Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sankcije SAD bez efekta, Huawei i dalje vodi na tržištu

    Neto profit kompanije Huawei dostigao je rekordno visok nivo, bez obzira na sankcije SAD i padu prihoda, porastao je čak za 75,9 odsto u odnosu na prethodnu godinu i iznosi 16,46 milijardi evra (113,7 milijardi CNY). Ukupan prihod bio je 90,96 milijardi evra (636,6 milijardi CNY), saopšteno je danas prilikom predstavljanja Godišnjeg izveštaja za 2021. godinu. Povećanju profitabilnosti doprineli su između ostalog poboljšana paleta proizvoda i efikasnije interne operacije, ocenili su iz kompanije. U 2021. godini, ukupne investicije u istraživanje i razvoj iznosile su 20,39 milijardi evra (142,7 milijardi CNY), što je činilo 22,4 odsto ukupnog prihoda. Ovo je ujedno najviši nivo koji je Huawei postigao u protekloj deceniji.

    Zahvaljujući povećanju profitabilnosti njenih glavnih poslova, novčani tok kompanije iz operativnih aktivnosti drastično se povećao u 2021. godini i iznosio je 8,5 milijardi evra (59,7 milijardi CNY)

    Guo Ping, predsednik kompanije Huawei, istakao je da je ukupan finansijski rezultat u skladu sa prognozama.

    Guo Ping, predsednik kompanije Huawei

    Guo Ping, predsednik kompanije Huawei

    Naše poslovanje sa operaterima je ostalo stabilno, sa preduzećima je poraslo, dok se poslovanje sa klijentima proširilo na nove domene. Pored toga, usmerili smo se i na razvoj ekosistema. U planu nam je da unapredimo naš put digitalizacije, inteligentne transformacije i niske emisije ugljenika. Oslanjajući se na talenat, naučna istraživanja i inovativni duh, nastavićemo i dalje sa konstantnim ulaganjima.

    Ričard Ju, izvršni direktor Huawei Consumer grupe, istakao je da Huawei nikada nije prestao sa inovacijama, čak i u situaciji kada je suočen sa naizgled beskrajnim ograničenjima u snabdevanju:

    Duboko cenimo podršku potrošača i partnera koji su bili uz nas na svakom koraku. Nastavićemo da stvaramo još izvanrednih proizvoda i iskustava koja ispunjavaju vaša očekivanja.

    Huawei i dalje vodi na tržištu telekomunikacione opreme uprkos sankcijama SAD, pokazao je i izveštaj kompanije za istraživanje tržišta za telekomunikacionu industriju Dell’Oro Group o analizi tržišta u četvrtom kvartalu 2021. godine. Prema izveštaju, kineski tehnološki gigant predstavlja 28,7 odsto udela u globalnom prihodu.

    Sankcije nisu imale efekta: Rast profita iz glavne delatnosti učinio je kompaniju produktivnijom i otpornijom na rizik

    Meng Wanzhou, CFO, Huawei

    Meng Wanzhou, CFO, Huawei

    Ukupna aktiva je nastavila da raste, a koeficijent obaveza je opao na manje od 57,8 odsto. To je dovoljno da nastavi da podržava dugoročni razvoj.

    Prema rečima zamenika predsednika kompanije Erika Sua, Huawei je usmeren na pružanje besprekornog, korisnički orijentisanog i inteligentnog iskustva u svim scenarijima. Pored toga, izuzetno su im važne i inovacije. Cilj je smanjenje potrošnje energije za svet sa nultom emisijom ugljenika i rešavanje izazova kontinuiranog snabdevanja.

    Aplikacija Huawei Health sve popularnija

    Do kraja 2021. Huawei je isporučio više od 100 miliona nosivih uređaja, a u trećem kvartalu 2021. godine bio je prvi u isporuci pametnih satova i narukvica. Huawei proizvode za zdravlje i fitnes koristilo je više od 320 miliona korisnika širom sveta. Aplikacija HUAWEI Health pruža korisnicima sveobuhvatne podatke, naučno zasnovane savete za vežbanje i usluge vezane za zdravlje. Aplikacija je privukla 83 miliona aktivnih korisnika mesečno širom sveta.

    Uz sve to, Huawei predvodi i globalno takmičenje u 6G patentima. Zahvaljujući tome, Kina je izbila na prvo mesto u toj trci. Iz kompanije poručuju da ne smeju da čekaju da 6G postane održiv, jer bi odlaganje dovelo do ograničenja zbog nedostatka patenata.

    „Oduvek smo verovali da je najveća vrednost koju Huawei može da donese za unapređenje zelene agende korišćenje neprekidnih tehnoloških inovacija kako bismo pomogli svim industrijama da smanje potrošnju energije i postignu niskougljenični razvoj”, kazao je Su.

    Kompanija Huawei ima jedan od najvećih portfolija na svetu sa više od 110.000 aktivnih patenata

    Iako ne proizvodi automobile, Huawei nastoji da pomogne proizvođačima originalne opreme automobila da unaprede proizvodnju i povećaju prodaju vozila. Tokom prošle godine pridružilo im se više od 300 partnera iz cele industrije.

    Sve ovo dovelo je do ostvarivanja zapaženih rezultata na različitim poljima. Huawei se, prema Forbsu, nalazi na osmoj poziciji globalne liste Najboljih poslodavaca. Njihova prva virtuelna zaposlena – Sara – debitovala je u Bareseloni na MWC 2022, najvećem sajmu mobilne industrije na svetu. Takođe, u 2021. godini kompanija je sa 49, došla na 44. mesto na Fortune Global 500 listi.

    Iz kompanije poručuju da će nastaviti da rade sa globalnim operaterima, poslovnim klijentima i partnerima kako bi izgradili zelenu, pojednostavljenu i inteligentnu IKT infrastrukturu i olakšali digitalnu transformaciju u svim industrijama.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Arhiva Huawei

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE