Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Javni prevoz u Beogradu

    Nova pravila u GSP-u: Ulaz samo na prednja vrata, kontrolori na NOVOM zadatku

    Pamtite li pokušaj uspostavljanja sistema ulaska na prednja i izlaska na srednja i zadnja vrata autobusa od pre desetak godina? Kada su čak i vrata bila izlepljena ogromnim natpisima da bi sugrađani što pre shvatili gde treba da uđu u GSP, a gde da izađu.

    Taj pokušaj disciplinovanja građana nije zaživeo. E baš tu meru gradonačelnik Aleksandar Šapić želi da pokuša ponovo da sprovede u delo, da ona bude deo putničke svakodnevice, kao što je godinama u Novom Sadu. I to ne, kako kaže, represivno, teranjem građana, već sugerisanjem.

    To je samo jedna od mera koje gradonačelnik i njegov kabinet planiraju da uvedu u javnom prevozu u okviru koraka koje će preuzeti grad kako bi prevoz, prema Šapićevoj zamisli, postao kvalitetniji, čistiji, redovniji…

    Da na kraju građani, kada sve to zaživi, počnu da plaćaju prevoz, bez represivnih mera, već isključivo zato što sami smatraju da to treba da čine, opisao je Šapić ovu zamisao.

    GSP (Beta)

    GSP (Beta)

    Kontrolori sa novim zadatkom

    Oni koji će sugerisati građanima šta bi trebalo da rade u vozilima biće upravo osobe od kojih mnogi putnici godinama beže kao „đavo od krsta” – kontrolori. U narednih godinu dana to bežanje neće biti potrebno jer, kako je rekao Šapić, kontrolori koji će biti preuzeti od „Kentkarta” dobiće nalog od njega da u tom periodu ne idu na narod represivno.

    „Pokušaćemo da u prvom periodu bude tako da samo upozoravaju, da putnicima sugerišu gde je validator i da treba da overe kartu. Ljudi, ako vide da poboljšavamo kvalitet usluge, da štedimo novac i da se borimo protiv ovih koji ništa ne bi menjali u prethodnih 12 godina (sindikalci), e siguran sam, a možda sam potpuno i lud, da će ljudi početi sami da kupuju karte i da će se uvesti red u javnom prevozu. Treba sebe da popravimo da bismo tražili od građana da sebe poprave i počnu da plaćaju za uslugu koja bi trebalo da bude kvalitetna“, ukazao je Šapić ocenjujući da današnja slika javnog prevoza nije na nivou kakav imaju razvijene metropole.

    GSP (Beta)

    GSP (Beta)

    „Moramo biti fer. Ljudi treba prvo da vide da su autobusi čistiji, da su linije frekventnije, da klime rade, da su ulice kojima se kreću vozila bolje. Siguran sam da kada Beograđani budu videli da radimo sve što je do nas, da će sami krenuti da plaćaju. Kao kad uđete u radnju i uzmete žvaku, sami odete do kase, iako vas niko ne juri da to uradite. E da tako bude i u prevozu sa kartama…“, smatra Šapić.

    Izvor: Politika

    Foto: Beta

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE