Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sanja Prodanović, Xiaomi: Kampanje su kao osmeh Mona Lize – zavise od ugla posmatranja

    Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.

    Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.

    Serijal u kojem nam uspešni ljudi iz sveta poslovne zajednice govore o remek-delu i šta ono za njih predstavlja nastavljamo sa još jednom damom, a u pitanju je Sanja Prodanović, Community Manager for Balkan, Xiaomi.

    Šta je za Vas remek-delo?

    Nešto što je unikatno i autentično, ono što se izdvaja od ostalih. Remek-dela ostavljaju na nas utisak, zapravo to je ono što ćemo pamtiti decenijama, čak i vekovima, jer su stvarana da impresioniraju kako trenutne, tako i buduće generacije. Mada, remek-delo nije tu samo da impresionira, ono je zapravo i inspiracija. Tako da, remek-dela nisu prisutna samo u umetnosti, arhitekturi ili drugim sferama koje nam prvo padnu na pamet kada ih pomenemo, već su sveprisutna budući da zavise od posmatrača.

    Sanja Prodanović, Community Manager for Balkan, Xiaomi

    Da li remek-dela postoje i u Vašem poslu?

    Imajući u vidu industriju u kojoj radim, kao i kompaniju u kojoj sam zaposlena – Xiaomi, mogu slobodno reći da sam u prilici da često vidim remek-dela. Rad u kompaniji mi je omogućio da budem prisutna dok lansiramo mnoge inovacije koje su bez sumnje remek-dela, odnosno neverovatni proizvodi koji ljudima pomažu u svakodnevnici. Tu ne mislim samo na naše telefone, odnosno seriju 13 koju smo nedavno lansirali, već i na portfolio AIOT proizvoda. Upravo u ovoj industriji, remek-dela su najprisutnija jer se razvojom tehnologije svakodnevno pomeraju granice. Samim tim, inovacije su fokusirane prvenstveno na korisnike, odnosno da stvarane su sa svrhom te su savremena remek-dela u stvari odraz vremena u kojem živimo.

    Sanja Prodanović, Community Manager for Balkan Xiaomi

    Što se tiče marketinga, mislim da smo svi svesni onih remek-dela koja su dostupna svima – TV reklama. Svi još pamtimo neke reklame iz detinjstva ili citiramo čuvene slogane. Međutim, ono što čini to remek-delo je priča koja stoji iza nje koja se odvija ne samo kroz tih 10 sekundi već i na digitalnim i PR kanalima. Jedna kampanja koja je celovita, koja će služiti kao reper ostalima odnosno koja postane aksiom je remek-delo.

    Šta je potrebno za više od remek-dela?

    Istrajnost, odnosno upornost. Svi se slažemo da je Mona Liza remek-delo, iako je nezavršena uprkos tome što je Leonardo na njoj radio godinama. Međutim, kada se posmatraju proporcije, ona je savršena i postavila je lestvicu za ostale umetnike – ne samo tada, već i danas. Samim tim, ukoliko neka kampanja ne prođe, neki post ne naiđe na odziv koji ste očekivali, to ne znači da niste uspeli, već samo da morate ponovo pokušati, posmatrati stvari iz drugačijeg ugla, jer i kampanje su kao osmeh Mona Lize – zavise od ugla posmatranja.

    Kada je reč o Vašoj industriji, šta mislite da će imati vanvremensku vrednost, a šta će biti prolazno?

    Na neki način sve je prolazno, posebno imajući u vidu da trenutno živimo u trenutku kada smo iskusili da nam se celokupan život može promeniti u par dana. Međutim, svedoci smo da se inspiracija u mnogim sferama traži u prošlosti, u nekim ranijim trendovima te svako od nas teži da stvori nešto što će se pamtiti u budućnosti. Mnoge kampanje se kreiraju na trendovima, te je samim tim njihov vremenski rok ograničen. Vanvremenske mogu biti kampanje koje sadrže neku emociju, odnosno nešto što će ih izdvojiti od ostalih. Zato je važno prepoznati prilike, aspekte i teme kojima ćemo pristupiti celovito prilikom stvaranja kampanje. Igrati se, prepustiti se idejama i stvarati bez ograničenja i briefa. Time ćemo ostvariti prvenstveno ciljeve koje smo sami sebi postavili, a možda na tom putu postavimo i neki vanvremenski rezultat?

     

    *Fotografije koje se nalaze uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su telefonima Xiaomi 13 PRO sa LEICA optikom

    Izvor: BIZLife

    Foto: Xiaomi

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE