanje kupcima da koriste mobilno naručivanje i prikupljaju nagradne poene kada posete licenciranu Starbaks lokaciju.

    Takođe radi na prikazivanju ažuriranja porudžbina u realnom vremenu u aplikaciji, kao i na zajedničkom programu nagrađivanja sa drugim kompanijama kao što su trgovci na malo ili avio kompanije.

    Starbaks radi i na „programu plaćanja bez kontakta koji će automatski prepoznati i autentifikovati klijente dok prolaze kroz njega“, rekla je Lefevr.

    Kompanija je takođe ove nedelje rekla da će omogućiti članovima nagrađivanja da kupuju ili zarade NFT-ove što planiraju kasnije ove godine.

    „Deficit poverenja“

    Ove tehnološke nadogradnje, bilo u kuhinjama kafića ili u sistemima plaćanja, dizajnirane su ne samo da poboljšaju korisničku uslugu, već i da podrže radnike.

    Za Starbaks usrećivanje zaposlenih je važan deo plana jer se bori protiv rastućih napora za sindikalizaciju. Od utorka, Nacionalni odbor za radne odnose je potvrdio glasove za sindikalizaciju u 224 prodavnice i potvrdio da su 42 lokacije glasale protiv sindikalizacije.

    Kompanija je jasno stavila do znanja da želi da se radnici direktno bave njome, a ne preko treće strane.

    „Imamo deficit poverenja sa našim partnerima. Nismo ispunili najviši nivo obaveza. Planiramo da uradimo dosta po tom pitanju“, rekao je u utorak Frenk Brit, direktor Starbaksa za strategiju i transformaciju.

    U tom cilju, Starbaks je ove nedelje rekao da će zaposlenima koji ispunjavaju uslove ponuditi podršku u upravljanju njihovim dugom za studentski zajam i pomoći im da uspostave štedne račune. Brit je takođe istakao da kompanija radi na tome da radnicima pruži fleksibilnije opcije rasporeda, sa budućim planovima koji uključuju izdašnije vreme bolovanja i dodatnu podršku za mentalno zdravlje.

    Kompanija je kazala da može samo da garantuje nove beneficije za zaposlene koji nisu u sindikatu.

    Ali Starbucks Workers United, koji je vodio kampanju, ostaje nepokolebljiv. Grupa je organizovala marš ispred sedišta kompanije u utorak kako bi se poklopila sa događajem za investitore.

    „Radnicima je drago što se Starbaks interesuje za pitanja u vezi sa za našim uslove rada. Udružili smo se u sindikat jer bismo želeli da imamo pravi glas u ovom procesu. Radujemo se pregovorima o ovim uslovima za stolom za pregovaranje“, navodi grupa u saopštenju povodom sastanka investitora.

    Prva ugostiteljska kompanija koja uvodi uslugu punjenja električnih vozila

    Izvor: CNN

    Foto: Pixabay, Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE