Pristup u prodaji koji je 34 puta efektivniji od mejla, prema najnovijim istraživanjima
Precenjujemo stopu uspeha mejl marketinga, kažu skorije studije.
„Ako možete da izmerite, onda možete i da uspete“
kaže stara izreka.
Delom je i zbog toga mejl marketing toliko uspešan. Ako je stopa uspeha samo 2 odsto, onda šaljete više. Za veće kampanje, imate ljude koji upravljaju mejl kampanjama, razna A/B testiranja, dizajniranje, i mnogo marketing alata. Digitalni marketing može biti veliki i skup posao, i ne nužno delotvoran.
Masivni digitalni pristupi mogu da budu potpuno pogrešni za neke prodajne procese, kaže istraživačica i profesorka organizacionog ponašanja Vanesa K. Bonds u studiji koju je objavila u žurnalu eksperimentalne psihologije.
Njena studija pokazuje da kada komunicirate sa nekim koga ne poznajete, postoji više šanse da će odgovor biti pozitivan ako pitanje postavite licem-u-lice nego kada pitanje postavite mejlom, čak i kada koristite isti tekst.
Koliko je ovaj način efektivniji? Rezultati studije kažu 34 puta.
„Potrebno je da pitate šestoro ljudi licem-u-lice umesto da pošaljete 200 mejlova. Ipak, većina ljudi misli da je efektivnije ako pitanje postave putem mejla,“
napisala je Bonds.
Kada komunicirate licem-u-lice možete odmah da utičete na osobu, poverenje se brže gradi, i ima dugotrajniji efekat. „Možda vam je trenutno lakše da komunicirate pisanim putem nego da se vidite sa nekom osobom, ali ako precenjujete efikasnost ovih medija, možete zateći sebe kako u neverici gledate kako vaš uticaj slabi i postaje inferioran,“ zaključuje Bonds.
[preporucene_vesti ids=“259249, 256186, 255845″]
Izvor: BIZLife
Foto: Youtube/Printscreen
Piše: N.V.