Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pavle Zobundžija, direktor Odeljenja mobilnih komunikacija, Samsung

    Pavle Zobundžija za BIZLife: „Naša rešenja obezbeđuju ceo digitalni ekosistem“

    Pavle Zobundžija, direktor Odeljenja mobilnih komunikacija u kompaniji Samsung Electronics Adriatic, za novo izdanje BIZLifea objašnjava na koji način je u nove tehnološke uređaje inkorporirana mogućnost potpune personalizacije, zajedno sa elementima koji štede električnu energiju

    • Biznis inovacije su centralna tema našeg novog izdanja. Samsung je nastavio da implementira inovacije u svoje nove pametne uređaje, praveći ekosistem –Flip/Fold telefon, Watch5 sat BudsPro slušalice. Ako uzmemo u obzir da se tehnološke inovacije podrazumevaju, šta je onda Samsung hteo da nam poruči svojim novim uređajima?

    Poslednjih godina veoma je primetan snažan rast popularnosti nosive tehnologije, poput pametnih satova i bežičnih slušalica, čiji se zamah video naročito tokom pandemije. Korisnici su shvatili značaj digitalne transformacije i, u skladu s tim, sve više traže ne samo pojedinačni uređaj nego i ceo ekosistem koji bi im olakšao i unapredio sve aspekte života – od posla, preko slobodnog vremena, sve do održavanja zdravlja. Uz slušalice koje su povezane na telefon veoma je lako organizovati sastanak sa bilo koje lokacije ili dok ste u pokretu, sat će vas diskretno za to vreme obavestiti o novim pozivima i imejlovima, a posebna tema je zaštita uređaja, koja se stalno unapređuje i koja pruža sve mogućnosti za bezbedno poslovanje. Uz naša rešenja, koja obezbeđuju ceo digitalni ekosistem, moguće je ostvariti neometano i bezbedno poslovanje sa bilo koje lokacije, ali i dobiti najbolje od zabave uz jednostavno korišćenje naših uređaja.

    • Preklopni mobilni telefoni – iznenađenje, potreba ili rizik?

    Tehnološka industrija zahteva neprekidne inovacije – ona ne trpi stagnaciju i podržava one koji se usude da rizikuju. Samsung je hrabro stupio u novi svet preklopnih telefona pre nekoliko godina i uspeo da razvije modele koji su stvorili sasvim novo tržište u ovoj oblasti. Na vreme je prepoznao potrebu za mobilnim telefonima koji će biti praktičniji, a pružiti sasvim drugačiji doživljaj korisnicima. Naši Fold modeli dobro su poznati u svetu poslovnih ljudi kao telefoni koji pružaju jedinstvene mogućnosti multitaskinga uz pomoć jedinstvenog velikog ekrana ili dva podeljena manja ekrana. Uz olovku, ovaj model postaje mobilna kancelarija koja obezbeđuje neometano poslovanje, a koja se lako sklopi i stane u džep. Ove prednosti su dovele do toga da je Samsung udvostručio isporuke preklopnih modela u Evropi u odnosu na prošlu godinu, što se pretvara u svojevrstan trend – svaki novi model je sve traženiji. To nam govori da su preklopni telefoni izašli iz domena rizika i postali „mejnstrim”. Na IFA konferenciji u Berlinu, početkom meseca, najavili smo i novi softver koji će ih pratiti, a koji će biti implementiran i na naše starije modele.

    • Novi satovi ponašaju se kao naš lični lekar. Čini se da Samsung ovim targetira deo tržišta koje je dobro pokriveno različitim outdoor brendovima. Kako će se Watch5 izdvojiti u odnosu na ostale satove?

    Našim korisnicima dobro su poznate prednosti Samsungovih uređaja – to je uvek najnovija tehnologija ukomponovana sa dobrim dizajnom i pouzdanošću. Kada je reč o novom pametnom satu, on je pravi predstavnik dometa koje naša kompanija postiže.

    Prepoznajući potrebe naših korisnika, razvili smo BioActive senzor, koji prati zdravstveno stanje korisnika tokom celog dana.

