Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    kampanja "ne(SAVRŠENA)"

    Extreme Intimo se posle svega izvinio: Žao nam je, pogrešili smo

    Kampanja domaćeg brenda Extreme Intimo pod nazivom „ne(SAVRŠENA)“ izazvala je veliku pažnju javnosti, a sudeći po utiscima, razlog je upravo način na koji se brend suočio sa kritikama.

    Podsetimo, brend Extreme Intimo lansirao je kampanju kojom je želeo da ukaže „svim ženama da su prelepe, predivne i posebne“, kako su naveli za BIZLife portal. Ipak, zbog „nespretnih odgovora“ kompanije, veliki broj korisnika Instagram profila iskoristio je priliku da „prozove“ brend.

    Zašto je kampanja Extreme Intimo „ne(SAVRŠENA)“ izazvala bes i lavinu komentara? (VIDEO)

    Kako je za BIZLife portal istakao direktor Marketinga kompanije Mirko Bunčić glavni problem nastao je zbog nerazumevanja kampanje i njihovog nespretnog odgovora.

    „Jako nam je žao zbog toga i kao što rekoh, ne samo rečima, već i konkretnim delima se trudimo da to ispravimo“.

    Jedno pitanje pokrenulo SVE

    Nakon što je korisnica Instagrama Vanja Bursać zapitala brend u komentaru ispod kampanje da li postoji veći broj od XL-a, dodajući da nema potrebe da se „blamiraju ako nemaju da su body positive“ usledila je razmena komentara između Bursać i tima koji stoji iza Instagram profila brenda.

    Mnogi su upravo ovaj korak kompanije ocenili kao pogrešan u čitavoj priči o kampanji „ne(SAVRŠENA)“.

    Klasičan primer nečega što je postala kriza, a nije morala biti

    Kako je na svom LinkedIn profilu obrazložila direktorka Represent Academy  i stručnjak za komunikacije Jelena Mikić, juče su korisnici Instagram mreže u Srbiji svedočili klasičnom primeru nečega što je postala kriza, a što, po njenim rečima, nije moralo biti.

    „Jedna korisnica Instagrama je putem društene mreže kompaniju upitala da li proizvode u veličinama većim od XL i dovela u pitanje njihovu poruku da su #bodypositive? Zašto je ona to pitala, da li je kompanija dužna da proizvodi u tim veličinama, da li su se #bodypositive odnosi samo na veličine ili na prihvatanje i drugih nesavršenosti kao što su ožiljci, strije, suva kosa…? Sve to je palo u drugi plan nakon odgovora, pretpostavljam community managera, koji je zapravo bio okidač za krizu“.

    Kako je napisala, odgovor u najmanju ruku nefokusiran na pitanje, „sa listanjem floskula o proizvodima koji su visokog kvaliteta, širenju dobre energije i citiranjem Balaševića je samo ražestio Instagram javnost i napravio pometnju kojoj su doprinele instragramerke i influenserke koje su naravno sve sharovale“.

    Ona je istakla da kriza nije došla od pitanja Vanje Bursać, već od ogovora brenda, koji je ocenila kao „nespretan“.

    Slično mišljenje imali su i brojni korisnici društvenih mreža, koje je i same najpre pogodio način na koji je kompanija odgovarala na komentare.

    „Problem pogrešno protumačena kampanja i naš nespretan odgovor“

    Ipak, kako za BIZLife ističe Bunčić glavni problem jeste pogrešno protumačena kampanja i „naš nespretan odgovor“.

    „To nije smelo da nam se desi, jer to nije u duhu našeg brenda i komunikacije koju imamo sa ljudima. Jako nam je žao zbog toga i kao što rekoh, ne samo rečima, već i konkretnim delima se trudimo da to ispravimo“, rekao je Bunčić za naš portal.

    Kako su istakli iz komapnije, njihova želja bila je da pokažu da različite žene mogu „predivno da ponesu naše modele, nevezano od godina ili oblika tela i jako nam je žao što je akcenat body positive-a stavljen na veličinu brojeva“.

    „Tu je došlo i do nerazumevanja, jer mi nigde nismo spomenuli body positive, niti plus size, niti bilo šta što ima veze sa veličinama. Mi smo pokrenuli kampanju sa 0% fotošopa i verujemo da je ovo prva kampanja tavkog tipa, gde nema fotošopa, nema filtera, ima samo osmeha, harizme i duše“.

    Odgovor na krizu

    Kako ističu, poruka koju žele da pošalju je da je svaka žena savršena.

    „I da čvrsto stojimo iza toga, ne samo rečima, već i delima, govori vam i činjenica da smo planirali da u okviru kampanje (ne)SAVRŠENA izradimo i nekoliko specijalnih veličina donjeg veša, za sve dame koje ne mogu da nađu broj kod nas, a sviđaju im se modeli. Stoga i koristimo ovu pirliku da pozovemo sve žene, da već od sutra posete naš sajt, ostave nam podatke i mi ćemo im se javiti čim proizvdeno veš koji će im savršeno stajati“.

    Kompanija se i zvanično oglasila

    Kompanija je danas objavila i zvanično saopštenje na svom Instagram profilu, gde su se takođe izvinili.

    „Pogrešili smo. Naš ton komunikacije nije bio u duhu našeg brenda, vrednosti koje propagiramo i zbog toga nam je iskreno žao. Želimo da se izvinimo svima, a posebno Vanji. Znajte da radimo iskreno i da se trudimo da budemo što bolji. Želimo da vam kažemo i da su nas svi vaši komentari podstakli da kreiramo veš različitih dimenzija i možemo vam obećati da će se uskoro u našoj ponudi naći i male i velike veličine. Znajte da ćemo se truditi da budemo što bolji, kako u komunikaciji, tako i u ponudi i verujemo da ćemo uz vas to i uspeti“.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Extreme Intimo (@extremeintimo)

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE