Shoezen concept store: Novo IT mesto za strastvene ljubitelje obuće
Shoezen, novi multibrend koncept store otvoren prošle nedelje na dve lokacije u Srbiji, zasigurno će postati “go-to” mesto svih ozbiljnih trendsetera i obožavatelja dobrih cipela.
Zamišljen kao svojevrsna zajednica za sve ljubitelje obuće, Shoezen objedinjuje neke od najpoznatijih i najtraženijih modnih brendova danas.
Raznolikost portfolija nudi neograničene mogućnosti kreiranja i izražavanja stila: tu su Diesel, Replay, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, BOSS, Hugo, Premiata, Guess, Liu Jo, Steve Madden, Paciotti 4US, Timberland, Camper, Colmar, Hunter, North Sails, Moon Boot, Ugg, Inuikii, Saucony, New Balance i Puma.
Iza eksperimentalno koncipiranog enterijera prodavnica u šoping centrima Galerija i Promenada stoji poznati milanski arhitekta Francesco Cassetta.
Cassetta je poznat po žaru sa kojim kombinuje neočekivane teksture i boje, ali i po tome kakvu ulogu za njega ima osvetljenje kojim stvara idealan kontrast i skreće pažnju na must have modele.
Bez obzira na to da li volite glamurozni, sportski ili edgy stil, jesenja kolekcija pruža mnoštvo načina da iskažete svoju ličnost i budete najbolje obučena osoba u vašem okruženju.
Otvaranjem Shoezen-a, Fashion Company nastavlja višedecenijsku uspešnu praksu predstavljanja novih prodajnih koncepata, koja je počela sa najuspešnijim regionalnim multibrandom Fashion&Friends, a sad se nastavlja fokusom na segment modne industrije za kojim interesovanje raste iz godine u godinu: obuću.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo