Balenciaga (Unsplash)

Šta se krije iza Balenciagine „JEZIVE“ kampanje koja je razbesnela svet (FOTO)

Modna kuća Balenciaga oduvek je koketirala i hodala po tankoj žici kada su u pitanju, ne samo komadi garderobe, već i kampanje koje su trebale da ih plasiraju.

Ekscentričnost je uobičajena u modi, posebno kod luksuznih modnih brendova. U skladu sa tim, Balenciaga je odlučila da pokrene neobičnu kampanju kako bi navela ljude da pričaju o njihovoj kolekciji Gift Shop. Međutim, ispostavilo se da je kampanja više jeziva nego čudna.

Poslednje su se u žiži interesovnja javnosti našle kampanje koje uključuju decu, kaiševe u S&M stilu i problematična dokumenta koja se pozivaju na presudu Vrhovnog suda koji je potvrdio zakon koji kriminalizuje slike seksualnog zlostavljanja dece.

Reklamna kampanja, koju je snimio Gabriele Galimberti, uključivala je decu koja su pozirala sa brojnim Balenciaginim predmetima. Tema snimanja inspirisana je davanjem i primanjem poklona, kao i Galimbertijevom čuvenom serijom „Priča o igračkama“. Na nekim fotografijama dete drži plišanog medu. Slatko, zar ne?

Na fotografijama kampanje se jasno vidi kako medved nosi kaiševe i lisice dok ga dete drži. U međuvremenu, ostali predmeti razbacani okolo uključuju ogrlicu za pse i povodac za lanac. Ako to nije bilo dovoljno, oni sa oštrim okom na internetu su se naoštrili i na nekim papirima koji su takođe bili među razbacanim predmetima, uočili dokumenta koja se odnose na slučaj dečje pornografije.

Deo odluke Sjedinjenih Država protiv Vilijamsa iz 2008. godine, kojom je odlučeno o ustavnosti zakona koji zabranjuje dečiju pornografiju, fotografisan je među papirima razbacanim po stolu u oglasu za crno-belu torbicu koja se prodaje za preko 3.000 dolara, a koja je deo kolaboracije Balenciage i Adidasa.

Izvinjenje na Instagramu

Balenciaga se brzo izvinila putem svog Instagram profila, navodeći: „Iskreno se izvinjavamo za bilo kakvu uvredu koju je naša praznična kampanja možda izazvala. Naše plišane torbe sa medvedima ne bi trebalo da budu predstavljene sa decom u ovoj kampanji. Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi.”

Oni su takođe iskazali još jedno izvinjenje kada su otkriveni dokumenti o dečjoj pornografiji, rekavši da „preduzimaju pravne mere protiv strana odgovornih za kreiranje kompanje i uključivanje neodobrenih predmeta za prolećno fotografisanje za kampanju ‘Proleće 2023..“ i dodali da „snažno osuđuju zlostavljanje dece u bilo kom obliku”.

Sa svoje strane, Galimberti je rekao za CNN da „nije imao pravo ni na koji način da bira proizvode, ni modele, ni kombinaciju istih. On je dodao: „Ovakvi linčovi su usmereni protiv pogrešnih meta i odvlače pažnju od pravog problema i kriminalaca“.

Balenciaga na sudu

U svetlu značajne reakcije ljudi, uključujući široko rasprostranjene pozive poznatim ličnostima da bojkotuju brend, Balenciaga je podnela tužbu protiv produkcijske kompanije North Six, Inc. i njenog agenta Nikolasa Des Jardinsa navodeći da su optuženi učinili „neobjašnjive radnje i propuste“ koji su bili „zlonamerni ili, u najmanju ruku, izuzetno nepromišljeni“.

Kao rezultat nedoličnog ponašanja optuženih, Balenciaga navodi da su „članovi javnosti, uključujući medije, lažno i užasno povezivali Balenciagu sa odbojnim i duboko uznemirujućim predmetom sudske odluke“, i kao rezultat toga, optuženi su odgovorani Balenciagi za svu štetu koja proističe iz ovog lažnog povezivanja. Ovo uključuje novčanu odštetu od ne manju od 25 miliona dolara.

Dok je Balenciaga uklonila reklame sa plišanim medvedićima, portparol modne kuće rekao je da Galimbertijevo fotografisanje neće biti predmet tužbe.

Kim Kardašijan se odriče Balenciage

Kim Kardašijan „preispituje“ svoj odnos sa Balenciagom nakon što je brend izazvao negativnu reakciju zbog kreiranje reklamne kampanje. Zvezda je prekinula ćutanje o kontroverzi u izjavi na Tviteru u nedelju uveče nakon što su fanovi nekoliko dana tražili da osudi ovu luksuznu modnu kuću.

Kim Kardašijan

Kim Kardašijan (Beta/AP)

„Bila sam tiha poslednjih nekoliko dana, ne zato što nisam bila zgrožena i ljuta zbog nedavnih kampanja Balenciage, već zato što sam želela priliku da razgovaram sa njihovim timom kako bih sama shvatila kako je to moglo da se desi“, napisala je Kardašijan u obrazloženju .

„Kao majka četvoro dece, potresena sam uznemirujućim slikama“, dodala je ona. „Bezbednost dece se mora poštovati sa najvišim poštovanjem i svaki pokušaj da se normalizuje zlostavljanje dece bilo koje vrste ne bi trebalo da ima mesta u našem društvu — tačka“.

„Cenim Balenciagino uklanjanje kampanja i izvinjenje. U razgovoru sa njima, verujem da razumeju ozbiljnost problema i da će preduzeti neophodne mere da se ovo više nikada ne ponovi“, napisala je Kardašijan na Tviteru.

Osnivačica Skims-a i rijaliti zvezda ima dugu istoriju sa Balenciagom, uključujući poziranje u kampanji za zimu 2022. i šetnju na modnoj reviji u Parizu u julu. Skoro sat vremena nakon što je objavila svoju početnu izjavu, Kardašijan je objavila još jednu izjavu o toj istoriji i radnom odnosu.

„Što se tiče moje budućnosti sa Balenciagom, trenutno preispitujem svoj odnos sa brendom, bazirajući ga na njihovoj spremnosti da prihvate odgovornost za nešto što se nikada nije smelo dogoditi – i radnje koje očekujem da preduzmu zaštitite decu“, napisala je ona.

Izvor: BIZLife

Foto: BETA/AP/Unsplash

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE