Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Skarlet Johanson otkrila zašto je nikada nećemo videti na društvenim mrežama

    Ne očekujte da ćete uskoro videti Skarlet Johanson (Scarlett Johansson) kako se loguje na Instagram.

    Govoreći u podcastu „The Skinni Confidential Him & Her“ u ponedeljak, 38-godišnja glumica je rekla da je „previše krhka osoba da bi imala društvene mreže“ i da ih izbegava po svaku cenu.

    Zvezda „Crne udovice“ istakla je da, iako ima naloge na društvenim mrežama za svoj brend za negu kože, The Outset, ona nema lični nalog, čak ni Finsta (to je tajni Instagram nalog, neke od slavnih ličnosti kao što su Dženifer Aniston i Princ Hari su priznale da su ga koristile ranije).

    Na pitanje zašto je odlučila da izbegne aplikaciju, Johansonova je odgovorila: „Ne mogu. Moj ego je previše krhak. Moj mozak je previše krhak. Ja sam kao delikatan cvet.“

    Zvezda je dodala da ima „dovoljno treme“ i bez društvenih mreža, ali i da je po njenom iskustvu to gubljenje vremena.

    Natasha Romanoff (Scarlett Johansson) as Black Widow in Marvel Studios’ BLACK WIDOW. Photo by Jay Maidment. ©Marvel Studios 2020.

    „Imala sam Instagram jednom, tri dana i kada sam počela da shvatam da sam provela 20 minuta gledajući nečiju Instagram stranicu odustala sam od toga“

    „Pomislila sam, šta? Samo sam izgubila 17 minuta vremena“, objasnila je glumica.

    Johanson je dodala da, iako se ponekad prijavljuje na nalog svoje kompanije na Instagramu, nije sigurna da li ga „koristi ispravno“ jer „ne može da dobije ažurirane informacije“.

    Međutim, glumica iz serije „Duh u ljusci“ rekla je da se ne protivi potpunom prelasku na TikTok trend njenog brenda The Outset i da uživa u snimanju „užasnih video snimaka“ sa svojom suosnivačicom, Kejt Foster.

    „Obe smo tako loše u tome, ali je zabavno“, našalila se. „Volim da čitam recenzije kupaca i izvodim ih za ljude na TikTok-u.“

    @theoutset Spin the wheel with Scarlett! On today’s edition, we’re diving into Marula Oil, found in our ultra-hydrating Boosting Oil! What do you want to know about next? 👇😉 Shop now @sephora and check out our in-store events this month! #theoutset #scarlettjohansson #marulaoil #faceoil #hydratingskincare #sensitiveskin #dryskin #plantbasedskincare #gentleskincare ♬ PRETTY BOY FLOW – STURDYYOUNGIN

    Govoreći o prirodi aplikacije za deljenje videa koja izaziva zavisnost, Johanson je rekla da čak ni ona ne može da odoli da malo skroluje stranicu For You.

    „Svaki put kada ga vidim u kancelariji, onda postanem kao trogodišnjakinja sa telefonom njihove mame gde se potpuno uživim u njega. Zato znam da ne mogu da ga imam“, zaključila je ona.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Jay Maidment/YT Scrn

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE