
Top 15 profila srpskih kompanija na društvenim mrežama (FOTO)
Domaće i strane kompanije koje posluju na našim prostorima ostvarile su zavidan rezultat na društvenim mrežama na kraju prethodne godine.
Analitički tim agencije za digitlanu analitiku Digital Element-a izvršio je analizu korporativnih naloga i njihovih rezultata za novembar i decembar 2021. godine. Obuhvaćene su društvene mreže Facebook i Instagram, kao i platforma za deljenje i striming videa YouTube.
Kada je u pitanju Facebook komunikacija za decembar prethodne godine prvo mesto zauzima kompanija Forma Ideale uz povećanje engagement-a (interakcija) u odnosu na novembar. Forma Ideale je imala je ukupno 45.100 reakcija.
Lidl Srbija (43.800) i Mozzart Bet (41.400) su zauzeli drugo i treće mesto uz napomenu da je kompanija Mozzart Bet zabeležila smanjenje engagementa u odnosu na prošli mesec.
Emmezeta zauzima četvrto mesto sa povećanim engagementom u odnosu na novembar. Nalozi kompanija Emmezeta, DIS marketi, C kafa, Frikom i Gomex su zabeležili povećanje u ukupnom engagementu u odnosu na prošli mesec dok su DM Drogerie i Gigatron smanjili ukupni engagement. Svoje mesto na listi TOP 15 u odnosu na septembar mesec našli su Moja Kravica, Plazma, Podravka Srbije i Doncafe.
Objave koje su izazvale najviše reakcija na Facebook-u bile su objave kompanija Frikom, Lidl Srbija i Smoki.
Nalozi Frikom, Forma Ideale i DM Drogerie zauzimaju prva tri mesta na listi TOP15. Na nalozima Forma Ideale (93.900 reakcija) i DM Drogerie (87.300 reakcija) zabeleženo povećanje ukupnog engagementa u odnosu na novembar dok je na nalogu Frikom, rast od 109.000 engagementa najveći.
Guarana, Lili drogerie, Usće DIS Marketi i Jaffa Keks takođe su našli svoje mesto na listi uz napomenu da su povećali ukupni engagement dok je na nalozima Dr.Oetker i Fashionanfriends zabeležen pad u odnosu na prošli mesec.
Dve Instagram objave Frikoma imale su u trenutku analize, 5.900 lajkova i 21.300 komentara, odnosno 5.500 lajkova i 18.800 komentara.
YouTube
U decembru je Huawei Mobile Srbija zauzeo prvo mesto ispred kompanije MTS Tvoj svet koja je zabeležila znatno povećanje broja pregleda u odnosu na novembar. Na trećem mestu našla se kompanija Pepsi koja je takođe povećala broj pregleda u odnosu na prošli mesec.
Maxi, A1 Srbija i IDEA su se našli ovog meseca na listi TOP 10 uz napomenu da je A1 Srbija i MTS povećala broj pregleda u odnosu na prošli mesec, dok je na kanalu Mozzart zabeleženo smanjenje broja pregleda.
U odnosu na novembar na listi TOP10 listi pored Pepsija svoje mesto našli su brendovi: Lidl,Telenor i Moj Sbb.
Video klipovi sa najviše pregleda došli su sa kanala Huawei Mobile Srbija (2,2 miliona pregleda) i Pepsi (1.8 miliona pregleda).
Na YouTube-u se još uvek nije izdvojila kompanija koja ima dominantnu poziciju, jer se iz meseca u mesec različite kompanije nalaze u fokusu pratilaca.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay/AP