    Takođe, baterija je znatno unapređena u odnosu na prethodne modele i sada je za 13 odsto veća. Novi sat je i otporniji na udarce, koji prate aktivan način života, zahvaljujući ekranu od safirnog kristala, koji je 1,6 puta tvrđi. Premijum karakteristike, svakako, izdvajaju ovaj uređaj na tržištu, što ga, uz skoro neograničene mogućnosti personalizacije, čini zaista jedinstvenim proizvodom.

    • Kakvi nas trendovi očekuju u oblasti pametnih telefona i satova?

    Industrija mobilnih telefona svakako je jedna od najinovativnijih u svetu i spremna je da koristi široku lepezu novih otkrića kako bi na najbolji način izašla u susret korisnicima i njihovim željama i potrebama. Zato sam siguran da ćemo i u narednom periodu dodatno razvijati mogućnosti koje nam pružaju veštačka inteligencija, rešenja za virtuelnu stvarnost, kao i IoT. Posebna pažnja se poklanja i bezbednosti uređaja, tako da ćemo videti nove funkcije koje nas štite od neželjenih upada u sisteme.

    U poslednje dve godine svi naši uređaji podržavaju rad s KNOX rešenjem za zaštitu podataka. Sami uređaji nude mogućnost da korisnici u potpunosti podele podatke i aplikacije na dva odvojena sistema.

    Jedan je standardni sistem, koji svakodnevno koriste, a ono što žele da zaštite – korisnici mogu da stave u deo sistema Secured by KNOX, koji, u zavisnosti od uređaja, podrazumeva softversku ili softversku i hardversku zaštitu podataka. Aplikacije koje su u osnovnom delu sistema nemaju pristup zaštićenom delu, tako da korisnik može biti siguran da su njegovi bitni podaci u potpunosti zaštićeni. Pored svega toga, među prioritetima koje je kompanija Samsung sebi postavila ističu se održivost u poslovanju, korišćenje recikliranih komponenata, smanjenje upotrebe plastike, kao i rešenja za uštedu energije.

    Galaxy Z Fold4 Galaxy Z Flip4

    Galaxy Z Fold4 Galaxy Z Flip4

    • Generalno govoreći, koja se marketinška i komunikaciona strategija pokazala kao najplodonosnija u promociji novih uređaja?

    Kompanija Samsung se ponosi time što ima verne korisnike, koji dobro poznaju naše kvalitete i koji su spremni da nam poklone poverenje pri kupovini svakog novog uređaja. Naš najvažniji projekat je Lounge program vernosti, koji nagrađuje odluku korisnika da kupi pametni telefon Samsung Galaxy.

    U svakom uređaju Samsung Galaxy postoji i aplikacija Samsung Members, a kada kupi neki od premijum telefona, korisniku se otvara mogućnost korišćenja Lounge programa vernosti, koji nudi popuste na različite ponude ili usluge naših partnera.

    U okviru Lounge programa, možete potražiti dodatne popuste za kupovinu različitih proizvoda, poput sportske opreme, naočara, opreme za bebe, ali i za različite medicinske usluge, osiguranje, školovanja, uključujući i MBA program.

    Kada govorimo o tradicionalnom marketingu, i dalje su neprikosnoveni tradicionalni kanali komunikacije, kao što su TV i digitalni kanali. Ipak, ono što nama najviše pomaže jeste „hands on experience” kroz BTL aktivacije, koje potencijalnom kupcu pružaju mogućnost da isproba uređaje i da na licu mesta dobije sve potrebne informacije i savete.

    Ponosimo se i partnerstvima sa brojnim muzičkim festivalima, gde imamo priliku da dopremo do mlađe populacije, koja nam je u fokusu. Zahvaljujući dugogodišnjoj saradnji sa brojnim novinarima koji se bave novim tehnologijama, imamo i adekvatne recenzije uređajâ, kroz koje kupci mogu da dobiju nezavisno mišljenje o kvalitetu i značaju naših proizvoda. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE