Snažan tim, velike ideje: Snaga tima ostaje ključ uspeha
Prilagođavanje novom radnom okruženju često je izazov, posebno kada prelazite u industriju s drugačijim pravilima igre. Dinamičan svet pića postavlja visoka očekivanja, a kako inovacije i tržišni zahtevi oblikuju planove za budućnost, važno je osloniti se na podršku tima i bogato iskustvo u marketingu. Svoja zapažanja o promeni posla i radu na novim projektima sa nama je podelila Sanja Obradović, koja se od pre šest meseci nalazi na poziciji direktora marketinga kompanije Fruvita, poznatoj po proizvodnji voćnih sokova, nektara i bezalkoholnih pića.
- Kako ste se prilagodili novom radnom okruženju u Fruviti? Kako ocenjujete poslednjih šest meseci na novom radnom mestu, sa potpuno novim saradnicima?
Moram da istaknem da mi je ovih skoro šest meseci u Fruviti proteklo u jednoj prijatnoj radnoj atmosferi, pre svega zahvaljujući kolegama sa kojima svakodnevno sarađujem i koji su me od početka vrlo lepo prihvatili i dali podršku mom radu. Kada dolazite u novu kompaniju, morate najpre dobro da se upoznate sa korporativnom kulturom i načinom rada i da sagledate na koji način možete da date svoj doprinos. Sjajni timovi prave sjajne stvari, zato mi je snaga tima apsolutni prioritet i nešto čime se bavim na svakodnevnom nivou.
- Šta je bio ključni razlog, ali i presudni momenat da se odlučite da pređete u Fruvitu?
Prosto sam došla u tačku u kojoj sam osećala da stagniram i da je vreme za promenu. A svaka promena, ma koliko bila izazovna, pre svega donosi nove šanse za lični rast.
- U Fruvitu ste došli sa iskustvom rada u marketingu u različitim industrijama, od hrane do mode. Koliko vam to znači sada u kompaniji koja se bavi proizvodnjom pića?
Iskustvo rada u različitim branšama veoma mi je koristilo u razvoju sopstvenih kompetencija i obogaćivanju poslovnog iskustva. Promena industrije je sa ovog aspekta nešto što bih preporučila kolegama marketarima, pošto su principi marketinga uvek isti, ali rad u različitim branšama pruža mogućnost da naučite i radite neke potpuno nove stvari, što daje izuzetne šanse za profesionalni razvoj. Ono što je moj glavni princip u poslu jeste da radim samo sa brendovima u čije vrednosti apsolutno verujem i zato mogu da kažem da su mi svi brendovi na kojima sam radila tokom svoje karijere izuzetno dragi. To su brendovi ispred čijih kvaliteta i vrednosti mogu da stanem u svakom trenutku.
- Da li ste već pokrenuli neke nove marketinške inicijative i projekte koje biste izdvojili kao ključne za vaš sektor?
Mogu da kažem da je ovih šest meseci proteklo u pripremi nekih veoma zanimljivih i izazovnih projekata, koje ćemo predstaviti tržištu u narednom periodu, čemu se zaista radujem.
Konkurencija je velika i jaka u vašoj branši. Kakvi su vam planovi za narednu godinu kada je reč o nastupu u tako oštroj tržišnoj utakmici?
Sama industrija jeste veoma dinamična, ali to je upravo nešto što čini ovaj posao neizmerno inspirativnim i izazovnim. Brendovi moraju konstantno da se razvijaju i idu u korak sa očekivanjima potrošača, a svesni smo svi da su ta očekivanja visoko podignuta i da ih mogu ispuniti samo brendovi koji su posvećeni neprestanom razvoju i kvalitetu. Fruvita je kompanija koja apsolutno ide u korak sa svetskim trendovima u pogledu inovacija i kvaliteta, a za narednu godinu pripremamo veoma zanimljive novitete za naše potrošače, koji već dobro znaju da od nas mogu da očekuju samo vrhunski kvalitet. ■
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić