Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Avion, putnik,HAos na nebu

    Skoro svaki treći evropski putnik KASNIO JE tokom 2022. zbog aviona

    Civilni vazdušni saobraćaj u Evropi je prošle godine ponovo bio veoma netačan zbog čega je skoro svaki treći putnik kasnio, pokazalo je istraživanje. Uprkos smanjenom redu letenja, 244 miliona putnika pogođeno je kašnjenjima i otkazima u poslednjem trenutku, prema analizi podataka portala za prava putnika Airhelp.

    Od ukupno 795 miliona prevezenih putnika, to je nešto manje od 31 odsto. Poređenja radi, u poslednjoj godini pre korona krize 2019. godine, ta cifra je bila samo 24 odsto od 1,12 milijardi ljudi.

    „Leto je posebno pokazalo da aerodromi i avio-kompanije nisu bili pripremljeni u pogledu osoblja za povećanje vazdušnog saobraćaja nakon pandemije“, rekao je izvršni direktor Airhelpa Tomasz Pavliszin.

    Prema istraživanju, do 40 odsto putnika suočilo se sa problemima avionskog prevoza tokom letnjih meseci. Drugi uzroci kašnjenja su štrajkovi i loše vreme.

    Avion, putnik

    Avion, putnik (Unsplash)

    Nema poboljšanja na vidiku u 2023. godini za putnike

    „Očekujemo da će ovaj negativni trend da se nastavi i ove godine. Kao i u mnogim drugim industrijama, nedostatak kvalifikovanih radnika i dalje predstavlja ozbiljan problem koji otežava letove. Ovo je dodatno pojačano štrajkovima osoblja, što uzrokuje dodatna odlaganja“, rekao je Pavlišin.

    Nemački aerodromi ne igraju dobru ulogu u statistici za 2022: prema Airhelp-u, samo Holandija (37 procenata) i Ujedinjeno Kraljevstvo (36 procenata) imale su proporcionalno više putnika, koji kasne, nego Nemačka (36 procenata). Sa 43 odsto pogođenih putnika, Frankfurt je bio treći najnetačniji aerodrom u Evropi iza Krfa i Mančestera.

    Letovi koji su polazili više od 15 minuta zakašnjenja su ocenjeni kao netačni. Veze koje su otkazane nedelju dana pre planiranog poletanja smatrale su se otkazima.

    U slučaju kašnjenja i otkazivanja u kratkom roku, putnici imaju pravo na pomoć i nadoknadu nakon određenih rokova. Airhelp i drugi provajderi internet usluga objedinjuju takve zahteve i primenjuju ih uz naknadu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE