Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prema vrhunskim direktorima: 4 osobine koje bi trebalo da istaknete u CV-ju

    U postu koji je objavljen na platformi „LinkedIn Learning“, Reid Hofman (osnivač LinkedIna), Arijana Hafington (osnivačica The Huffington Posta i Thrive Globala), Rajan Holms (direktor Hootsuite-a) i Bil Džordž, vodeći profesor na „Harvard Business School“, podelii su sa javnošću svoje mišljenje o tome sa kojim će se izazovima suočavati budući lideri, i koje veštine će im biti potrebne da bi uspeli.

    Dakle, vrhunski lideri na top pozicijama imaju savete za vas.

    1.Svrha

    Arijana Hafington smatra da je sve važnije naći i održati osećaj svrhe. Svrha nije nešto što je fiksirano, to je veština – koja se stvara, vežba, jača i neguje, tako da je svi u kompaniji usvajaju. Svrha je ono što je osnova, ono na čemu se temelje profiti i rast.

    2. Sposobnost da se inspirišu i motivišu zaposleni

    Reid Hofman smatra da direktori moraju da nauče kako da privuku i menadžerišu talentima, kako bi mogli da budu u toku sa promenama. Umesto da se fokusira na plate i bonuse, lider treba da postavi dobre osnove za svoje zaposlene, da mogu da napreduju u karijeri.

    3. Volja za učenjem

    U svetu koji nezaustavljivo juri napred, budući rukovodioci moraju da budu pripremljeni i prihvate glavnu stvar – promenu. A da bi mogli da prate promenu, moraju da imaju volje da uče.
    „Kao rukovodilac, morate da postanete vredan đak, kako biste bili prilagodljivi na promene,“ rekao je Reid Hofman. „Poslovni svet se menja, i ne možete da se oslonite na prethodno iskustvo, bez obzira koliko ste u ovom trenutku uspešni.“

    4. Aktivno korišćenje društvenih mreža

    Prema Rajanu Holmsu (direktor kompanije „Hootsuite“- platforma koja olakšava korišćenje društvenih mreža), čak 61 odsto onih koji su na listi direktora „Fortune 500“ nisu uopšte prisutni na društvenim mrežama, i to je greška.

    Glavni biznis lideri koji su aktivni na društvenim mrežama, imaju platformu preko koje dele poruke sa svetom, i ne samo to – mogu da privuku najbolje talente u svoju kompaniju.

    Izvor: BIZLife/Stylist

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE