Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kolekcija digitalne odeće, metaverzum

    Digitalna odeća za METAVERZUM stigla u Srbiju: Evo kako izgleda i koliko košta (FOTO)

    Budućnost je stigla i u naš modni svet. U Srbiji sada imate mogućnost da kupite digitalnu odeću za metaverzum. Zara je lansirala novu figitalnu kolekciju, koja je spoj fizičkog i digitalnog, „Y2K Creatures“. U njoj se nalazi 10 odevnih komada, koji predstavljaju mešavinu „najsavremenije mode i fantaziju“.

    Kolekcija sadrži prsluk, tri džempera, top u obliku srca, pletenu haljinu, tirkizne pantalone sa perjem i dve suknje. Tu su i modni dodaci poput torbe, ogrlice, minđuša i čizama.

    Postoje i digitalni dodaci dostupni na metaverz platformi Zepeto: tapeta (pozadina), fotobut, različite frizure i četiri stila noktiju. Cilj im je ponuda najveće moguće personalizacije.

    Koliko se kreću cene digitalnih komada za metaverzum?

    Iscepani kratki pleteni džemper, na primer košta 3.990 dinara, dok je cena pletenog topa srce 2.290 dinara. Ako želite da kupite pletenu mini suknju, moraćete da platite 2.590 dinara, a u slučaju da vam ipak treba haljina, treba da izdvojite 4.990 dinara.

    Kako bi stajling bio potpun, Zara u ponudi ima i obuću. Čizme sa širokom štiklom koštaju 11.990 dinara.

    Ukoliko želite da u svom digitalnom garderoberu imate i neki modni dodatak, možete da se odlučite za torbicu u obliku zmaja. Njegova krila se nežno kreću i stvaraju jedinstvenu teksturu. Cena je 6.990 dinara. U ponudi je i torbica mašna, čija cena je ista.

    Kolekcija digitalne odeće, metaverzum

    Kolekcija digitalne odeće, metaverzum (Screenshot Zara)

    Nova metaverz kolekcija sadrži i lakove za nokte. Njihove cene se kreću od 750 do 3.190 dinara.

    Cene digitalnih komada se ne razlikuju znatno od cena odeće, koju možemo fizički obući. Tako na primer možemo da kupimo Zarin džemper za „stvaran svet“ za sličan novčani iznos.

    Treća po redu metaverz Zarina kolekcija

    „Y2K Creatures“ je Zarina treća metaverzalna kolekcija. Prva, „Ader Error“, lansirana je u decembru prošle godine, a druga pod nazivom „Lime Glam“ u martu.

    Nova kolekcija postala je dostupna širom sveta 22. septembra na Zara.com, u odabranim Zara prodavnicama i u aplikaciji Zepeto.

    Koncept metaverzuma je možda još uvek pomalo nejasan mnogim muškarcima i ženama širom sveta. Međutim, postaje sve teže ignorisati novi svet koji je naklonjen mnogim oblastima, počevši od mode i lepote. Industrija luksuznih stvari trenutno deli svoje prioritete između održivih i digitalnih inicijativa. Mnogi brendovi, uključujući Gucci, Balenciagu i Ralph Lauren, već su eksperimentisali, stvarajući linije i kolekcije posebno dizajnirane za virtuelni svet.

    Giganti brze mode takođe žele da budu deo toga i da koriste virtuelne svetove kako bi ojačali svoju reputaciju, posebno kada je u pitanju njihova ciljna grupa broj jedan, milenijalci i, još više, generacija Z.

    Iako je ovo prvi „upad“ giganta brze mode u metaverzum, verovatno nije poslednji, s obzirom na potencijal koji nudi ovaj paralelni univerzum.

    Kako da na mrežama stalno imate novu odeću? Obucite se – VIRTUELNO

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels, Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE