Ovaj izum dva prijatelja sačuvaće vaše vredne stvari na plaži od KRAĐE

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ovaj izum dva prijatelja sačuvaće vaše vredne stvari na plaži od KRAĐE

    Potpunu opuštenost na letovanju često remeti ulazak u more jer koliko vam se puta dogodilo da svako malo gledate prema svojim stvarima koje ste sakrili negde na pesku? Taj je problem bio na umu i dvojici dugogodišnjih prijatelja tokom zajedničkog letovanja 2015. godine.

    “Kada smo se u društvu dogovarali ko mora ostati uz stvari dok se ostali kupaju, razvila se priča o tome kako dolaskom skupljih mobilnih telefona svaka prosečna porodica na plažu nosi minimalno hiljadu evra vrednosti. Osim telefona, to su i naočare, novčanici”, priseća se Zagrepčanin Krešimir Purić.

    Prijatelji problem nisu ostavili sa strane, već su se bacili na traženje rešenja. “Pomislili smo da bi neka vrsta priručnog sefa na plaži bila dobro rešenje. Malo smo istraživali i shvatili da toga na našem tržištu nema”, priča Krešimir.

    Suncobran na plaži, more letovanje (BIZLife)

    Sef i displej za oglašavanje

    Dvojica prijatelja, Krešimir Purić i Šibenčanin Antonio Dražić, tada u priču uključuju i trećeg; Riječanina Silvia Superinu. Timu je oko dve godine trebalo da od ideje razviju proizvod – sefove koji se montiraju na suncobrane, a koji su jedinstven i inovativan proizvod za podizanje sigurnosti na plažama.

    “S obzirom na to da svi imamo svoje redovne poslove, na ovom projektu smo radili u slobodno vreme. Dobar smo deo tog vremena potrošili na dizajn i funkcionalnost sefa jer smo hteli da bude kvalitetan i multifunkcionalan. To razdoblje je bilo dosta zahtevno, meni i najdraže, ali vjerujem da smo na kraju dobili ono što smo hteli – kvalitetan proizvod koji osim funkcije sefa može poslužiti i kao displej za oglašavanje”, objašnjava Krešimir Purić koji je zadužen za prodaju.

    Antonio Dražić, direktor kompanije koju su nazvali Sunčana strana, bavi se finansijama, dok je Silvio Superina zadužen za organizaciju proizvodnje i isporuku.

    Sef, more letovanje (Pixabay)

    No, nema striktne podele posla, kaže Krešimir za Poslovni dnevnik, jer u tako malom timu svi rade sve. Prednost sefova je što se jednostavno montiraju jer oblikom i dizajnom odgovaraju različitim promerima i modelima suncobrana. Takođe, velika je pažnja, kažu, posvećena kvalitetu. Već su 2018. sa svojim inovativnim proizvodom bili na sajmu Relaks Adria u Opatiji.

    “Reakcije ljudi iz struke bile su izvanredne. Već smo na tom prvom sajmu dogovorili prve veće poslove”, priseća se Krešimir Purić. Među prvim klijentima je bila i kompanija Vrutak Lopar koja upravlja Rajskom plažom na Loparu, a gde je postavljeno čak 700 suncobrana.

    Isporuke i u inostranstvu

    “Koncesionari su oduševljeni jer su im krađe predstavljale veliki problem koji nisu mogli rešiti ni nadzornim kamerama. Prve sezone nakon što su montirali naše sefove problem s krađama postao je prošlost”, ističe Krešimir.

    Osim na Loparu, sefovi se koriste na plažama u Splitu, Makarskoj, Vrsaru, Crikvenici, Krku, a ove godine su imali i prvi izvoz u Italiju te završavaju isporuku za Francusku. U međuvremenu svoj inovativan proizvod, čiji su dizajn zaštitili, ne prestaju da unapređuju.

    Osim manualne, razvili su i model sefa s digitalnom bravicom, a trenutno rade na razvoju novog modela s punjačem za telefon koji bi tržištu trebali ponuditi na jesen. Ovaj, na plažama koristan proizvod, trojici prijatelja još ne donosi zaradu.

    Plaža, more letovanje (Pixabay)

    “Što se profita tiče, većinu ulažemo u dalji razvoj proizvoda i dodatnu opremu, pa nam je dobit zasad u drugom planu”, kaže Krešimir. Ali zato je puno planova. Osim dogradnje sefova to je i širenje na domaćim, ali i inozemnim plažama. Planovi su to koje je omela pandemija, a koji bi već ove, a posebno sledeće sezone trebali oživeti, piše Poslovni dnevnik.

    “Verujem da će uskoro sefovi na plažama, koji su namenjeni koncesionarima, hotelima, bazenima, vodenim parkovima, beach barovima, postati standard”, nadaju se pokretači projekta. Njihove nade, verujemo, dele i turisti kojima će sefovi, uz osećaj sigurnosti, značiti jednu brigu manje – mogućnost da budu pokradeni.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE