Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Top 15 profila srpskih kompanija na društvenim mrežama (FOTO)

    Domaće i strane kompanije koje posluju na našim prostorima ostvarile su zavidan rezultat na društvenim mrežama na kraju prethodne godine.

    Analitički tim agencije za digitlanu analitiku Digital Element-a izvršio je analizu korporativnih naloga i njihovih rezultata za novembar i decembar 2021. godine. Obuhvaćene su društvene mreže Facebook i Instagram, kao i platforma za deljenje i striming videa YouTube.

    Facebook

    Kada je u pitanju Facebook komunikacija za decembar prethodne godine prvo mesto zauzima kompanija Forma Ideale uz povećanje engagement-a (interakcija) u odnosu na novembar. Forma Ideale je imala je ukupno 45.100 reakcija.

    Lidl Srbija (43.800) i Mozzart Bet (41.400) su zauzeli drugo i treće mesto uz napomenu da je kompanija Mozzart Bet zabeležila smanjenje engagementa u odnosu na prošli mesec.

    Emmezeta zauzima četvrto mesto sa povećanim engagementom u odnosu na novembar. Nalozi kompanija Emmezeta, DIS marketi, C kafa, Frikom i Gomex su zabeležili povećanje u ukupnom engagementu u odnosu na prošli mesec dok su DM Drogerie i Gigatron smanjili ukupni engagement. Svoje mesto na listi TOP 15 u odnosu na septembar mesec našli su Moja Kravica, Plazma, Podravka Srbije i Doncafe.

    Objave koje su izazvale najviše reakcija na Facebook-u bile su objave kompanija Frikom, Lidl Srbija i Smoki.

    Instagram

    Nalozi Frikom, Forma Ideale i DM Drogerie zauzimaju prva tri mesta na listi TOP15. Na nalozima Forma Ideale (93.900 reakcija) i DM Drogerie (87.300 reakcija) zabeleženo povećanje ukupnog engagementa u odnosu na novembar dok je na nalogu Frikom, rast od 109.000 engagementa najveći.

    Guarana, Lili drogerie, Usće DIS Marketi i Jaffa Keks takođe su našli svoje mesto na listi uz napomenu da su povećali ukupni engagement dok je na nalozima Dr.Oetker i Fashionanfriends zabeležen pad u odnosu na prošli mesec.

    Dve Instagram objave Frikoma imale su u trenutku analize, 5.900 lajkova i 21.300 komentara, odnosno 5.500 lajkova i 18.800 komentara.

    YouTube

    U decembru je Huawei Mobile Srbija zauzeo prvo mesto ispred kompanije MTS Tvoj svet koja je zabeležila znatno povećanje broja pregleda u odnosu na novembar. Na trećem mestu našla se kompanija Pepsi koja je takođe povećala broj pregleda u odnosu na prošli mesec.

    Maxi, A1 Srbija i IDEA su se našli ovog meseca na listi TOP 10 uz napomenu da je A1 Srbija i MTS povećala broj pregleda u odnosu na prošli mesec, dok je na kanalu Mozzart zabeleženo smanjenje broja pregleda.

    U odnosu na novembar na listi TOP10 listi pored Pepsija svoje mesto našli su brendovi: Lidl,Telenor i Moj Sbb.

    Video klipovi sa najviše pregleda došli su sa kanala Huawei Mobile Srbija (2,2 miliona pregleda) i Pepsi (1.8 miliona pregleda).

    Na YouTube-u se još uvek nije izdvojila kompanija koja ima dominantnu poziciju, jer se iz meseca u mesec različite kompanije nalaze u fokusu pratilaca.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE