Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rajan Rejnolds, reklama

    Glumac nije uspeo da snimi film, ali je postao MAG za pravljenje reklama (VIDEO)

    Kanadski glumac Rajan Rejnolds je možda najpoznatiji po svojim ulogama, ali iza kamere, postao je jedan od najtraženijih i najuticajnijih kreatora u oglašavanju. Gotovo svaka reklama koju je osmislio u jednom trenutku postala je viralna.

    Junak filma „Deadpool“, koji je suosnivač kompanije za proizvodnju filmova i agencije za digitalni marketing „Maximum Effort“, imao je niz reklama koje su postale hit. On ih je koproducirao i napisao od osnivanja firme 2018.

    Glumac je prodao kompaniju firmi za reklamne tehnologije MNTN prošle godine. Uprkos tome on i dalje ima ulogu njenog glavnog kreativnog direktora. Obraćajući se mnoštvu lidera u industriji u prepunoj sali na festivalu „Cannes Lions“ na francuskoj rivijeri, otkrio je kako je njegov poduhvat u velikoj meri rođen iz okolnosti.

    „Maksimalni napor dogodio se potpuno slučajno. Proveo sam 10 godina pokušavajući da snimim film „Deadpool“ i to je bio pakao. Svaki dan sam kotrljao ovaj kamen uz brdo. Jednostavno nije funkcionisalo“, priznao je on.

    Uprkos teškoćama i problemima nastala hit reklama

    Zvezda je rekla da je bila primorana da koristi neke inovativne i „prilično neortodoksne” marketinške trikove. Neki od njih bio je propuštanje testa snimaka. Cilj je bio zeleno svetlo od holivudskih rukovodilaca. Čak i tada, čekala ga je teška bitka.

    „Studio nikada nije verovao u to. Nisu nam dali apsolutno ništa da snimimo film, u poređenju sa drugima. Morali smo da učinimo da svaki dolar izgleda kao 10, a dok smo to radili, učio sam lekcije“, dodao je Rejnolds.

    Glumac je otkrio da se odvezao kući poslednjeg dana snimanja filma u sada već legendarnom crveno-crnom odelu. Taj trenutak je evoluirao u sledeću fazu marketinškog genija.

    „Džordž Djui, suosnivač kompanije Maximum Effort“, i ja tada smo počeli da plasiramo odelo i da se zabavljamo sa njim bez davanja delova filma. Ispostavilo se da je bilo zaista uspešno. Potom sam iskoristio nešto od „Deadpool“ novca da kupim Aviation Gin. Morao sam to da plasiram na tržište. Nehotice smo postali marketinška kompanija. Odjednom smo proveli vreme svog života. Zatim smo počeli da se širimo prema drugim klijentima i radimo na projektima na kojima smo stvarno želeli da radimo, kao i sa brendovima“, rekao je Rejnolds.

    Rejnolds, koji je većinski vlasnik kompanija Aviation Gin, Mint Mobile i najstarijeg profesionalnog fudbalskog kluba na svetu, Wrexham, takođe je napravio hit reklame za Match.com. Tu je spojio Satanu sa reprezentacijom 2020.

    Poznato je da je iskoristio posledice reklame za Peloton, koja je bila široko kritikovana, tako što je angažovao istu glumicu da glumi u spotu za Aviation Gin.

    Njegov najnoviji viralni uspeh je povezivanje sa Nikom Kenonom za Dan očeva, kada reper i komičar priprema koktel avijacije nazvan vazektomija.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot YT

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE