Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rijana SCRN

    Rijana dovela „Fenty Beauty“ u Afriku, evo zbog čega

    Rijana je preokrenula kozmetičko tržište pre pet godina kada je lansirala brend šminke za osobe sa drugom bojom kože. Sada se ponovo bori protiv konvencionalnosti sa velikom opkladom na često zanemareno tržište, Afriku.

    Pevačica i njen partner, luksuzni gigant LVMH, dovode u Afriku „Fenty Beauty“, vredan 2 milijarde dolara u maloprodajnoj vrednosti u 2022. godini, prema podacima istraživača Euromonitor International. Linija je dostupna u Južnoj Africi, Bocvani, Gani, Keniji, Namibiji, Nigeriji, Zambiji i Zimbabveu.

    Globalni brendovi lepote godinama su zanemarivali afričke zemlje zbog manje potrošačke moći. Istorijski gledano, industrija se takođe fokusirala na izradu proizvoda za belu kožu.

    Rijana je ušla na tržište lepote sa mnogo prednosti. Ima veliki broj pratilaca na društvenim mrežama iz Afrike i mnogi potrošači su već kupovali Fenty proizvode na mreži uprkos skupim troškovima isporuke.

    Rijana SCRN

    Rijana SCRN

    „Sada to možemo sami da iskusimo, na našem terenu“, rekla je Foiin Ogunrombi, influenserka za lepotu koja je promovisala lansiranje brenda za ARC, maloprodaju u Južnoj Africi. Ona predviđa da će Rijanina moć i uspostavljena popularnost brenda pomoći da se proizvodi dobro prodaju.

    Za LVMH, koji ima udeo u Fenty-ju, plasiranje linije lepote u Africi moglo bi da pomogne u promociji njihovih brendova, među kojima su Hennessy i Tag Heuer, mladim i sve bogatijim kupcima u regionu. Kompanija ostvaruje oko 90 odsto svoje prodaje u Evropi, Aziji i SAD, što znači da je Afrika uglavnom neiskorišćena.

    Zašto je Rijana izabrala afričko tržište?

    Rijana je redefinisala kozmetičku industriju kada je njena linija debitovala 2017. godine sa 40 nijansi pudera. Ostvarila je više od 550 miliona dolara prodaje u svojoj prvoj godini tako što je privukla ljude koji nisu belci.

    „Rijana se ističe. Kao crna poslovna žena sa mladim sledbenicima i još širom bazom nakon što je postala mama, probila se širom sveta, pa i u Africi“, rekla je analitičarka Debora Aitiken.

    Izgledi za Fenti su veoma dobri. Kontinent je mlad, ali i sve je više bogatih. U podsaharskoj Africi 70 odsto od skoro 1,1 milijarde ljudi je mlađe od 30 godina. Nakon pandemije potrošači „pune torbu za šminku“, primetia je Aitken.

    Kozmetika

    Kozmetika (Pixabay)

    Taj potencijal je bio očigledan kada su se kupci pridružili slavnim i uticajnim ličnostima na ponoćnim događajima u finansijskom centru Johanesburga, Sandtonu. Pevačica nije prisustvovala, ali je okačila na Instagramu kako bi zvanično objavila lansiranje u odeći Thebe Magugu, južnoafričke dizajnerke.

    „Konačno mogu da dobijem nešto što odgovara mojoj boji kože“, rekla je Ovami Čuma koja je kupila Fentijev puder na dan lansiranja.

    Proizvodi iz postojećih Fenty linija za negu kože i lepotu će se prodavati u ARC prodavnicama u Južnoj Africi.

    Brend možda pokušava da bude više premium u Africi. Tome u prilog govore cene proizvoda kao što su Gloss Bomb Universal Lip Luminizer i Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation. Oni su oko 10 odsto do 15 odsto skuplji nego u SAD.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE